Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Reisschema Fje: Orlando - Florida mei 2014

  1. Top | #11

    Standaard Re: Reisschema Fje: Orlando - Florida mei 2014

    Ik ga even een totaal ander reisschema voorstellen. We zijn gewoon alle opties aan het nalopen en uitproberen vandaar de plotselinge verandering.
    De vraag is eigenlijke of 3 weken met packagedeals etc echt wel zo veel duurder is dan de 2 weken waar ik het eerder over had.

    Ongeveer dit idee, ik heb de vragen die ik heb erin verwerkt:
    1 Vrijdag - Amsterdam - Orlando
    2 Zaterdag - Orlando - Dagje bijkomen, wat rondkijken in Orlando (is dat een leuke stad om te bezoeken?)
    3 Zondag - Orlando - Cape Canaveral
    4 Maandag - Orlando - Universal park Studio's
    5 Dinsdag - Orlando - Universal Islands of Adventure
    6 Woensdag - Orlando - St. Petersburg via Myakka Canopy Walkway
    7 Donderdag - St. Petersburg - Fort de Sotopark
    8 Vrijdag - St. Petersburg - (Fort de Sotopark nog een keer of anders een ander mooi strand?)
    9 Zaterdag - St. Petersburg - Fort Myers
    10 Zondag - Fort Myers - Sanibel/ JN darling park
    11 Maandag - Fort Myers - Everglades NP: Gulf coast area canoe trail
    12 Dinsdag - Fort Myers - (Weet iemand nog andere leuke plekken of mooie stranden die echt de moeite waard zijn in de buurt?)
    13 Woensdag- Fort Myers - Key West
    14 Donderdag - Key West - Stranden (aanraders of is het overal op het eiland mooi?)
    15 Vrijdag - Key West - Boottocht Dry Tortuga's: Fort Jefferson en snorkelen (dit lijkt mij leuker dan John Pennekamp SP, maar is dat ook zo? Heeft iemand ervaring met beide?)
    16 Zaterdag - Key West - Miami Beach
    17 Zondag - Miami Beach - Everglades: Long Pine Key/Flamingo Area
    18 Maandag - Miami Beach - Miami stad bezoeken (is dat leuk? lekker shoppen enzo)
    19 Dinsdag - Miami Beach
    20 Woensdag - Miami Beach
    21 Donderdag - Miami -Amsterdam terugvlucht

    In deze planning hebben we een dag 'extra' in Miami, die zou ook ergens anders geplaatst kunnen worden natuurlijk, maar het lijkt me ook wel even lekker om bij te komen van alle indrukken van de vakantie. Als ik deze planning vergelijk met mijn eerder planning zijn we eigenlijk alleen voor de autohuur (en eten en drinken natuurlijk) meer geld kwijt. Vliegtickets zullen genoeg even duur zijn denk ik. We hebben nog een annual pass van dit jaar die we dan voor Everglades en JN darling park kunnen gebruiken .

    Weet iemand goede adresjes om te overnachten, niet al te duur?
    Een of meer vakantieparken lijkt ons ook leuk, maar dan mag het niet al te duur zijn.
    www.fenl.jouwweb.nl
    2013: Denver-Los Angeles
    2009 en 2010: New York City

  2. Top | #12

    Standaard Re: Reisschema Fje: Orlando - Florida mei 2014

    Och ik zie dat ik mij vergis.We kunnen de Myakka Canopy beter doen op de route van St. Petersburg naar Fort Myers.
    www.fenl.jouwweb.nl
    2013: Denver-Los Angeles
    2009 en 2010: New York City

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    37

    Standaard Re: Reis Fje: Orlando - Florida mei 2014

    Ja, Epcot is juist leuk zonder kinderen. Zie de site. Wij zijn er zonder en met kinderen geweest. De Disneyparken zijn allemaal leuk, ook zonder kinderen. Epcot is wat rustiger. Verschillende landen presenteren zich daar en de show illuminations is gewoon geweldig.

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Fje: Orlando - Florida mei 2014

    2. Orlando Downtown is niet veel te doen. Ga dan naar een Mall of naar Downtown Disney (gratis) of Old Town:

    https://disneyworld.disney.go.com/de...wntown-disney/
    http://myoldtownusa.com/

    14. Huur een fiets. Dan kun je het hele eiland makkelijk verkennen. Zie http://halloweenflorida2011.wordpres...n-op-key-west/
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-08-13 om 21:29.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15

    Standaard Re: Reisschema Fje: Orlando - Florida mei 2014

    Alweer bedankt voor jullie tips, dit is zo leuk . Een heel goed idee dat fietsen en ik ga mij even verdiepen in Epcot, ook leuk!
    Leuke blog heb je Njit! Als ik dat zie kan ik bijna niet wachten. Nou ja we gaan binnenkort naar Griekenland en niet te vergeten: we hebben al een vakantie in het wilde westen achter de rug . Ik ga lekker verder dingen uitzoeken en bij vragen horen jullie weer van mij!!
    www.fenl.jouwweb.nl
    2013: Denver-Los Angeles
    2009 en 2010: New York City

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Fje: Orlando - Florida mei 2014

    Tnx! Ik ben alleen van de opmaak, de teksten zijn van SpaceAce/Linda
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •