Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Reisverslag Marco Tiel: Ft Myers - Orlando - Bonita Springs, sept 2013

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Reisverslag Marco Tiel: Ft Myers - Orlando - Bonita Springs, sept 2013

    Dames, heren,

    De afgelopen jaren hebben wij vele blogs gevolgd en daarbij de nodige kennis opgedaan en uiteraard veel voorpret gehad voor onze reizen naar de US. De afgelopen jaren hebben wij een blog bijgehouden voor familie en vrienden maar het moet er in 2013 maar eens van komen om anderen van dit forum mee te laten lezen, zo here goes...

    http://www.mamatijluu2013.blogspot.nl/

    Er staan ook enkele links op van vakanties die wij de afgelopen jaren hebben gehad.

    Wij reizen met onze twee zoontjes op 2 september richting Fort Myers en verblijven bijna 3 weken in Florida.

    Het zal niet het meest spannende reisverslag worden aangezien onze zoontjes 4 en een half en bijna 3 zijn maar misschien staan er enkele tips op voor mensen die overwegen een zelfde vakantie te houden met peuters. wij hebben reeds de nodige ervaring opgedaan vorig jaar.

    Na 1 overnachting in Fort Myers rijden wij door naar onze villa op Cumbrian Lakes Drive Kissimmee. Wij sluiten af in Bonita Springs maar daar willen wij nog niet aan denken

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reisverslag Familie Van Mourik Fort Myers - Orlando - Bonita Springs september 20

    Leuk, ik heb me aangemeld!
    Heb ik wat te doen als we dan inmiddels 2 wkn terug zijn en snikkend en huilend op de bank zit, heimwee te hebben.
    gr uit Key Largo
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Reisverslag Familie Van Mourik Fort Myers - Orlando - Bonita Springs september 20

    Ga jullie ook volgen! Wij gaan volgend jaar boor het eerst! Ik las dat jullie via Priceline boeken, maar dat kan toch niet voor 4 personen?

  4. Top | #4
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Reisverslag Familie Van Mourik Fort Myers - Orlando - Bonita Springs september 20

    Leuk, wij gaan gezellig meelezen met jullie.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    57

    Standaard Re: Reisverslag Familie Van Mourik Fort Myers - Orlando - Bonita Springs september 20

    Ik ga zeker meelezen! Wij willen volgend jaar oktober met een dan 4-jarige, heel interessant dus hoe en wat jullie gaan doen.

    Het blogje over alles regelen is voor mij al interessant, als Florida beginneling Priceline ... lol ... nooit van gehoord.
    Ga jullie verslag van 2012 ook nog lezen denk ik.

    Hele fijne vakantie gewenst!

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Reisverslag Familie Van Mourik Fort Myers - Orlando - Bonita Springs september 20

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digitalman Bekijk Berichten
    Ga jullie ook volgen! Wij gaan volgend jaar boor het eerst! Ik las dat jullie via Priceline boeken, maar dat kan toch niet voor 4 personen?
    Als je 2 kamers boekt wel...............
    anders moet je geluk hebben, dat je 2 queens krijgt..

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Reisverslag Marco Tiel: Ft Myers - Orlando - Bonita Springs, sept 2013

    Inmiddels een paar dagen onderweg. De emailnotificatie schijnt niet te werken hebben wij begrepen.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker FRNCS's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    73

    Standaard Re: Reisverslag Marco Tiel: Ft Myers - Orlando - Bonita Springs, sept 2013

    Ik ga jullie ook volgen! En jullie laatste week volg ik hem lokaal dan zitten wij in Kissimmee met onze peuter! Hoe hebben jullie dat gedaan met de autostoel voor de oudste als ik vragen mag? En aan te raden een eigen autostoel mee te nemen? Wij twijfelen nog flink! Geniet van jullie vakantie! Ik lees ondertussen ook jullie blog van vorig jaar! Er leuk!!
    Nog even en dan is het voor ons ook eindelijk zover! Genieten in Florida!

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reisverslag Marco Tiel: Ft Myers - Orlando - Bonita Springs, sept 2013

    Net jullie verslag van 2008 gelezen, erg leuk geschreven!! We zitten te kijken of deze kant een optie is voor volgend jaar zomer (hitte?) en met 2 kids. Jullie waren daar nog zonder kids.
    Maar nu eerst jullie avonturen in Florida volgen, veel plezier!!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Reisverslag Marco Tiel: Ft Myers - Orlando - Bonita Springs, sept 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FRNCS Bekijk Berichten
    Ik ga jullie ook volgen! En jullie laatste week volg ik hem lokaal dan zitten wij in Kissimmee met onze peuter! Hoe hebben jullie dat gedaan met de autostoel voor de oudste als ik vragen mag? En aan te raden een eigen autostoel mee te nemen? Wij twijfelen nog flink! Geniet van jullie vakantie! Ik lees ondertussen ook jullie blog van vorig jaar! Er leuk!!
    Voor de jongste hebben wij een eigen stoel meegenomen. Vorig jaar hebben wij hem in het vliegtuig erin laten zitten. Dit jaar hebben wij de stoel ingecheckt en deze kwam er in fort myers in perfecte staat weer uit via de bagageband. Voor de oudste hebben wij een seatbooster meegenomen in een koffer. Bij alamo heb ik deze uit de koffer gepakt en in de auto gezet. Gaat prima op deze manier en wij zijn blij met de keuze die wij gemaakt hebben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •