Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Vliegticket boeken: Alle voornamen vermelden ! (?)

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Almere-Haven
    Berichten
    28

    Standaard Vliegticket boeken: Alle voornamen vermelden ! (?)

    All,

    Het volgende:

    Mocht je zelfstandig tickets voor 2014 boeken, let dan op het volgende:
    Vanaf 1 januari 2014 verwacht men in USA dat je ticket en het paspoort qua namen volledig overeenkomen .. dwz, staat in je passpoort
    zowel je 1e naam en 2e naam en dan je achternaam, dan dien je dit precies zo over te nemen bij het boeken van tickets.
    Alleen bij je 2e naam een 1e letter van je 2e naam invullen wordt niet geaccepteerd.

    Wij hebben bijvoorbeeld ook tickets voor oktober, daar is alleen de 1e naam opgeven en dan je achternaam nog voldoende, vanaf 1 januari dus beide voornamen volledig overnemen !
    En let op !! .. niet de mist ingaan met je roepnaam / doopnaam, heet je op het paspoort dus bijvoorbeeld Gerardus .. dan NIET Gerard invullen op het ticket.

    Mocht je nu denken, damn .. ik heb reeds tickets en vrees voor een foutje en heb je deze bijv. bij United geboekt .. dan even onze vrienden bellen via 020 nummer dan passen zij het met liefde voor je aan

    Tot zover,

    Erik

    ps. mocht ik het toch abuis hebben of verkeerd uitgelegd, experts .. roept u dan maar..

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zelfstandig vliegtickets boeken bij (bijv United) in 2014

    Bron: http://www.united.com/cms/en-us/trav...elnotices.aspx

    Important account update information
    ​To comply with the TSA Secure Flight program, for travel booked on or after January 20, 2013, customers must ensure that all travelers’ names on each reservation exactly match the government-issued IDs that will be shown at the airport.
    En http://www.united.com/web/en-US/cont...id/secure.aspx / http://www.tsa.gov/secureflight
    Laatst gewijzigd door Njit; 02-08-13 om 16:42.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Almere-Haven
    Berichten
    28

    Standaard Re: Zelfstandig vliegtickets boeken bij (bijv United) in 2014

    Dank je Njit .. je hebt helemaal gelijk.
    Dus zelluf ook maar weer ff gebeld en dit is inmiddels aangepast..

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: Zelfstandig vliegtickets boeken bij (bijv United) in 2014

    hmm dan moet ik ook bellen en laten veranderen wat is het complete nummer van united?

    edit: 020-2013708 ?

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zelfstandig vliegtickets boeken bij (bijv United) in 2014

    Ik kan alleen uit het bericht niet opmaken dat je daadwerkelijk ALLE voornamen moet vermelden. Want sommige mensen hebben wel 5 doopnamen. Secure Flight is volgens mij niet verschillend van het Advance Passenger Information (APIS) programma wat al gold voor Europese passagiers.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    34

    Standaard Re: Zelfstandig vliegtickets boeken bij (bijv United) in 2014

    Dat heeft niks met United te maken maar met customs
    Die controleren de naam en die beslissen hoe en wat. Zelf meegemaakt en dom dom dom.
    Ik mocht Amerika niet uit omdat er en andere naam op het ticket stond dan in mijn paspoort. Dus hollen naar de balie van Air Berlin en daar kreeg ik gewoon gratis een ander ticket op de naam in mijn paspoort.

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zelfstandig vliegtickets boeken bij (bijv United) in 2014

    Customs heeft hier niks mee te maken, je komt eerst langs een Immigration Officer. En knap dat je Amerika blijkbaar wel in mocht maar niet uit. Dan heeft er de eerste keer iemand lopen slapen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Zelfstandig vliegtickets boeken bij (bijv United) in 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ik kan alleen uit het bericht niet opmaken dat je daadwerkelijk ALLE voornamen moet vermelden. Want sommige mensen hebben wel 5 doopnamen. Secure Flight is volgens mij niet verschillend van het Advance Passenger Information (APIS) programma wat al gold voor Europese passagiers.
    Flight Secure bestaat al 2 jaar, maar in hun eigen reserveringssysteem liep dat nooit goed door...
    En ik betwijfel of het nu wél goed zal gaan werken, want met de huidige reserveringssystemen, behalve die van UA, zal het zeker niet gaan werken.
    In sommige moet je alles invoeren maar in de meeste alleen maar de geboortedata. (dus so far voor het FS systeem)
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    34

    Standaard Re: Zelfstandig vliegtickets boeken bij (bijv United) in 2014

    @ Njit.
    Je hebt volkomen gelijk. Ik bedoelde immigrations uiteraard.
    En of het knap is weet ik niet maar ik ben vijf jaar achter elkaar zonder enig probleem in en uit Amerika gereisd. Eigenlijk nooit geen aandacht aan besteed. Door niemand.
    Maar goed nu staan de namen gelijk en misschien moet ik wel voor andere misdaden in Amerika blijven

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegticket boeken: Alle voornamen vermelden!!

    Even alles rustig en duidelijk doorgelezen, en ik snap nu de essentie van deze topic nog niet.
    Gaat het in vanaf 20134 of zoals Njit quote al vanaf januari 2013?
    Gaat het daadwerkelijk om alle voornamen of alleen om de eerste voornaam (dat niet je roepnaam op het ticket staat)
    Wij gaan zelf in september naar Florida, en hebben alleen onze eerste voornaam en achternaam op het ticket staan (en niet de andere namen)
    Bedankt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •