Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Vliegticket boeken: Alle voornamen vermelden ! (?)

  1. Top | #21
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Vliegticket boeken: Alle voornamen vermelden!!

    Dit is een verwarrend topic moet ik zeggen. Bijna iedereen heeft wel meerdere namen in paspoort staan. Ik heb altijd alleen eerste naam en achternaam doorgegeven. Maar binnenkort ook weer op zoek naar tickets......dan moet je het wel zeker weten.....

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  2. Top | #22
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegticket boeken: Alle voornamen vermelden!!

    Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken met een boeking van een complete reis via Expedia.
    Daar verschijnen op mijn instapkaart mijn volledige 2 voornamen.
    Dit wordt door Expedia al zo doorgegeven blijkbaar.

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegticket boeken: Alle voornamen vermelden ! (?)

    Misschien dat de Amerikaanse vliegtuigmaatschappijen deze regels zelf hebben ingevoerd?
    Wij vliegen zelf met Arkefly, hebben al contact gehad en bij hun is het niet nodig.
    Dit staat ook op hun site:
    U vult uw naam in zoals vermeld op uw paspoort. Op de luchthaven worden de naam op uw boekingsbevestiging en die in uw paspoort met elkaar vergeleken, daarom is het belangrijk de juiste naam in te vullen. Als deze namen niet met elkaar overeenkomen, wordt u niet geaccepteerd op de vlucht. Als u uw getrouwde naam opgeeft bij boeking en in uw paspoort staat alleen uw meisjesnaam, dan wordt u niet geaccepteerd. Als er in uw paspoort meer dan één voornaam staat, volstaat de vermelding van de eerste voornaam.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-08-13 om 05:52. Reden: q

  4. Top | #24
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Vliegticket boeken: Alle voornamen vermelden ! (?)

    Wij vliegen in november met Delta ,ik heb net even gekeken maar van beide staat onze twee voornamen al vermeld.
    Dat is ook de eerste keer dat ik dat zie ,normaal staat er altijd maar 1 voornaam .

  5. Top | #25
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Vliegticket boeken: Alle voornamen vermelden ! (?)

    Heb dit gisteren via mail aan klm gevraagd, meteen antwoord terug dat alleen eerste naam plus achternaam vermeld moet zijn zoals paspoort. Zou er verschil zijn tussen nederlandse en amerikaanse maatschappijen?

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •