Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Even voorstellen: Brandsmaatje2

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Even voorstellen: Brandsmaatje2

    Hallo allemaal,

    ik ben Gina 44 jaar getrouwd met Sjaak en wij hebben 3 kids ( 19 jr, 16 jr en 12jr) vorig jaar zijn we georganiseerd naar California geweest en we willen volgend jaar naar Florida. We hebben al een huis op het oog die we kunnen huren. Nu nog alle andere zaken regelen. Wat een info op dit forum. Binnenkort nog twee weken vrij en dan er maar eens goed voor gaan zitten om dit allemaal te lezen.
    Voor tips kopen vlieg tickets voor 6 personen, autohuur en ook nog de entree voor de verschillende parken met veel korting hou ik me aanbevolen.

    Vriendelijke groet Gina Brandsma

  2. Top | #2
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    150

    Standaard Re: Even voorstellen: brandsmaatje2

    Welkom op dit forum. In de verschillende topics kan je heel veel tips vinden. Ook de diverse reisverslagen kunnen je van veel tips voorzien. Veel plezier met de voorbereidingen.
    Gina, Sjaak en drie kids, maar zes tickets, telt er iemand voor twee

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Even voorstellen: brandsmaatje2

    Je kunt goed rekenen. Even voor de duidelijkheid vriend van onze oudste dochter wil ook graag mee.

  4. Top | #4
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: brandsmaatje2

    Hoi Gina,

    Jullie zullen het absoluut naar jullie zin hebben.
    Wij zijn zojuist terug van een 24-daagse vakantie in Florida en hebben het daar zo fantastisch gehad, dat we nu al besloten hebben om in de zomer van 2014 terug te gaan.

    Voor afgelopen vakantie hebben we een 131 pagina's tellend RoadBook gemaakt, welke we tijdens de vakantie als een soort handleiding :-) hebben gebruikt.
    We doen dit nu voor de tweede keer en de kinderen vinden het erg leuk omdat ze nu in het Nederlands aanvullende informatie hebben over de dingen die we willen gaan doen.

    Je kunt het downloaden en wellicht staat er informatie voor jullie vakantie in...
    Download Pagina
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Even voorstellen: brandsmaatje2

    Nu al verslaafd aan het lezen van al die blogs en alle info op florida forum! Het kan toch niet dat Florida gaat tegenvallen!

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: brandsmaatje2

    Dat gevaar is erg klein. Je loopt meer risico dat je nergens anders meer heen wilt
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Even voorstellen: brandsmaatje2

    No 1 week te gaan en dan is het eindelijk zover dat we aan onze eerste reis naar Florida gaan beginnen. Ik heb zoveel info van alle blogs en alles wat voorbij komt hier op het Forum verkregen dat ik een hele lihst to do dingen geb gemaakt maar geen reisschema. Dat vind ik toch lastig! De tickets voor de te bezoeken parken moeten we ook nog kopen maar dat zal ook wel goed komen. Ik heb ook een blog gemaakt en hoop dat ik elke dag hier een stuk op kan schrijven. Ik ben niet zo'n schrijftalent maar wie het leuk vindt kan ons volgen op Brandsmaatjes naar Florida: http://brandsmaatjes5.blogspot.nl/
    Laatst gewijzigd door Njit; 22-06-14 om 16:30. Reden: blog-url toegevoegd

  8. Top | #8
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Even voorstellen: brandsmaatje2

    Wat een heerlijk vooruitzicht, ik wens jullie heel veel plezier en geniet maar lekker, ik heb me ook aangemeld om jullie te gaan volgen.
    grtjes Mineke

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Even voorstellen: brandsmaatje2

    De eerste dagen van ons verblijf in Florida staan op ons blog: http://brandsmaatjes5.blogspot.nl

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Even voorstellen: brandsmaatje2

    Wat een leuke dagen hebben jullie al achter de rug. Echt leuk om een verslag van first timers te lezen Heel veel plezier.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •