Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: [Reisverslag] Michael66 en Chantalgouda: Florida zomer 2013

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard [Reisverslag] Michael66 en Chantalgouda: Florida zomer 2013

    Is het alweer zover? Ja, blijkbaar wel: het is alweer 23 juli. De dag dat we voor de heel-veelste keer naar Florida gaan.
    En net op tijd (OK, bijna te laat ...) is het reisverslag weer klaargezet op onze website: www.chantalsweb.nl.

    Lees je mee?

    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-07-13 om 11:44.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisverslag Michael66: Florida zomer 2013

    De heenreis ging voorspoedig. Kwart voor zeven de deur uit. Half acht auto afgegeven bij Kings Parking op Schiphol (super dienst!). Koffers gedropt. Paspoorten gecheckt. Koffie!
    Keurig op tijd met BA gevlogen naar Londen. Veel beenruimte. Meteen in slaap gevallen!
    In Londen door wel 5-6-7 checks. Ach, hoort er blijkbaar bij. Iets later vertrokken met American Airlines maar op tijd in Miami. Onderweg best wat geslapen.
    In Miami lange rij bij Immigrations. De budget cuts zijn daar goed merkbaar. Uurtje. Koffers opgepikt en naar car rental center.
    Bij National problemen. De beloofde gratis tweede bestuurder blijkt $10 per dag te kosten. Echt niet!! Er staan 5-6 Nederlanders om ons heen met hetzelfde verhaal. Maar ze zijn niet te vermurwen. Dat wordt een mooie klachtenbrief.
    Hotel in Plantation is zo gevonden. Nice! Mooie suite. Nog even wat boodschappen in de Walmart Neighbourhood shop en dan ..... Zzzzzzzzzz

    Foto's en uitgwbreidere versie op www.chantalsweb.nl

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisverslag Michael66: Florida zomer 2013

    Miami doen ze het altijd een beetje anders als anders . Heb je uiteindelijk wel betaald voor de extra bestuurder?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisverslag Michael66: Florida zomer 2013

    Nee. Ik was niet van plan om even $230+tax neer te gaan tellen.
    Ik weet niet wat de andere NL'ers om ons heen uiteindelijk hebben gedaan; ik was de vasthoudendste.

    Whatever.Ben het alweer vergeten .... tijd voor leuke dingen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisverslag Michael66: Florida zomer 2013

    De eerste dagen heeft Chantal er al op gezet. Met wat vertraging, m.n. met de foto's. Dat kom vooral omdat we zoveel "van huis" zijn geweest. En de tijd dat we in het hotel waren ..... Zzzzzzzz! Zo moe van de reis en wat we allemaal al gedaan hebben.

    Gisteren Bayside Marketplace en Zoo Miami, afgesloten met een bezoek aan de Walmart en Outback.
    Vandaag een rondrit door Miami, rondvaart door de Biskayne Bay en ... toen was de energie op.

    Morgen airboatride, Dick's Sporting Goods, Angus Steak House, Walmart, Sawgrass Mills Mall, ..... of in ieder geval een deel daarvan.

    Welterusten!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-07-13 om 04:11.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    25

    Standaard Re: Reisverslag Michael66: Florida zomer 2013

    Ik geloof dat je wat moet schrappen van het lijstje van vandaag.....we gaan het zien.
    Alle dagen staan er weer op: www.chantalsweb.nl

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisverslag Michael66: Florida zomer 2013

    Ja, dat geloof ik ook:schrappen.
    Want er staat ook nog honkbal op het lijstje, en dat gaan we zeker doen.
    Begint om 19.10u, in Marlins Park.

    Doei Sawgrass Mills, tot een volgende keer.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    25

    Standaard Re: Reisverslag Michael66: Florida zomer 2013

    De tijd vliegt. We hebben al zoveel leuke dingen gedaan en gaan er nog zoveel doen.
    Gisteren hebben we een dag Napels gedaan wat zeker een aanrader is. De pier is een leuk tijdverdrijf.
    Vandaag zijn we doorgereden naar St. Pete naar het roze hotel Don Cesar en doen we de middag wat rustiger aan na alle drukke dagen.
    Morgen staat het Florida Aquarium op het lijstje en nog twee dagen honkbal.

    www.chantalsweb.nl

  9. Top | #9
    Newbie peter68's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    10

    Standaard Re: Reisverslag Michael66: Florida zomer 2013

    Ik lees mee op Chantalsweb. Goh wat een saaie boel weer! Jullie rusten wel lekker uit zeg! NOT!
    Jullie raden iedereen aan om het rustig aan te doen, maar proberen zelf toch nog 28 uur in een dag te proppen!
    CU soon!


    California: 1993
    Washington DC: 2005
    Florida: 1997, 2000, 2011

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisverslag Michael66: Florida zomer 2013

    Hi Peter,
    Het lijkt misschien zo dat we heel veel doen, maar we pakken ook genoeg rust hoor!

    Vandaag ook lekker rustig aan gedaan:

    Rond tien uur pas de deur uit richting Tampa voor het Florida Aquarium. Daar een uurtje rondgekeken, toen een uurtje geluncht in het restaurant daar, en nog een uurtje rondgekeken. Was erg leuk!! Steven en Chantal hebben genoten, en ik uiteraard ook. Tickets had ik een tijdje geleden al gekocht toen er een leuke actie was op hun website: 3 voor $30. Normaal $20-23 pp. Nu nog een Grouon-aanbieding: Visit for Two or Four to The Florida Aquarium (Up to Half Off)

    Daarna terug naar St. Pete Beach. Eerst nog wat boodschappen gedaan bij Publix. Heerlijk om daar rond te lopen; allemaal leuke en lekkere dingen. Naast de noodzakelijkheden als brood ook wat lekkere dingen gekocht: o.a. chocolat chip cookies (eigen merk Publix) en Tonic "with a twist of lemon".
    In het hotel lekker op bed met laptop wat mail en facebook gedaan en dan ..... ZZZZZZZzzzzzzzz!!!! Tot een uur of zeven! Chantal en Steven hebben dan al broodjes gegeten, dus uit eten hoeft niet. Wel nog een ijsje halen, in het hotel zit een ijssalon met meer dan 25-30 smaken. Steven een groot ijs, en ik een nog grotere!! Lemon, dark raspberry en chocolat chip mint. Jummie!!
    Met ijsje in de hand nog even de zonsondergang gekeken. Mooi hier aan de golfkust. In de hotelkamer gaat de tv op ESPN voor een honkbalwedstrijd en één voor één gaan we slapen. Ik als laatste, eerst nog even dit berichtje afschrijven. Welterusten!

    Uitgebreid verslag met veel foto's: http://bit.ly/M66-in-FL





    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-07-13 om 11:59.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •