Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: Waarom naar Florida?

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Waarom naar Florida?

    Waarom niet?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Waarom naar Florida?

    Morgen gaan Monique met de kinderen weer naar WDW...en ik....ik blijf lekker thuis. Ga genieten van het uitzicht over het meertje. De prachtige fauna. Dat maakt Florida voor ons geweldig. Lekkere temperatuur het hele jaar door, voor ieder wat te doen, aardige buren en vrienden, de rust op de wegen (meestal) mensen die in een rij niet proberen link en rechts voor te dringen maar rustig wachten enz.enz. Misschien zien we veel door een roze bril, maar die bril zit als gegoten....


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Waarom naar Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orangecowgirl Bekijk Berichten
    Dat zijn dingen die je ook in andere staten kan vinden. De Galeria in Houston bijv. is gigantisch groot en de outlets in Park City zijn denk ik net zo populair als die in Miami. En de rentalcars...die kan je ook overal huren. Ik zie hier juist vooral veel kleine auto's. Onze Honda Odessey is regelmatig de grootste op het parkeerterrein bij de speeltuin.
    Daarom schreef ik ook dat we reizen door heel de USA mooi vinden. New York, Washington, the great West, alles heeft zijn charme. Het is net wat je wilt.
    ik denk dat je overal waar je woont leuke, mooie en verdrietige dingen mee maakt. Dat gebeurt hier in Nederland ook. Dat betekent niet dat ik Nederland zou willen verlaten. Al hoe wel........if i was a rich girl😉
    Voor ons is reizen naar Florida t.o.v. de andere staten goedkoper, meestal mooi weer en genoeg variatie om dingen te ondernemen. Waarom gaat iemand 25 jaar naar dezelfde camping?

  4. Top | #14
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Waarom naar Florida?

    wat Cindy omschrijft kan ik me goed invinden
    ...waarom florida ..Ik heb werkelijk geen idee..het is een gevoel
    het voelt als thuis!
    afgelopen mei vroegen ze dat op atlanta ook, toen ik mijn paspoort gaf en hij de stempels zag
    why the usa ,why florida .. toen ik daarop zei , geen idee, het is een gevoel, een plaats waar we gewoon graag zijn,en onze rust vinden
    zei hij Welcome Home!! en zette er weer een stempel bij
    en zo voelt het ook
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Waarom naar Florida?

    All of the above, en vooral het thuiskomgevoel. Wij zijn zelden in de parken te vinden, doen ook geen wandelingen door de Everglades, maar hebben iedere keer de vakantie van ons leven. Lekker ALTIJD in de korte broek, op slippers en doen (of niks doen) wat je wil en wanneer. Vooral wanneer, want de 24/7 cultuur omarmen we met veel plezier. Maar daar is de vakantie dan ook voor, vooral niks moeten.

    Nu vindt je die 24/7 cultuur wel op meerdere (maar zeker niet overal) plaatsen in de US, net als het mooie weer en hoewel we al heel veel staten doorkruist en bezocht hebben in de US (bijna allemaal ) "moeten" we toch regelmatig terug naar Florida. Dat zal wel aan het Floridavirus liggen.....
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Waarom naar Florida?

    Ik sluit me aan bij alles wat er al is geschreven, vooral het gevoel van thuis komen herken ik.
    Hoe gaat het inmiddels met je man?
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  7. Top | #17
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Waarom naar Florida?

    Wij zouden volgend jaar naar denver gaan en alleen bij de gedachte dat ik niet naar florida kan pfffffffffff . Enja verklaar me maar voor gek maar ik kijk bijna elke dag naar de webcam van het hotel island inn op sanibel , heb er al dolfijnen zien voorbij zwemmen pelikanen zien voorbij vliegen ..........
    Laatst gewijzigd door cindy74; 23-07-13 om 13:37.

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Florida
    Berichten
    43

    Standaard Re: Waarom naar Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Ik sluit me aan bij alles wat er al is geschreven, vooral het gevoel van thuis komen herken ik.
    Hoe gaat het inmiddels met je man?
    Dat gevoel van thuiskomen heb ik in Texas, al vanaf de eerste keer dat ik de vliegtuigtrap afwankelde (al kan dat ook pure opluchting zijn geweest omdat we eindelijk op de grond waren. Ik kan niet tegen vliegen en ben helaas die pasagier die bij het landen met een spuugzakje ellendig zit te zijn.) Elke keer als we naar Texas rijden ben ik zo blij als het naar 'thuis' begint te ruiken. Lol, ik sta dan bijna te dansen van plezier als we bij een tankstation stoppen, uitstappen en YES! het ruikt en voelt als Texas. Heerlijk!

    Dat heb ik in Florida dus niet, ik heb hier meer het gevoel dat we op een heel lange vakantie zijn. Geen slecht gevoel trouwens, en ik heb zeker geen spijt van de verhuizing.

    Met m'n man gaat het op het moment goed. Hij moet elke 3 maanden voor controle en loopt nu bij het Memorial wat een groot verschil is met het VA ziekenhuis. Geeft toch een beetje meer vertrouwen en maakt het allemaal wat makkelijker.

  9. Top | #19
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Waarom naar Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orangecowgirl Bekijk Berichten

    Met m'n man gaat het op het moment goed. Hij moet elke 3 maanden voor controle en loopt nu bij het Memorial wat een groot verschil is met het VA ziekenhuis. Geeft toch een beetje meer vertrouwen en maakt het allemaal wat makkelijker.
    Goed om te horen!
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    In de buurt van Rotterdam...en Haines city FL
    Berichten
    45

    Standaard Re: Waarom naar Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orangecowgirl Bekijk Berichten
    Wat bedoel je hiermee? De temperatuur is inderdaad lekker. Had het vanmorgen er nog over met de kinderen, het is hier gelukkig niet zo loeiheet als in Texas en veel meer regen waardoor het zo lekker groen is.
    Wij zijn nogal gek op de natuur en waar wij ons huis hebben zien we heel veel dieren, nogal bijzondere wat ons betreft,die rustig langs ons screen lopen, of langs het meer liggen. En dat kan gewoon, en wij genieten daar van. Ja, gek misschien maar misschien bedoel ik wel dat 'vrije gevoel' dat Amerika, en FL in het bijzonder, mij altijd geeft.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •