Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 46

Onderwerp: [Facebook] Anjavromans: Florida, sep. 2013

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Geen blog deze keer, maar via facebook.

    Ook als je op een 'nieuwe pagina' wat post bij Facebook, komt het automatisch op jouw tijdlijn (originele FB pagina) te staan, dus de mensen die je nu volgen zien dat ook. Als je het reisverslag op één pagina houdt blijft het mooi overzichtelijk en zwerft het niet tussen de "onzin" berichten door.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Geen blog deze keer, maar via facebook.

    tja, als ik daar 3 weken ben zal het alleen maar over Orlando gaan, maar ik zal eens kijken, misschien verstandig om er 1 aan te maken. Maar ik heb iets meer dan 600 facebook vrienden en ik vind het jammer dat die het dan niet meer zien als ik een andere aanmaak.. maar ik zal eens kijken..

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Geen blog deze keer, maar via facebook.

    Die kun je allemaal in 1x uitnodigen voor je pagina.

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Geen blog deze keer, maar via facebook.

    Oke, ik zal eens kijken.. bedankt voor de info.

  5. Top | #15

    Standaard Re: [Facebook] Anjavromans: Florida, sep. 2013

    Ik heb er zelf ook wel eens aan getwijfeld want het koste mij vroeger ook 1 uur per dag. En als je dan moe bent s'avonds... Gelukkig gaat het nu met blogspot een stuk sneller. Je kan alle foto's die je wilt tegelijk uploaden ipv 1 voor 1. Groter maken kan met 1 simpele druk op de knop. En de tekst heb ik er ook zo op staan. Dus nu ben ik met 20 a 25 minuten klaar. Op zich kan het ook als je weer thuis bent, dan kan je toch je verhaal delen en beleef je alles opnieuw. Wel aantekeningen maken anders vergeet je de helft.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  6. Top | #16
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: [Facebook] Anjavromans: Florida, sep. 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orangedevil Bekijk Berichten
    Op zich kan het ook als je weer thuis bent, dan kan je toch je verhaal delen en beleef je alles opnieuw. Wel aantekeningen maken anders vergeet je de helft.
    Inderdaad, dit heb ik ook al een aantal malen gedaan. Ik maakte geen aantekeningen overigens, bij het bekijken/selecteren van de foto's kwam alles gewoon weer boven en kon zo mn verhaal typen. En inderdaad, bij het achteraf (af)maken van de blog beleef je alles weer opnieuw...

    Blogspot was inderdaad erg traag en mede daardoor ben ik overgegaan op een eigen domein en werk sinds mn vorige blog met Wordpress. Mijn 'doelstelling' is om dagelijks 45-60 min. te besteden aan het maken van de blog update. Voorheen waren mn verhalen wat langer, tegenwoordig hou ik het een beetje korter allemaal, het gaat tenslotte om de foto's ;-)
    Laatst gewijzigd door PENPE; 21-07-13 om 17:46.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: [Facebook] Anjavromans: Florida, sep. 2013

    Klopt, maar ik vind het gewoon fijner om het daar te doen en niet thuis, ik weet dat er mensen dan vaak niet meer naar je blog kijken omdat je al geweest bent.. veel mensen leven mee en kijken elke dag als je er bent hoe het gaat.. en als je dan niks schrijft en achteraf wel vind ik dat zelf mosterd naar de maaltijd. En als je terug bent dan is het al voorbij dus om dan nog een blog te schrijven is voor mezelf niet meer zo boeiend en voor andere mensen ook niet. Dus daarom op mijn facebook gewoon wat fotos zetten waar het toch vaak om gaat wat je zegt van de leuke parken want daar gaat het toch om.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: [Facebook] Anjavromans: Florida, sep. 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anjavromans Bekijk Berichten
    En als je terug bent dan is het al voorbij dus om dan nog een blog te schrijven is voor mezelf niet meer zo boeiend en voor andere mensen ook niet.
    De keren dat ik een reisverslag op een later moment afmaakte, had ik toch bij iedere update bijna net zoveel visitors als bij de 'live-updates' dus blijkbaar was het alsnog boeiend genoeg....

  9. Top | #19

    Standaard Re: [Facebook] Anjavromans: Florida, sep. 2013

    Je moet gewoon niet vertellen dat je al terug bent, maar gewoon laten denken dat je er nog bent
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: [Facebook] Anjavromans: Florida, sep. 2013

    Nou, ik zelf heb geen zin om achteraf nog te schrijven.. dan denk ik terug aan de leuke tijd en wil weer terug.. en ik vind dat zelf geen echte blog meer want dat is iets wat je normaal dus wel elke dag bij houdt, het is toch een soort 'dagboek' vind ik. Maar ieder zijn keuze.. dus daarom geen blog en de tijd die we over hebben gaan we lekker winkelen of zwemmen of naar een park.. genoeg te doen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •