Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Villa minder dan een week mogelijk?

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Villa minder dan een week mogelijk?

    Volgend jaar mei willen we twee weken naar Florida. Ik wil graag een rondreis maken (Miami, Keys, Everglades, westkust, Orlando), maar omdat we 'maar' twee weken hebben zou ik graag geen volle week in Orlando verblijven. Kun je ook een villa voor bijv. 4 dagen huren, of is het altijd per week? Of is er een goed alternatief?

  2. Top | #2
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Villa minder dan een week mogelijk?

    nee hoor je hoeft niet altijd een week te huren wel komen er vaak schoonmaak kosten bij als je minder dan een week huurt.
    Gewoon even zoeken kom je vanzelf villas tegen die per dag te huur zijn.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa minder dan een week mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digitalman Bekijk Berichten
    . Kun je ook een villa voor bijv. 4 dagen huren, of is het altijd per week?
    Alles kan. Overleg met de verhuurder of vraag een offerte. Reken wel op bijkomende kosten voor de schoonmaak. De mei periode is nogal gewild, eigenaren verhuren natuurlijk liever voor een wat langere periode.

    Voor een kortere periode is een hotel vaak een veel beter alternatief. Je krijgt er zeep, shampoo, toiletpapier, ontbijt etc. en je hoeft je je handdoeken en beddegoed niet zelf te wassen. In een villa, condo of townhouse ben je selfsupporting en moet je eerst boodschappen doen....Keuzes, keuzes!



  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Villa minder dan een week mogelijk?

    Ik denk dat het buiten het hoogseizoen makkelijker is om voor een paar dagen te boeken dan daarbuiten. Tijdens mijn zoektocht ben ik nog een villa tegengekomen van Nederlandse eigenaren die, als zij zelf in de villa zijn, ook per nacht bed & breakfast aanbieden! Villa is op ongeveer een uur rijden van de parken en misschien ook een leuk alternatief als je toch voor een hotel zou moeten kiezen. Misschien kan je eens kijken op http://www.vakantieflorida.eu/.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-07-13 om 16:51. Reden: q

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villa minder dan een week mogelijk?

    Veel villa-websites hebben per villa een beschikbaarheidskalender.
    Als je net een huis treft dat "jouw" dagen nog vrij heeft tussen enkele andere boekingen in, dan kun je misschien een mooie deal met de verhuurders maken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •