Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Reisverslag Schrijfschaap: Orlando, 23 juli-4 augustus 2013

  1. Top | #11

    Standaard Re: Reisverslag Schrijfschaap: Orlando, 23 juli-4 augustus 2013

    Leuk dat jullie ons allemaal volgen!

    Vandaag zijn we naar Aquatica geweest. Even noodweer gehad, maar verder prima, echt ontzettend leuk. De blog van gisteren (boodschappen en SeaWorld) staat inmiddels online, de blog van vandaag komt later. Morgen is het namelijk mijn verjaardag en gaan we naar Discovery Cove!

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Reisverslag Schrijfschaap: Orlando, 23 juli-4 augustus 2013

    Wat een leuk verslag.. en tja.. als je voor de eerste keer in publix in loopt zal je wel je ogen uitkijken..hahahaha Hele mooie fotos ook van Seaworld. Nog veel plezier, ik geniet mee. Anja

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverslag Schrijfschaap: Orlando, 23 juli-4 augustus 2013

    Oh ik volg jullie ook, leuke blog! Heb af en toe moeite om de link te leggen tussen blog en Florida Forum naam, maar jij bent dit dus
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #14

    Standaard Re: Reisverslag Schrijfschaap: Orlando, 23 juli-4 augustus 2013

    Pfoeh, wat kan een reisverslag veel werk zijn! Helemaal als je zulke lange dagen maakt dat je er eigenlijk geen zin meer in hebt. Maar ik houd vol, want de reacties zijn heel leuk en het blijft leuk om te doen. Tot eergisteren is het bijgewerkt, misschien dat ik vanmiddag gisteren (Epcot) nog kan doen. We gaan nu ev en boodschappen doen.
    Leuk dat jullie ons volgen.

  5. Top | #15

    Standaard Re: Reisverslag Schrijfschaap: Orlando, 23 juli-4 augustus 2013

    Helaas vliegen wij vanmiddag alweer naar huis. Het was een fantastische vakantie!
    Het reisverslag is nog niet helemaal up to date, maar dat zal ik eenmaal thuis zo snel mogelijk bijwerken.
    Iedereen heel erg bedankt voor al die leuke reacties!

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Reisverslag Schrijfschaap: Orlando, 23 juli-4 augustus 2013

    Welcome thuis.. jullie zijn al een paar dagen thuis en ik hoop al wat uitgeslapen.. Ik heb echt genoten van jullie foto's en blog. Bedankt

  7. Top | #17
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Reisverslag Schrijfschaap: Orlando, 23 juli-4 augustus 2013

    Jullie hebben een mooie reis en hebben met veel plezier meegelezen.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  8. Top | #18

    Standaard Re: Reisverslag Schrijfschaap: Orlando, 23 juli-4 augustus 2013

    Bedankt! Het was leuk om bij te houden. Ik moet nog twee dagen bloggen, maar heb deze week voornamelijk veel uitgerust. Maar ik ga ze nog wel schrijven, uiterlijk volgende week staan de laatste verslagen online.
    Het was een geweldige vakantie, jammer om weer thuis te zijn, maar we hebben echt genoten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •