Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: Chantal Van Wijngaarden

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Ridderkerk, Netherlands
    Berichten
    26

    Standaard Even voorstellen: Chantal Van Wijngaarden

    Hallo,

    even voorstellen, ik ben Chantal en ga samen met mijn gezin, man Marcel dochters Ilse (2004) en Sofie(2006) in april volgend jaar voor het eerst naar Florida.

    in 2012 hebben we een fantastische camperreis langs de westkust gemaakt en zijn willen nu graagFlorida ontdekken.
    De planning is een weekend Miami en daarna relaxt de omgeving van Orlando verkennen vanuit een heerlijke villa

    ik ga proberen een blog van de voorbereidingen en de reis bij te houden op http://cvwflorida2014.blogspot.nl/
    Laatst gewijzigd door Njit; 14-07-13 om 22:22.

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: Chantal

    Hoi Chantal,

    Wat leuk dat jullie volgend jaar naar Florida gaan! Jullie zullen het prachtig vinden!
    En je kunt hier ontzettend veel informatie vergaren. Mijn man en ik gaan nu voor de tweede keer naar Florida. In 2010 geweest en nu in 2013. We hebben nog lang niet alles gezien.
    Ik ga je blog in ieder geval volgen om te kijken hoe het jou bij de voorbereidingen vergaat. Ook ik houd een blog bij: leuntjeenries.blogspot.nl. En ook van 2010 heb ik een blog bijgehouden: riesenleuntje.blogspot.nl. Dus neem eens een kijkje als je zin hebt. Heel veel voorbereidings plezier gewenst! Groetjes, chalesa
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-07-13 om 19:31.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Even voorstellen: Chantal

    Welkom op het forum! Wat leuk dat je naar Florida gaat, ik ben in februari geweest en heb echt genoten!
    Ik ga je volgen!

  4. Top | #4
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: Chantal Van Wijngaarden

    Hoi Chantal,

    Wij zijn net terug van vakantie in Florida en het is daar geweldig. Jullie zullen het vast naar je zin hebben en gaan jullie blog volgen.
    Voor onze vakantie hebben wij een 131 pagina's tellend RoadBook gemaakt welke wij als een soort handleiding :-) op vakantie gebruikt hebben.
    We doen dit nu voor de tweede keer zodat onze kinderen aanvullende informatie in het Nederlands hebben. Het was ook erg handig voor onderweg, bijvoorbeeld
    als we plotseling naar een shopping mall wilden gaan of iets gaan zien (bij minder mooi weer).

    Het RoadBook kan je downloaden. Wellicht staat er voor jullie informatie in die je kunt gebruiken voor de vakantie en planningen.
    Download Pagina

    Veel plezier....
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •