Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Reisschema KiekenMich: Florida sept/okt 2013

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Reisschema KiekenMich: Florida sept/okt 2013

    Wie heeft er gewoon een helder hoofd en kan ons een beetje op weg helpen ..
    Wij gaan van 27 sept tot 17 oktober naar Florida
    De eerste 8 nachten hebben we een condo in Kissimmee, we willen dan een paar parken bezoeken in Orlando met onze 4,5 jarige dochter. Epcot lijkt ze mij wat te klein voor dus die valt af. Na die acht nachten willen we via de westkust naar beneden, zeker de Everglades bezoeken en Key West en uiteindelijk in Miami (of Fort Lauderdale , dat is misschien leuker dan Miami voor een kleine meid) aankomen.
    We vliegen dus op Orlando heen en van Miami terug.
    We hebben een huurauto maar willen max 1,5- 2 uur rijden achter elkaar.
    Ik kan geen leuk reisschema vinden.
    Overnachtingen maken niet veel uit, liefst 2-3 nachten op dezelfde plaats

    Wie heeft zin en tijd om hier een goed idee te plaatsen !
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Ik weet het niet meer ..het is allemaal te leuk

    Tsja....misschien is het toch beter dat je eerst zelf een voorstel hier op het forum plaatst. Mij komt het voor dat je je nog helemaal geen beeld van je reisdoel hebt gevormd. Dan helpt een plan van een ander je ook niet echt, toch? Waarom zou Epcot af moeten vallen en waarom zou Ft Lauderdale leuker zijn dan Miami? Maak gewoon eerst je eigen keuzes, dan krijg je pas een passend reisplan!



  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: Ik weet het niet meer ..het is allemaal te leuk

    orlando ,st. pete beach/clearwater, naples-fort myers, keys, fort lauderdale?

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Re: Ik weet het niet meer ..het is allemaal te leuk

    Teleton, als ik hier de reacties lees op Epcot denk ik dat het voor een 4,5 jarige niet zo leuk is. Dit is hetzelfde als Miami, ik heb gelezen dat het daar vrij druk is en in Fort Laudedale een stuk rustger met ook een mooi strand, dus ook leuker voor haar. We willen Miami 1-2 dagen doen
    Flexx, super dank je, ik ga die plaatsen even op de kaart tekenen. Is Isla Morada een leuke tussenstop met overnachting naar de keys ?
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu

  5. Top | #5
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Ik weet het niet meer ..het is allemaal te leuk

    ik denk dat voor een 4,5 jarige magic kingdom en animal kingdom het leukste zijn van disney
    ook seaworld en legoland zou ik naar kijken als mijn kind deze leeftijd had
    Epcot is heeeeel leuk, maar onze zoon is 11..en ik kan me in denken dat het niet veel is voor een 4/5 jarige

    islamorada is een mooie plaats om te overnachten ,zeker het limetree resort, wij zijn daar al meerdere malen geweest
    in theater of the sea kun je zwemmen met zeeleeuwen, als je humor hebt is dat echt een aanrader
    onze zoon was 9 toen, en heeft echt dubbel gelegen van het lachen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Re: Ik weet het niet meer ..het is allemaal te leuk

    Super, Moonlight, hier ben ik ook weer heel blij mee !! Ik zet ze erbij en zeker Limetree resort ! Klinkt heerlijk !
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Ik weet het niet meer ..het is allemaal te leuk

    Welk park in Disney World je ook kiest, het is altijd goed ook voor een 4,5 jarige. Al vind ik Magic Kingdom voor een kleine meid toch wel een must! Maar ook in Epcot, of de andere parken is genoeg te beleven voor alle leeftijden. Dus gewoon kijken welk park jullie het meeste aanspreekt en daarvoor kiezen.
    Islamorada is een goede tussenstop om de weg naar Key West op te delen maar misschien is een andere key ook leuk? En een tramtochtje in Shark Valley in de Everglades is denk ik ook leuk voor je dochter. De route van Flexx lijkt mij goed te doen, misschien kan je van daaruit verder gaan verdiepen. Succes.

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Ik weet het niet meer ..het is allemaal te leuk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KiekenMich Bekijk Berichten
    Teleton, als ik hier de reacties lees op Epcot denk ik dat het voor een 4,5 jarige niet zo leuk is.
    Da's nu precies het verschil! Wanneer je de reacties leest....Maar als je zelf op onderzoek uitgaat, zie je dat er naast de diverse waterspeelplekken en de Kidcot Fun stops ook nog eens attracties in Epcot hebt als (even uit mijn hoofd) Turtle talk, The Three Cabaleros, Figment en the Seas with Nemo.

    Ik zeg ook niet dat je naar Epcot moet...ik raad je slechts aan om zelf op zoek te gaan in plaats van op reacties af te gaan. Je weet immers zelf het best wat je dochter leuk vindt? Uiteraard geldt het advies ook voor je reisschema. Jij weet zelf wat je leuk vindt; ga je bijvoorbeeld zonnebaden of shoppen? Dan zijn je route en je overnachtingen toch ook simpel te bepalen? Ik weet niet wat andere forumleden er van vinden, maar voor mij is het veel leuker om met je mee te denken dan voor je te denken.......
    Laatst gewijzigd door Teleton; 13-07-13 om 09:54.



  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Re: Ik weet het niet meer ..het is allemaal te leuk

    Teleton, ik heb enorm veel aan de reacties hierboven. Dus daar schiet ik zeker mee op. Als jij niet mee of voor of hoe dan ook wil denken, dan niet, prima maar dat hoef je niet steeds te laten weten. Het is mij echt wel duidelijk.
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Ik weet het niet meer ..het is allemaal te leuk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KiekenMich Bekijk Berichten
    Teleton, ik heb enorm veel aan de reacties hierboven. Dus daar schiet ik zeker mee op. Als jij niet mee of voor of hoe dan ook wil denken, dan niet, prima maar dat hoef je niet steeds te laten weten. Het is mij echt wel duidelijk.
    Hij bedoelt het overigens wel goed hoor.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •