Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 46 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 456

Onderwerp: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #301
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ik denk dat de prijzen vanaf 4 juli 2014 t/m half augustus nagenoeg alle maatschappijen niet meer onder de 900,- euro p.p. komen. Zelf van 1 juli tot 29 juli 2014 geboekt bij ArkeFly voor 749,- euro excl. bagage. Wij hadden ons voorgenomen om te gaan boeken als de prijs rond 750 euro zou liggen. Kijk nog steeds elke dag uit nieuwsgierigheid of de prijzen zakken, maar ik zie het voor het ,,hoogseizoen juli/augustus somber in als je denkt dat het rond de 700 euro kan. Sterker nog, ik geloof er niet in!

  2. Top | #302
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    @pzomerdijk: Ik denk daar anders over.
    Als je bedoelt "van Amsterdam naar Orlando" dan geef ik je gelijk. Maar heel veel andere routes zijn zeker een stuk onder €900 beschikbaar, nu al.
    Ik zoek zelf met vertrek van Amsterdam, Brussel en Dusseldorf en aankomst in Miami (MIA), Ft. Lauderdale (FLL), Ft. Myers (RSW), Tampa (TPA), Orlando (MCO) en Jacksonville (JAX).
    Vertrek vanaf Dusseldorf: nu €730 op Miami, €750 op JAX en RSW, €875 op MCO.
    Vertrek vanaf BRU en AMS: €860 op JAX en MIA.

    Dusseldorf lijkt dit jaar de prijs-winnaar te worden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #303
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Michael66 , wij zoeken met je mee, wel voor een periode wat vroeger , maar als de prijzen voor onze periode dalen zal dat ook voor de jouwe zo zijn.
    Hopen dat we samen een mooie prijs kunnen vinden!

  4. Top | #304
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    @pzomerdijk: Ik denk daar anders over.
    Als je bedoelt "van Amsterdam naar Orlando" dan geef ik je gelijk.
    Ik bedoel inderdaad AMS - MCO of AMS - SFB.

  5. Top | #305
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Ik denk dat de prijzen vanaf 4 juli 2014 t/m half augustus nagenoeg alle maatschappijen niet meer onder de 900,- euro p.p. komen. Zelf van 1 juli tot 29 juli 2014 geboekt bij ArkeFly voor 749,- euro excl. bagage. Wij hadden ons voorgenomen om te gaan boeken als de prijs rond 750 euro zou liggen. Kijk nog steeds elke dag uit nieuwsgierigheid of de prijzen zakken, maar ik zie het voor het ,,hoogseizoen juli/augustus somber in als je denkt dat het rond de 700 euro kan. Sterker nog, ik geloof er niet in!
    Dan ga ik je helpen geloven! Augustus met KLM naar Miami kost je 710 euro op dit moment, vliegen vanaf Dusseldorf maar wel inclusief je baggage. Ook nog eens met gunstige tijden! 1,5 week geleden was NYC in de aanbieding, 600 euro in juli/aug.
    Of we de fantastische prijzen van vorig jaar (<600 euro) gaan halen betwijfel ik, maar wie weet!

  6. Top | #306

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    @pzomerdijk: Ik denk daar anders over.
    Als je bedoelt "van Amsterdam naar Orlando" dan geef ik je gelijk. Maar heel veel andere routes zijn zeker een stuk onder €900 beschikbaar, nu al.
    Ik zoek zelf met vertrek van Amsterdam, Brussel en Dusseldorf en aankomst in Miami (MIA), Ft. Lauderdale (FLL), Ft. Myers (RSW), Tampa (TPA), Orlando (MCO) en Jacksonville (JAX).
    Vertrek vanaf Dusseldorf: nu €730 op Miami, €750 op JAX en RSW, €875 op MCO.
    Vertrek vanaf BRU en AMS: €860 op JAX en MIA.

    Dusseldorf lijkt dit jaar de prijs-winnaar te worden.

    Dag Michael, dat ziet er interessant uit! Zou je me kunnen vertellen waar je deze tarieven hebt gevonden? Ik zie alleen duurdere.. en op welke data heb je gezocht? Ik hoop dat je me meer kunt vertellen.

    Hartelijke groet, Esther

  7. Top | #307
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    5

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ha Michael,
    Ik hou me ook aanbevolen voor deze info, want het zijn wel zeer interessante prijzen voor mij.
    Bedankt alvast.

    Groet,
    Robin

  8. Top | #308

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Aug met klm naar miami is pas goedkoop in de allerlaatste twee dagen van aug….. dat is eigenlijk toch geen hoogseizoen meer te noemen? verder niet onder de 1000 euro.

  9. Top | #309
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Wij hebben via momondo nog prijzen rond de 700 euro van half juli te vertrekken tot begin augustus. Vertrekken van dusseldorf naar Miami. Gaan nog heel even wachten tot begin volgend jaar ( is niet lang meer eh ) en dan toch boeken.
    Vraagje terzijde : als ik een annuleringsverzekering zou nemen, kan ik dan deze vlucht kostenloos annuleren en een goedkopere nemen indien deze zich zouden voordoen? ( heb nog nooit een annuleringsverzekering genomen dus ben een leek hierin )

  10. Top | #310
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomenvalesca Bekijk Berichten
    Vraagje terzijde : als ik een annuleringsverzekering zou nemen, kan ik dan deze vlucht kostenloos annuleren en een goedkopere nemen indien deze zich zouden voordoen? ( heb nog nooit een annuleringsverzekering genomen dus ben een leek hierin )
    Nee dat laten de voorwaarden van de annuleringverzekering niet toe (helaas).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •