Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 46 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 456

Onderwerp: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #11
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Dit jaar vlogen we rechtsreeks met ArkeFly van Amsterdam naar Orlando (Sanford) voor 3200 Euro (4 personen) en hebben daarna Comfort Class geboekt voor 160 Euro extra!
    Heeft als voordeel meer ruimte en 35Kg bagage gewicht!

    Prijzen 2014 zijn nog niet bekend!
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker JenR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Mogen we vragen waar je geboekt hebt? Is wel lekker dat je nu inderdaad niet alles hoeft te betalen! Dat moet wel als je zelf bij een vliegmaatschappij boekt.
    En voor wat voor prijs pp heb je geboekt?

  3. Top | #13
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Hallo Allemaal,

    Ik ben nieuw op Forum. Mijn naam is Mirjam (zie even voorstellen)
    Wij gaan ook volgend jaar naar Florida en hebben afgelopen zaterdag een optie genomen bij
    Arke fly. We vliegen 4 juli naar Orlando en gaan terug op 25 juli vanaf Miami. We hebben de comfort class geboekt voor de heen en terugreis en zijn 3658 euro kwijt voor 4 personen. We moeten als het helemaal zeker is een aanbetaling doen en de rest van de reissom 6 wkn voor vertrek betalen.

  4. Top | #14
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Goedkoper is altijd beter! Maar we wilden het liefst een rechtstreekse vlucht. En het is nog een optie we kunnen het nog binnen 10 dagen annuleren.

  5. Top | #15
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Alles heeft zo zijn voor en nadelen, zeggen wij maar....
    Wij wachten nog heel even met de tickets voor Juli/Aug 2014. ArkeFly heeft al wel prijzen gepubliceerd, maar deze zijn vrij hoog! Daarnaast is het bagage gewicht onlangs gewijzigd!
    Het vreemde bij deze maatschappij is dat vliegen op Sanford een stuk duurder is dan op Miami, terwijl ze niet rechtsreeks op Miami vliegen, maar altijd een tussen landing maken in Sanford!
    Laatst gewijzigd door Moolenschotjes; 17-08-13 om 15:14.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    @mirretje;
    Bij Arkefly moet je toch in 1 keer betalen?

    Als ik op de site kijk zie ik "Het is daarnaast niet mogelijk om op een later tijdstip uw betalingsdetails door
    te geven, om aan te geven dat u op een later tijdstip wilt betalen of om in
    termijnen te betalen."
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-08-13 om 14:05. Reden: q

  7. Top | #17
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Klopt, als je op de site boekt moet je alles in een x betalen.

    Dat wilden we liever niet en wij wilden ook een annulerings verzekering erbij. Als je de tickets bij het arke reisbureau boekt
    hoef je niet alles te betalen en kan je er een verzekering bij doen. Wij vliegen heen naar orlando en terug van miami die optie heb ik ook niet gezien via de site maar wel bij het reisbureau.

  8. Top | #18
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Wellicht om te overwegen om een doorlopende reisverzekering met annulering te nemen.
    Deze is benodigd omdat ziektekosten verzekering geen volledige dekking heeft in de USE en je waarschijnlijk ook je spulletjes wilt verzekeren voor verlies, schade of diefstal. Daarnaast heb je ook dekking voor eventuele schade en aansprakelijkheid indien er iets voorvalt in de gehuurde villa.

    Het is uiteraard maar een suggestie omdat alleen een annuleringsverzekering wellicht niet voldoende is.
    Veel plezier met het plannen en vinden van informatie.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  9. Top | #19
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Dank je voor je tip. Het klinkt inderdaad een stuk beter dan alleen een annuleringsverzekering. Ik ga er even naar kijken!!

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Hallo forumleden, ook wij zijn op zoek naar gunstige vliegtickets naar Orlando of Tampa. Vertrek rond 1 juli retour rond 18 juli. Het blijkt nu nog lastig en kunnen we alleen nog bij Arke boeken en dat vind ik eigenlijk toch te prijzig zeker omdat je op dit forum ook veel goedkopere prijzen voorbij zie komen. Ik vraag me dan ook wel af of ik daarin meegesleept wordt en de lat niet te hoog leg. Maar ja ik ben een hollander en als het goedkoper kan dan wil ik dat uiteraard ook. Hebben de ervaren Floridareizigers hiervoor nog tips?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •