Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 46 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 456

Onderwerp: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker JenR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    26

    Standaard Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Moderator Michael66: In dit onderwerp kun je allerlei vragen, antwoorden en suggesties plaatsen voor vliegtickets voor het hoogseizoen van 2014 (vertrek- en/of terugkeerdatum in juli / augustus). En dus niet voor de andere maanden, want daar is een ander onderwerp voor beschikbaar: Vliegtickets 2014 (excl. juli/aug)


    Hallo,

    We zijn wat vroeg, want het gaat om tickets voor zomervakantie 2014....
    We willen heel graag met ons gezin van 5 personen naar Florida en zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
    Wie kan er een schatting geven wat tickets ongeveer per persoon kostten als je gelijk bij beschikbaarheid boekt.
    Is het echt zo hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper?
    Graag horen we dit!

    Groeten Jimke en Rianne
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-07-13 om 23:21.

  2. Top | #2
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Het is inderdaad nog (te) vroeg om te boeken, meestal zijn de tickets beschikbaar 330 voor vertrek.
    Je geeft aan dat de tickets voor de zomervakantie zijn, ik ga voor het gemak van uit dat je daarmee ook de schoolvakantie zal bedoelen.
    De tickets zijn dan helaas een stuk duurder dan alle leuke aanbiedingen die hier regelmatig voorbij komen. Ikzelf begin direct met zoeken zodra de retour datum beschikbaar is (ik boek dus meestal zo vroeg mogelijk). Meer dan 700 euro pp (liefst max 4000 voor ons 6en) wil ik eigenlijk niet betalen en heb ik ook nog niet hoeven betalen. Toch is 700 euro pp wel het bedrag waar je van uit moet gaan als je reist binnen de schoolvakantie. Toevallig had BA dit jaar een topaanbieding (of foutje) en hebben wij en veel forumleden kunnen boeken voor 550 pp. Deze aanbieding was rond de kerst wat ook weer aangeeft dat zo vroeg mogelijk boeken niet altijd de meest voordelige optie is. Het blijft eigenlijk gewoon een gok,...het advies hier is altijd neem een bedrag en zodra je de tickets voorbij ziet komen voor dit bedrag boek dan. Heel regelmatig is het zo dat wanneer je een dag later toch wil gaan boeken de prijzen ineens zijn opgelopen met soms wel honderden euros. Je zou ook omdat je 5 tickets nodig hebt en dan een verschilletje van 100 euro voor jullie direct 500 scheelt diverse alerts kunnen instellen je geeft dan een prijs in en krijgt een melding zodra er tickets beschikbaar zijn voor die prijs. Ook een beetje spelen met de luchthaven kan je veel voordeel opleveren. Wil je vliegen op MIA zou je ook kunnen zoeken op bijvoorbeeld FLL (fort lauderdale). Probeer ook indien mogelijk een beetje flexibel te zoeken dus 3 dagen voor en na je datum. Ook dit kan veel voordeel opleveren. En natuurlijk dit draadje in de gaten houden, hier zal je tegen die tijd ok veel info over prijzen kunnen vinden. Maar voor nu,...nog even geduld
    Laatst gewijzigd door angelique100; 02-07-13 om 21:08.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #3
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Uit mijn vorige berichtje

    Meer dan 700 euro pp (liefst max 4000 voor ons 6en) wil ik eigenlijk niet betalen en heb ik ook nog niet hoeven betalen. Toch is 700 euro pp wel het bedrag waar je van uit moet gaan als je reist binnen de schoolvakantie.

    Nee als er iets is dat je niet kunt voorspellen zijn het de vliegtickets wel haha. Je zou wel even het topic hoogseizoen 13 kunnen doornemen daar staat heel veel info in.


    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  4. Top | #4
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Als je doel is om volgend jaar naar Florida te gaan, dan moet je doen wat Angelique zegt : boeken zodra je een tarief ziet wat binnen je budget past.
    Ik heb nog nooit meer dan € 550 voor een ticket naar de VS betaald. Zelfs niet naar de Westkust. Dit komt echter doordat dat ik echt dagelijks op diverse forums zit en dus veel aanbiedingen en/of foutjes voorbij zie komen. Ik reis wel in het hoogseizoen, maar ben binnen die schoolvakantie wel flexibel. Ik kan op zaterdag weg, maar ook op dinsdag. En of ik nu naar Miami moet vliegen of naar Fort Myers maakt mij ook niet zo uit. Icelandair had vorig jaar opeens tickets voor € 500 naar Denver. We wilden graag ooit naar Yellowstone en dan moet je niet al te lang nadenken, een eventueel reisschema iets aanpassen en boeken.
    Dit jaar waren we niet van plan naar Amerika te gaan, toen kwamen die tarieven van BA opeens langs. Tja, en dan kriebelt het toch wel heel erg, worden de kids gevraagd of ze mee willen en dan wordt er geboekt.
    Kijk ook bij luchthavens van vertrek in het buitenland: KLM is bijvoorbeeld soms goedkoper bij vertrek vanaf Antwerpen (en dan met de trein naar Amsterdam). Veel speurwerk kan veel geld opleveren (en zeker zoals in mijn geval met 5 personen)
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker JanLoots's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    43

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Hoi,
    Ook wij gaan in het hoogseizoen...juli 2014. Ik heb hetzelfde topic van 2013 goed doorgelezen en daaruit blijkt toch wel dat Januari/Februari vaak goede maanden zijn om aantrekkelijke prijzen te vinden. Maar inderdaad als je stelt...DIT wil ik uitgeven en vind ik acceptabel en je komt die prijs tegen....dan zou ik boeken. Wij hoeven ook niet perse op een vrijdag/zaterdag te vertrekken dus ik zal goed zoeken en uiteraard hier posten als ik iets gunstigs tegenkom!
    Jan
    Let's do It zie onze Website: http://usa-let-s-do-it.webnode.nl/

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    In 2011 zijn we voor het eerst in Florida geweest met American Estates. Dit jaar doen we West-Amerika met Tioga Tours. Volgend jaar eigenlijk alweer Florida in gedachten, maar nog niet eerder een los ticket en een losse villa geboekt. Dat willen we in 2014 wel eens proberen.

    Bij welke ticketaanbieders is het goed/slim om de prijzen in de gaten te houden?

    En betaal je bij het boeken van losse tickets meteen het hele bedrag of doe je dat ook in twee termijnen zoals je bij het boeken van een complete vakantie/pakket doet?

  7. Top | #7
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Wij zijn net terug uit Florida en hebben al besloten om in de zomer van 2014 weer te gaan.
    Het is natuurlijk fijn als je tickets kan kopen onder de 600 Euro, maar vaak moet je bij deze aanbiedingen overstappen en ben je lang onderweg vanuit huis naar eindbestemming (vanwege wachttijden op tussen luchthaven) Zelf proberen we altijd een goede balans te maken tussen kosten en benodigde reistijd om op je eindbestemming te komen.

    Onze voorkeur is een directe vlucht zonder overstappen. Is veel minder stress, je komt fitter aan en zeker ook fijner voor de kids.
    Helaas kost dit vaak wel iets meer dan 600 Euro PP.

    Het meest belangrijke is waarschijnlijk een persoonlijk reis budget op te stellen (tickets) en je daar aan te houden.
    Terugkijken of er nog iets goedkoper was, heeft vaak geen zin en bederft alleen de voorbereiding pret :-)
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Wij hebben ook besloten om vanaf volgend jaar in de zomervakantie naar Orlando te reizen.
    Ons zoontje Bram is schoolplichtig en nu gaan we in de herfstvakantie maar vinden wij te kort.
    Zouden laatse drie weken augustus gaan en zullen dus ook alle sites ivm tickets in de gaten houden.

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    @meh1965: wil je met ons delen hoeveel je kwijt was voor de tickets? Wij willen ook in de zomervakantie gaan volgend jaar en ben ook al bezig met een budget. Ik verwacht rond 3500 euro kwijt te zijn aan tickets voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Willen vliegen vanaf Amsterdam naar Tampa.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  10. Top | #10
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Mag ik vragen Meh1965 bij welke maatschappij je nu tickets gekocht hebt voor juli/augustus 2014?
    De meeste grote maatschappijen hebben namelijk nog geen vluchten beschikbaar voor deze periode.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •