Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

  1. Top | #41

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Hoi allard

  2. Top | #42

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Beetje late reactie maar fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad!
    Wij hebben ook een top vakantie gehad, ik vond alleen captiva island een beetje tegenvallen maar kwam misschien ook door de hardnekkige mist die er hing, toen wij er waren, ook geen manatees gezien, dolfijnen gelukkig wel in andere plaatsen! Vond het hotel ook niet zo, ontbijt daarentegen was wel weer top!
    Dat schieten wat jullie gedaan hebben, lijkt mij ook gaaf om te doen(onthouden voor de volgende keer).
    Het weer was ook top alleen een paar dagen dikke bewolking in miami en die mist dan maar voor de rest een heerlijke temperatuur en zonnig. Vorige keer waren we in july en dat was echt te heet met die hoge luchtvochtigheid.
    We gaan zeker weer terug en dan waarschijnlijk weer in die periode, echt genoten!

    Groetjes maroussia

  3. Top | #43
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maroussia Bekijk Berichten
    Beetje late reactie maar fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad!
    Wij hebben ook een top vakantie gehad, ik vond alleen captiva island een beetje tegenvallen maar kwam misschien ook door de hardnekkige mist die er hing, toen wij er waren, ook geen manatees gezien, dolfijnen gelukkig wel in andere plaatsen! Vond het hotel ook niet zo, ontbijt daarentegen was wel weer top!
    Dat schieten wat jullie gedaan hebben, lijkt mij ook gaaf om te doen(onthouden voor de volgende keer).
    Het weer was ook top alleen een paar dagen dikke bewolking in miami en die mist dan maar voor de rest een heerlijke temperatuur en zonnig. Vorige keer waren we in july en dat was echt te heet met die hoge luchtvochtigheid.
    We gaan zeker weer terug en dan waarschijnlijk weer in die periode, echt genoten!

    Groetjes maroussia
    Super om te horen dat het jullie ook zo goed bevallen is! Captive Island was inderdaad vaak gehult in een dikke mist, dat klopt.
    Onbijt in Tween Waters vonden wij juist weer wat minder, maar dat is persoonlijk. Hotel was verder okay.
    Miami vond ik een ellende om in te rijden, wat een wir-war van wegen....verder absoluut de moeite waard, zeker South Beach, echt geweldig.

    Groetjes Allard
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •