Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 43

Onderwerp: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

  1. Top | #21
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Meestentijds is het zo dat wanneer je op een aanbieding wacht, deze niet komt......maar goed, met arkefly weet je het nooit

  2. Top | #22
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Time will tell
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  3. Top | #23
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Ik heb afgelopen vrijdag geboekt. Toch maar bij Arke, tickets waren nu 599 pp, nog enigzins boven het budget maar de voordelen waren gewoon te groot (rechtstreeks en via andere luchthaven terug) . Nu verder met het boeken van 4 hotels en/of appartementen en een auto.
    Eigenlijk wil ik een losse GPS kopen. Ik heb zelf een TomTom alleen daarvan is het geheugen te beperkt (one) dus daar kan geen andere kaart op helaas. Heeft iemand hier nog wat in de aanbieding of kent hier iemand een (goedkoop) verkoopadresje?
    Verder sta ik open voor alle tips met betrekking tot hotels e.d.
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  4. Top | #24
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Ik kom deze tegen op internet: Garmin Nüvi 250W met kaart van Noord Amerika. Is dit een goed merk? Ik zie dat ze nieuw niet meer te krijgen zijn.
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  5. Top | #25
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Ziezo, ook de vier hotels geboekt en een auto bij Alamo. We`re ready to go!!

    (vrijdag 14 februari) Dag 01 : vertrek (rechtstreeks) naar Sandford Orlando vanaf Schiphol, met huurauto naar Hotel Extended Stay America-Orlando-Convension Center

    (zaterdag 15 februari) Dag 02 : rustdag, sightseeing, zwemmen
    (zondag 16 februari) Dag 03 : naar Sea World
    (maandag 17 februari) Dag 04 : naar Tampa naar hotel Gulfview Hotel on the Beach (135 km) , voor de rest geen plannen, zwemmen bij Clearwater Beach
    (dinsdag 18 februari) Dag 05 : naar Busch Gardens in Tampa
    (woensdag 19 februari) Dag 06 : rustdag, winkelen in de Mall`s, een beetje sightseeing, naar het Tampa bay Florida Aquarium (+dolphin Cruise?)
    (donderdag 20 februari) Dag 07 : rustdag, sightseeing, zwemmen
    (vrijdag 21 februari) Dag 08 : vertrek naar het zuiden van Florida via de westkust: In Fort Myers in hotel Tween Waters Inn (202 km)
    (zaterdag 22 februari) Dag 09 : rustdag, sightseeing, zwemmen
    (zondag 23 februari) Dag 10 : idem
    (maandag 24 februari) Dag 11 : idem
    (dinsdag 25 februari) Dag 12 : naar de Keys via Miami naar Key Largo (332 km), daar in hotel Ocean Pointe Suites at Key Largo.
    (woensdag 26 februari) Dag 13 : rustdag, sightseeing, zwemmen
    (donderdag 27 februari) Dag 14 : bezoek Miami
    (vrijdag 28 februari) Dag 15 : idem
    (zaterdag 01 maart) ..Dag 16 : bezoek Key West?
    (zondag 02 maart) ..Dag 17 : idem
    (maandag 03 maart) ..Dag 18 : terug vanaf Miami International Airport (101 km)

    ps auto met GPS is zo`n 160 euro duurder. Ik heb voor 55 euro via Marktplaats een GPS gekocht met de kaart van heel Noord Amerika.

    Yeehaaw
    Laatst gewijzigd door Sniper; 26-11-13 om 15:58.
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  6. Top | #26

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Hoi sniper,

    Beetje late reactie maar super om te lezen dat je al van alles geboekt hebt!

    Goeie tip van je gps, wij huren er normaal 1 maar ga zeker ff op internet speuren,
    Want wij gaan er 17 februari ook weer lekker heen.
    Ik zag zelfs in je reisschema dat we 1 dag in hetzelfde hotel zitten,
    Als tween waters inn tenminste ook op captiva island ligt?

    Groetjes maroussia

  7. Top | #27
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Hallo Maroussia,

    Inderdaad, Tween Waters Inn ligt op zo`n schiereiland (aan Captiva Road), dus misschien zien we elkaar dan nog. We reizen met twee blonde kinderen van 16 en 10 jaar oud, kan niet missen. De ene loopt de hele dag met de IPhone te whats-appen en de ander ligt waarschijnlijk de hele dag in het zwembad of de zee (samen met ons) lol
    Leuk!

    Groeten Allard
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  8. Top | #28

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Ha ha,
    Lekker hoor! Ik hoop dat wij (mijn man en ik) ook lekker in het zwembad of zee liggen!
    Ik ben nog nooit in februari daar geweest en hoop natuurlijk op mooi weer, maar het kan vanalles zijn in die periode als ik de statestieken lees, zijn jullie daar al eens geweest in februari?

    Groetjes maroussia

  9. Top | #29
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    In 2012 zijn wij van 22 februari t/m 4 maart in Fort Lauderdale en Orlando geweest. Gewoon mooi weer gehad (1 dagje regen). Over het algemeen is het weer daar gewoon aangenaam in die periode. Afgelopen keer (april/mei van dit jaar) was het weer aanzienlijke slechter, echt enkele slechte dagen gehad helaas, met veel regen en onweer. Februari/maart blijkt dan toch echt beter te zijn, heb ik gelezen.
    We wachten het af

    Grtz Allard
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  10. Top | #30

    Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

    Oke, nou ja, we wachten het inderdaad maar gewoon af, het is in ieder geval altijd beter als in nederland

    Groetjes maroussia



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •