Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014

  1. Top | #11
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014

    Ziet er goed uit Flexx! Hou je er rekening mee dat je tickets moet reserveren voor Ground Zero? Als je dit niet doet is de kans klein dat je het kunt bezoeken.... De hop on-hop off bus is ook een aanrader, je kunt dan alles op een snelle manier zien en eruit gaan als je iets beter wilt bekijken! Als je via Grayline de avondtour per touringcar doet heb je het voordeel dat er een boottocht (langs het vrijheidsbeeld en de Brooklyn Bridge) gaat, er een maaltijd bij zit in het Italian District en een ticket voor Top of the Rock (hoef je niet perse die avond te gebruiken, mag ook later)!

    Veel plezier!


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther2013 Bekijk Berichten
    Heerlijk vooruitzicht Flexx, NY staat nog steeds on top of my Bucket list. Zo'n Pass lijkt me ook heel handig.

    Ga je nog een blog bijhouden?
    denk het niet, ben niet zo'n blogger:P heb trouwens ny pass kunnen overnemen van iemand via markplaats, 2 passes voor 150 euro inclusief hop on hop off

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bieg Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit Flexx! Hou je er rekening mee dat je tickets moet reserveren voor Ground Zero? Als je dit niet doet is de kans klein dat je het kunt bezoeken.... De hop on-hop off bus is ook een aanrader, je kunt dan alles op een snelle manier zien en eruit gaan als je iets beter wilt bekijken! Als je via Grayline de avondtour per touringcar doet heb je het voordeel dat er een boottocht (langs het vrijheidsbeeld en de Brooklyn Bridge) gaat, er een maaltijd bij zit in het Italian District en een ticket voor Top of the Rock (hoef je niet perse die avond te gebruiken, mag ook later)!

    Veel plezier!
    thanks voor de tips, top op of the rock gaan we sowieso heen omdat we ny pass hebben, en ben er van bewust dat we ground zero moeten reserveren maar moeten nog beetej een planning maken voor in NY, hoever vantevoren is aanteraden?

  3. Top | #13
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014

    [QUOTE=flexx;197578

    thanks voor de tips, top op of the rock gaan we sowieso heen omdat we ny pass hebben, en ben er van bewust dat we ground zero moeten reserveren maar moeten nog beetej een planning maken voor in NY, hoever vantevoren is aanteraden?[/QUOTE]

    Wij hebben de vorige keer een maand of 3 van tevoren gereserveerd via internet.....


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  4. Top | #14
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014

    Ik denk dat je 9/11 memorial bedoelt en daar is het inderdaad voor aan te raden om te reserveren. Je moet dan voor een bepaalde tijd reserveren. Ze laten maar een aantal mensen toe, dus als je geen reservering hebt, loop je het risico dat je niet naar binnen kunt als je er bent...

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digitalman Bekijk Berichten
    Ik denk dat je 9/11 memorial bedoelt en daar is het inderdaad voor aan te raden om te reserveren. Je moet dan voor een bepaalde tijd reserveren. Ze laten maar een aantal mensen toe, dus als je geen reservering hebt, loop je het risico dat je niet naar binnen kunt als je er bent...
    ja 9/11 memorial bedoel ik, zit nu op de site en zie in hun reservation system dat het nog beschikbaar is op de dagen dat wij in NY zijn,dus zo maar eens reserveren

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014

    Ik ben op zoek naar betaalbaar hotel in of net buiten NY, dat goed aansluit op OV om alle highlights van NY in 5 dgn te bekijken met kids van 11 en 9 in de periode april/mei 2015.
    Iemand tips or trics??
    thanx!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  7. Top | #17
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014

    Heb je je al eens verdiept in Hotwire of Priceline? Dit zijn sites waar je een bod kunt doen op een hotel van een bepaalde kwaliteit en wijk(en). Vaak behoorlijk goedkoop. In jouw geval is Hotwire handiger, omdat je met z'n vieren bent. Priceline doet alleen 2 persoons kamers. Wij hebben overigens in het Skyline Hotel gezeten. Prima qua locatie en het heeft een zwembad. Vonden de kinderen heerlijk aan het eind van een vermoeiende dag.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014

    Thanks, ik dacht altijd dat dit bieden altijd voor 2 p was, maar Hotwire dus niet, ga ik proberen.
    Ik ga direct vanavond jullie blog lezen!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014

    In 2010 zaren wij in Skyline, in 2012 in Westin via Priceline.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •