Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Dining With Shamu

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Nee inderdaad. Dat was in de eerste week van september. Het was toen niet druk en tijdens het eten waren er zelfs nog lege tafels. Los van het risico met hurricanes vind ik het ene ideale periode om naar Orlando te gaan. Naar alle waarschijnlijkheid dit jaar weer

  2. Top | #12
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Nee inderdaad. Dat was in de eerste week van september. Het was toen niet druk en tijdens het eten waren er zelfs nog lege tafels. Los van het risico met hurricanes vind ik het ene ideale periode om naar Orlando te gaan. Naar alle waarschijnlijkheid dit jaar weer
    Zeker geen school gaande kinderen?
    Ik vind Mei een mooie tijd om te gaan, maar helaas wij hebben maar 1 week en dat is toch echt te kort voor ons!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    helmond
    Berichten
    7

    Standaard

    wij gaan ook in juli
    en hebben het al geboekt.
    we hebben de intree kaartjes ook geboekt met de pepsie code dat scheelde 20%
    en we hebben dining whit shamu besproken van alles hebben we een e ticket gehad. dus zelf even uitgeprint, staat op naam. en inderdaad ging met creditcards gegevens.
    Prices: Adults $37; Children (Ages 3-9) $19; Children Under 3 are free but require a reservation.
    dat zijn de prijzen.
    marij



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •