Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao, aug/sept 2013

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao

    Kan iemand mij misschien vertellen of het verstandig is een navigatie te huren voor de route die wij gaan rijden in Florida of dat het makkelijk zonder kan?
    Ik moet zeggen dat ik de prijs voor het huren van de navigatie bij de auto best wel duur vind. Je kunt er uiteindelijk bijna zelf een navigatie voor kopen.

  2. Top | #12
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao

    Dat laatste is wat veel mensen uiteindelijk ook doen. En dan hier op het forum weer verkopen @ http://www.floridaforum.nl/forumdisp...um-Marktplaats

    Wel of geen navigatie is uiteindelijk toch een afweging die je zelf moet maken. Zelf raak ik er gestrest van als iemand naast me zit met een kaart en dan (net te laat) roept 'hier hadden we af gemoeten'.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao

    Waar heb je uiteindelijk geboekt? Wij willen volgend jaar ook z'n reis maken maar dan naar Aruba.

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Dat laatste is wat veel mensen uiteindelijk ook doen. En dan hier op het forum weer verkopen @ http://www.floridaforum.nl/forumdisp...um-Marktplaats

    Wel of geen navigatie is uiteindelijk toch een afweging die je zelf moet maken. Zelf raak ik er gestrest van als iemand naast me zit met een kaart en dan (net te laat) roept 'hier hadden we af gemoeten'.
    Dat is inderdaad ook wel een idee om daarna te verkopen. Thanks voor de tip.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejo Bekijk Berichten
    Waar heb je uiteindelijk geboekt? Wij willen volgend jaar ook z'n reis maken maar dan naar Aruba.
    We wilden de reis eerst helemaal zelf boeken maar vooral de vluchten waren dan duurder. Nu een groot gedeelte van de reis bij exit reizen geboekt. Wrc reizen heeft trouwens ook die combinatiereis met Aruba en is leuk geprijsd.

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao, aug/sept 2013

    Inmiddels hebben we alles geboekt en zijn we een beetje een planning aan het maken:

    Datum Plaats To-do
    6-9-2013: Aankomst Miami airport, Auto ophalen, naar hotel, boodschappen doen
    7-9-2013: Miami: Sawgrass mills & strand
    8-9-2013: Miami: Ocean Drive in Miami's South Beach, art deco district, holocaust memorial
    9-9-2013: Naar Orlando: Overdag nog geen idee, In de avonden naar premium shoppingmalls?
    10-9-2013: Orlando: Sea World, Downtown Disney/ Universal CityWalk?
    11-9-2013: Orlando: Island of Adventure of Magic Kingdom, shoppingmall
    12-9-2013: Naar Fort Myers: strand
    13-9-2013: Fort Myers: Strand, Sanibel Island
    14-9-2013: Naar Miami: route nog uitzoeken en wat we kunnen doen. Misschien naar Dolphin Mall shoppen?
    15-9-2013: Vertrek Miami naar Curacao: Naar vliegveld miami, Auto ophalen op curacao,
    16-9-2013: Curacao
    Etc...

    Hebben jullie misschien tips?
    We weten niet zo goed wat we op de dag dat we van Fort Myers naar Miami vertrekken kunnen doen. Sowieso kunnen we misschien naar Dolphin mall de laatste dingen aanschaffen want dit ligt vrij dicht bij ons laatste hotel. Maar welke route we kunnen nemen vind ik lastig.
    Laatst gewijzigd door Zenp; 30-07-13 om 10:22.

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao, aug/sept 2013

    10-9-2013: Orlando: Sea World, Downtown Disney/ Universal CityWalk?

    De Universal City Walk is betaald parkeren ($16). Downtown Disney is gratis parkeren. Wellicht maakt dat je keuze makkelijker?

    11-9-2013: Orlando: Island of Adventure of Magic Kingdom, shoppingmall
    Dit zijn wel twee uitersten. Thrill park of rustig park..



    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao, aug/sept 2013

    Dat van parkeren wist ik niet, we kunnen dat inderdaad meenemen in de beslissing haha.

    We zijn vorig jaar in Universal studios geweest in Los Angeles vandaar dat ik misschien liever naar een Disney park wil. Island of Adventure lijkt ons alleen ook erg gaaf. En we zijn een aantal jaar geleden naar Epcot geweest. We zijn er ook nog niet helemaal uit.
    Moeten ons ook nog verdiepen in het aanschaffen van kaartjes en of we combitickets etc moeten gaan aanschaffen. Heb je misschien een tip hiervoor?
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-07-13 om 11:44.

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao, aug/sept 2013

    Islands of Adventure is echt een compleet ander park dan de Studios in LA. Vooral het Harry Potter gedeelte is echt erg mooi.

    Combitickets zijn er wel maar dan bezoek je 4 of meer parken. Voor jullie niet echt een optie denk ik.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema Zenp: Florida: Miami-Miami & Curacao, aug/sept 2013

    Combinatietickets gaan hem inderdaad helaas niet worden dan.
    Is het wel aan te raden om sowieso van te voren tickets te bestellen of kunnen we in dit geval net zo goed ter plekke aan de balie in het park kopen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •