Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

    Dit is (helaas) de enige sportwedstrijd waar we naartoe kunnen tijdens onze periode in Tampa. Kan iemand iets meer vertellen over de Arena Football league? Het was mij namelijk vrij onbekend. Is het leuk om hiernaar te kijken? Ik zie dat de wedstrijden worden gespeeld in het Tampa bay times forum, maar ik kan nergens vinden of het sta of zitplaatsen zijn. Ik wil voor mijn vriendin namelijk sowieso een zitplaats.... Info welkom!

  2. Top | #2
    Newbie tolliver1967's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Westland
    Berichten
    10

    Standaard Re: Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

    het zullen zitplaatsen zijn. in alle Amerikaanse stadions zijn het altijd zitplaatsen.
    dinsdagavond om 12 uur precies kun je op eurosport2 een samenvatting van een wedstrijd zien. Het is American Football op een kleiner veld. Best leuk!

  3. Top | #3
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

    Wij zijn hiervoorbij gekomen met de segway en het is een naar europese normen best groot stadium . Ik kan me niet voorstellen dat je hier alleen maar staanplaatsen hebt . Heb het juist gegoogeld en als je dan op afbeeldingen klikt zie je dat er ook zitplaatsen zijn .

  4. Top | #4
    Newbie tolliver1967's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Westland
    Berichten
    10

    Standaard Re: Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

    trouwens ik zag net dat vanavond (lees dinsdagavond) op eurosport 2 ook nog een wedstrijd wordt uitgezonden

    22:33
    Arena football
    ARENA FOOTBALL: Arena football league (VS) - Regulier seizoen Iowa Barnstormers (Verenigde Staten) - Philadelphia Soul (Verenigde Staten) (57min)

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

    Bedankt voor de info. Hoelang duurt zo'n wedstrijd gemiddeld? Als ik filmpjes op youtube bekijk zie ik idd veel zitplaatsen, maar ook weinig publiek. Zijn er mensen die wel eens naar zo'n wedstrijd zijn wezen kijken, is het de moeite??

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

    Nogmaals de vraag, weet iemand hoelang zo'n arena football league wedstrijd duurt? En zijn er mensen die wel eens zijn wezen kijken??

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

    Arena Football heeft qua tijden dezelfde als van de NFL. Dus 4 kwarten van 15:00 en een kwartier pauze na 2 kwarten. Bij de NFL heb je echter veel te maken met de commercie wat dus geheid ook bij Arena Football zal zijn en kan je dus met een wedstrijd zo'n 2,5 uur zoet zijn.
    Ik vermoed dat Arena Football wel iets korter zal zijn maar zeker 2 uur zou ik er voor uittrekken.

    Omdat Arena op een kleinere oppervlakte is gaat het spel sneller en is het meer actie. De wedstrijden van de AFL worden zeker goed bezocht maar qua populariteit is het natuurlijk geen NFL.
    Laatst gewijzigd door Carthrax; 26-06-13 om 14:25.

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

    Thanks, kaarten zijn gekocht!

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

    Veel plezier daar! Ik ben benieuwd wat je er van vind. Foto's maken natuurlijk niet vergeten

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Pittsburgh Power at Tampa Bay Storm

    Ik was even nieuwsgierig wat je van de wedstrijd vond? Ikzelf ben alleen bij een NFL wedstrijd geweest en dat was echt super gezellig. Vooral luisteren hoe de discussies over en weer gaan...heerlijk. Was tijden een pre-season game tussen de New York Jets en New York Giants dus alle fans doorelkaar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •