Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Florida met een 2- en 3-jarige

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Florida met een 2- en 3-jarige

    De eerste keer Florida was onze dochter 2.
    2 jaar later was ze 5 en onze zoon 1 jaar oud.
    Deed me glimlachen

    Wij gaan dit jaar ook naar Florida met onze zoon van 3. Wij hebben ervoor gekozen om het grootste gedeelte in Orlando te zitten. Daarna gaan we 3 dagen naar Fort Myers, 2 naar de Keys en 3 naar Miami.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Florida met een 2- en 3-jarige

    Ik heb het al vaker gezegd op dit forum, maar ieder gezin en ieder kind is anders. Wij zijn echt strandmensen (schelpen zoeken en tunnels graven) en hebben bewust voor 11 dgn Orlando (villa met zwembad voor de rustdagen) en 5 dgn Gulf Coast (waaronder Sanibel) en 4 dgn Key Largo gekozen met telkens maar max 4 uur rijden. Maar wij zijn het gewend om in 1 dag naar Z- Frankrijk te rijden...
    Dus kijk goed wat bij jullie gezin past, dan wordt het vast super!
    Het is ook onze eerste keer, kijk maar op onze blog voor meer info!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: Florida met een 2- en 3-jarige

    Ben het helemaal met Esther eens! Wij houden juist van dingen zien en de omgeving bekijken, mooie natuur en een mooi strand. Maar we zijn geen strandmensen die de hele dag op het strand kunnen doorbrengen. Dus zo zie je maar. Ieder doet zijn eigen ding. Een ding is zeker het wordt sowieso super als ik iedereen hier mag geloven. Heb er enorm veel zin in!

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Florida met een 2- en 3-jarige

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masch Bekijk Berichten
    Deed me glimlachen
    Hahahaha, deed mij ook glimlachen toen ik het teruglas, masch! Maar het klopt wel; de eerste keer was ze nog net geen 3 en 2 jaar later was ze net 5 geworden
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  5. Top | #15

    Standaard Re: Florida met een 2- en 3-jarige

    Volgend jaar in mei willen wij met ons dochtertje drie weken naar Amerika. Ze is dan twee jaar, we zitten zo te twijfelen tussen rondreizen en een vaste plek. We gaan eens even alles bij lezen hier! Iemand nog goede tips voor een villa?

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: Florida met een 2- en 3-jarige

    Wij vonden rondreizen met onze 2 kinderen van 1 (bijna 2) en 3,5 heerlijk. Wij hebben 3 weken rondgereist in mei en het is in mei zeker goed mogelijk. Overal genoeg plaatsen om te slapen. Kamers met 2 Queens zijn ideaal en overal te vinden. Een kindje van 2 jaar is wel een ideale leeftijd voor een rondreis denk ik. Een middagslaapje is niet altijd echt nodig, maar ze zijn nog klein genoeg om te slapen in de auto of buggy. Wij hebben ook vaak getwijfeld of we toch niet op een vaste plaats zouden moeten gaan zitten 'voor de kinderen', maar we zijn erg blij dat we dat niet gedaan hebben. De kinderen vonden het geweldig en hadden er totaal geen moeite mee. We namen wel genoeg tijd en deden het lekker relaxt.

    We zijn zo blij dat we toch bij ons eigen plan zijn gebleven en het zo hebben gedaan zoals wij het als ouders graag doen. Nu passen de kinderen zich nog erg makkelijk aan, hebben we gemerkt. Als de kinderen iets ouder zijn zal dat steeds moeilijker worden en krijgen ze eigen wensen waar we rekening mee moeten houden. Bovendien moeten we dan in de schoolvakanties gaan wat vaak ook duurder uitvalt. Tegen die tijd gaan we lekker naar een camping in Europa.

    Nog 1 jaar voordat onze oudste 5 wordt, dus misschien zit er nog 1 verre reis in. Wie weet gaan we volgend jaar nog een keer naar Florida, maar er staan nog genoeg andere bestemmingen op ons verlanglijstje. Canada, Costa Rica, Thailand, Jordanië, New Zealand. Keuze genoeg, maar blijft toch altijd moeilijk kiezen met kleine kids.

    Ik denk dat ik m'n eigen advies maar moet opvolgen: lekker doen waar je je goed bij voelt en wat bij jullie past als gezin.
    En natuurlijk lekker genieten van de voorpret en de ervaringen van andere mensen.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker FRNCS's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    73

    Standaard Re: Florida met een 2- en 3-jarige

    Ja idd wat voorgangers al zeggen lekker doen wat goed voelt. Ik heb namelijk het tegenovergestelde gevoel wij gaan ook in september naar Florida met onze dochter van 2 jaar en hebben er bewust voor gekozen om om 1 plek te blijven en vanaf daar tripjes gaan doen naar de parken en stranden. Fajah (onze dochter) is echt een super makkelijk kind en past zich overal snel aan maar vind het ook voor onszelf lekker dat we gewoon 1 keer onze koffers kunnen uitpakken en lekker kunnen relaxen in "ons" appartement. Het lijkt me wel heel leuk een beetje rondtrekken zo door florida maar er zijn in Orlando teveel dingen die we willen zien en doen! Veel plezier!
    Nog even en dan is het voor ons ook eindelijk zover! Genieten in Florida!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •