Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 31 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #41

    Standaard

    Kan me nog herinneren dat ie niet zo groot was , maar we hebben er alleen maar wat gedronken.

    Die in Orlando was wel groot en daar hoefden we niet te resereren.

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    ah ok als het in key west niet lukt kunnen we altijd nog in die van Orlando gaan dan

  3. Top | #43
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Hard Rock Café Key West

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
    Is iemand weleens in hard rock café geweest in key west?
    Wat ik me afvraag: moet je op voorhand reserveren als je er wil gaan eten, of is dat niet nodig?
    Volgens mij heeft iedereen op dit forum al wel eens in het HRC Key West gegeten. Je krijgt er veel voor weinig. Met andere woorden, de droom van elke Nederlander/Florida-forum ganger. Reserveren hoeft niet. Als het druk is krijg je een pager mee. Op die manier kun je de tijd nuttig besteden door in de omgeving wat te gaan shoppen. Je kunt er overigens wel lekker buiten zitten. Op die manier kun je op je gemak de voorbijgangers bekijken terwijl je zit te eten. Dat is over het algemeen altijd leuk en zeker in Key West.

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Er zijn er nog een paar meer in Florida zie:
    http://www.hardrock.com/locations/cafes/locator.aspx

    Ook handig voor de adressen, of om alvast een menu keuze te maken

  5. Top | #45

    Standaard Re: Hard Rock Café Key West

    Hoi Stephanie, ik ben zelf in mei in Key West geweest, echt te gek daar trouwens. Ik heb zelf niet bij Hard Rock Café gegeten, ben er wel langs gelopen. Bijna iedereen eet daar buiten op het terras aan Duval Street. Ik geloof niet dat je daar persé moet reserveren hoor. Het ligt er denk ik ook aan of je in vakantietijd komt of in het weekend ofzo.
    Groetjes C
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
    Is iemand weleens in hard rock café geweest in key west?
    Wat ik me afvraag: moet je op voorhand reserveren als je er wil gaan eten, of is dat niet nodig?
    Toen ik namelijk ooit eens een poging deed om in Hard Rock Café in Londen te gaan eten, werd ons verteld dat we minstens een uur in de bar moesten wachten voor we een plaats konden krijgen in het restaurant. In Hard Rock Café in Amsterdam daarentegen was dat helemaal geen probleem daar was plaats zat.
    Is die van Key West ook zo druk als die in Londen? En die in Orlando?

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    17

    Standaard

    Wij hebben er van de week gegeten, en het was erg lekker!! En inderdaag veel voor weinig geld!
    En we konden meteen aanschuiven op het terras. 8)

  7. Top | #47

    Standaard Naar de Keys?

    Hallo,

    Ik las in meerdere reacties van Florida-gangers dat het niet echt een toegevoegde waarde is om alle keys te bezoeken.
    (Op Key West, Southernmostpoint na dan...)

    Als je nou drie weken gaat of meer dan doe je dat gewoon lijkt me, maar wij zijn in totaal 12 dagen in Florida en willen zoveel mogelijk zien.

    En als ik op de "ervaringen" afga dan heb je als je op Key Largo bent geweest al een goede impressie van de Keys.

    Groetjes! 8)
    Florida here we come ;-)

  8. Top | #48
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Key West is eigenlijk een must. Er wordt wel gezegd dat als je er 1 maal geweest bent je er tijdens je leven nog een keer naar toe gaat. Je zal natuurlijk zelf de beslissing moeten nemen om er naar toe te gaan. Key Largo is het begin van de rij key’s die je tegenkomt als je naar Key West rijd. Er zijn zoveel dingen in Florida te zien en doen dat je zelfs aan 4 weken niet genoeg hebt.
    Harm

  9. Top | #49
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Key Largo

    Ik ben het niet met de vorige schrijver eens. Key West is en zal best een hele hoop dingen zijn, maar zeker geen must; althans dat is mijn mening.

    Het hangt ook heel erg af van wie je bent en wat je doet. Ga je namelijk als gezin met kinderen, dan gaat bovenstaande opmerking naar mijn idee zeker op. Ben je nog wat jonger en reis je gezamenlijk of alleen en ben je een echt party animal, dan wordt Key West al wat aantrekkelijker. Maar.......South Beach is dan een aardig alternatief en dat legt zeker niet zo veel beslag op je beschikbare tijd.....toch?

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  10. Top | #50
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Key Largo

    Ik ga voor een deel mee met de laatste schrijver.
    key West is een must voor: Alleengaanders, jonge stelletjes en partyanimals. Met kinderen is het geen must, maar blijft het toch heel aantrekkelijk.
    Maaar... als je maar zo kort hebt, moet je keuzes maken, en je bent minimaal twee dagen kwijt met Key West, in een dag op en neer is een volstrekt zinloze expeditie.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •