Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 31 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #211

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    Is er toevallig ook een mogelijkheid om ergens in de buurt van Key West, gewoon 1 of 2 nachtjes in je huurauto te slapen? ergens op een parkeerplaats of waar je mag staan. Wie weet dit?
    Ik heb nl nog geen idee wanneer ik daar aan kom, en heb geen zin om de hoofdprijs voor een hotel te betalen. Zo kun je lekker goedkoop en toch op de bonnefooi. Maar dat is misschien een beetje te makkelijk gedacht van me? Geen idee of het is toegestaan.

  2. Top | #212
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    Volgens mij is slapen in je auto -m.u.v. campers op daarvoor bestemd plaatsen- nergens toegestaan. Maar waarom zou je dat doen? Als je buiten het oude centrum van Key West een hotel/motel zoekt dan betaal je echt niet de hoofdprijs. Daarnaast slaapt een bed vele malen beter dan in de auto en het is ook nog eens veiliger.
    Laatst gewijzigd door Guus; 24-09-10 om 13:40.

  3. Top | #213
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liekie79 Bekijk Berichten
    Is er toevallig ook een mogelijkheid om ergens in de buurt van Key West, gewoon 1 of 2 nachtjes in je huurauto te slapen? ergens op een parkeerplaats of waar je mag staan.
    Mocht je serieus overwegen om in je auto te gaan slapen dan heb je wellicht iets aan deze blog. Staat vol met tips om te voorkomen dat je wordt gearresteerd c.q. slachtoffer wordt van criminaliteit als je in een auto gaat overnachten. http://freesleeping.blogspot.com/sea...car%20sleeping

  4. Top | #214
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Berichten
    31

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    als je naar de keys gaat, moet je niet op de centen letten.

    het is niet bepaald een low budget bestemming. als je wat huiswerk doet en kijkt naar hotels/motels die je wel aanstaan, dan maak je daar toch een bestandje van en dan kun je rond de periode dat je er bent via internet boeken of even een telefoontje plegen.

    overnachten in de auto vind ik wel heel erg pauper

  5. Top | #215
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    Wij zijn bezig om te kijken naar de mogelijkheden om volgend jaar in november voor de 2e keer naar FL te gaan (we gaan eerst nog trouwen en een cruise maken..). We willen dan heel graag weer naar Key Largo en dit keer willen we ook naar Key West (vorige keer niet gedaan door tijdgebrek). Wat zijn de dingen die je daar niet mag missen en hoeveel dagen heb je nodig om het echt een beetje gezien te hebben? Is er trouwens ook een "gewoon" strand? Bij ons hotel in Key Largo de vorige keer was wel een strand maar zodra je 1 voet in zee zette lagen er allemaal keien, dat was dus niet zo fijn.

  6. Top | #216
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    Ik zou zeer zeker tussen Key Largo en Key West stoppen om een hapje te eten op Big Pine Key bij de "No Name Pub". Een "Pub/Restaurant" die binnen van boven tot beneden vol hangt met $$$$$$$. En als je er naartoe rijdt kom je waarschijnlijk ook nog de Keydeers tegen!


    En hier een opname van de Keydeer die we zelf hebben gemaakt
    -->http://www.youtube.com/watch?v=P7hqH...layer_embedded

  7. Top | #217
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Berichten
    31

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    @ Elisa: wij zijn op Key largo naar het Hilton Resort geweest en daar zat een klein strandje bij
    vond dat wel prima en een heeeeeeeeeeerlijk hotel overigens!

    Verder zou ik niet langer dan 3 dagen op Key West hoeven te zitten, het is en blijf een eiland...

  8. Top | #218
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Key West: Ghosts and Mysteries Tour

    Iemand deze tour ooit gedaan? Lijkt me wel leuk!

    Website: http://www.keywestghostandmysteriestour.com/

    Hoe ik er op kom? Vandaag zat er een mailtje van Groupon in mijn mailbox voor een ticket voor deze tour voor $9 (kids $5). Da's de helft van de normale prijs.

    Ervaringen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #219
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Key West: Ghosts and Mysteries Tour

    stoer hihi!
    ben ook wel benieuwd naar ervaringen,gezien we ook op key west verblijven... maar ja of we daar dan na die tour nog durven blijven:-s
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #220
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    20

    Standaard Re: Key West: Ghosts and Mysteries Tour

    Dag Michael,

    Wij hebben in 2008 deze tour gedaan en we vonden het zeker de moeite waard. Je krijgt veel informatie over de geschiedenis van Key West. Wij hadden dan ook een hele leuke begeleider.
    Het is een leuke avond besteding..


    Groetjes en veel plezier



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •