Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 31 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #201

    Standaard Re: Key West

    Wij gaan volgende week Zaterdag naar Key West en ik vraag me af of de prijzen weer gaan dalen na het festifal fest.
    We gaan al voor de derde keer daarheen en voor het eerst in deze periode maar ik moet zeggen wij zijn er verliefd op en hebben een leuk onderkomen daar.

  2. Top | #202
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Key West

    Het ligt eraan waar je naar kijkt, het jetskien bijv wordt niet duurder tijdens het Fantasy Fest, overnachtingen zijn wel duurder en worden gelijk na afloop weer goedkoper.
    Is dat wat je bedoelde met je vraag?

  3. Top | #203
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Key West

    Same here, de eerste keer was leuk (1991), de tweede keer, een paar jaar later, aardig, en nog een paar jaar later dacht ik "wat doe ik hier eigenlijk ?".
    Erg veranderd in een tiental jaren, en voor ons dus nu een no-go area.

    Dat neemt niet weg dat Southernmost Pont en de beroemde sunset op Mallory Square en Duval Street natuurlijk altijd hun aantrekkingskracht zullen behouden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #204
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Key West

    Ieder zijn mening, ik zit liever 49 weken in Key West en 3 weken per jaar in Nederland dan 49 weken in Nederland en 3 weken in Key West per jaar.

    Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk te begrijpen is wat ik hier zeg, je kunt dit denk ik ook alleen maar beoordelen als je het op beide manieren beleeft hebt.

  5. Top | #205
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Key West

    Dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Dan is de keuze ook niet zo moeilijk.
    Maar als ik het dan alleen van mijn vakantie moet hebben, sla ik momenteel, wel na 3 eerdere bezoeken, Key West (net als Miami overigens) liever over.

    Zou ik voor het eerst in Florida zijn, dan pakte ik Key West zeker mee. Je moet er uiteraard wel een keer geweest zijn. Maar na 3 keer was voor ons de charme er af.
    Zoals je al zei, ieder zijn mening, wij gaan al bijna 15 jaar naar Daytona Bike Week :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #206
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Key West

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Zou ik voor het eerst in Florida zijn, dan pakte ik Key West zeker mee. Je moet er uiteraard wel een keer geweest zijn. Maar na 3 keer was voor ons de charme er af.
    Naar schijnt is Mallory Square zojuist gerenoveerd... moet je toch weer opnieuw O

  7. Top | #207
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Key West

    Gerrit heb je het Key West bike weekend(met poker run) al eens meegemaakt of de offshore powerboat races?

    Volgens mij toch nog een goede reden om naar KW te komen als je toevallig in die periodes in Florida bent.

  8. Top | #208
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Even een vraagje..... zag laatst bij "3 op reis" dat iemand op een gedeelte van de keys was waar vrij tamme herten los rond liepen.
    Iemand een idee waar dat is? De kids blijven me namelijk aan mijn hoofd zeuren.... willen ze uiteraard graag zien als dat mogelijk is.

  9. Top | #209
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Big Pine Key, de herten worden Key Deer genoemd, als je vanaf Marathon richting Key West zou rijden, dan krijg je in Big Pine Key 1x verkeerslichten, ga rechts af volg Keydeer BLV en je zult ze zeker tegen komen, aan het einde van die weg zijn wat gras velden, daar zitten er heel wat normaal gesproken, maar zoals met dolfijnen niet mij erop aanwijzen als je er geen een ziet, het is overigens wel makkelijker om de hertjes te vinden dan dolfijnen.

  10. Top | #210
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: The Keys / Key West

    heyz

    Wie kan mij wat vertellen over Isla Morada? Ik ben van plan om een nacht in Key West te blijven en een nacht op Isla Morada. Key West zijn we al een aantal keren geweest maar Isla Morada alleen doorheen gereden. Ik weet eigelijk alleen dat je er met dolfijnen en zeehonden enz kunt zwemmen in Theather of the sea's. Dus willen we niet doen omdat we pas bij Discovery cove zijn geweest. Is dit dan de moeite waard? Is er verder wat te doen voor een dag. Of raad iemand me een andere eiland van de Keys aan behalve Key West??

    Thanks!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •