Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 31 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #191
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Papendrecht/Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    Ik ga in Augustus ook naar Key West. We rijden vanuit Fort Meyers naar Key West, hebben daar 2 nachten een hotel en rijden dan naar Miami.

    Hoe kunnen we onze tijd het beste besteden? Ik zou wel graag willen snorkelen en of met dolfijnen willen zwemmen.

  2. Top | #192
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    Dolfijnen zwemmen kun je op weg naar Key West. Zie hier: FAQ: Zwemmen met dolfijnen
    Snorkelen kun je op Key West. Of je maakt een stop in het John Pennekamp Coral Reef State Park - Key Largo
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #193
    Newbie amavageo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Den Bosch, Holland
    Berichten
    12

    Standaard Key West: Christmas Eve

    Wij zitten van 22 t/m 25 december op Key West, dus ook Kerstavond. Heeft iemand voor ons een tip voor een restaurantje op die avond? Heb geen idee of dat tevoren gereserveerd moet worden en we zijn er nog nooit geweest. Graag kindvriendelijk en superchic hoeft niet, liever waar de kids hun gang kunnen gaan en waar het eten voor locaal is en een gezellige atmosfeer :grin:

  4. Top | #194
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Key West Christmas Eve

    De Mac; zeer kindvriendelijk, niet al te chic, kinderen kunnnen echt hun gang gaan, en zeer lokaal, zo niet nationaal eten. Reserveren niet nodig en een erg gezellige atmosfeer ;-)

    Maar verder zou ik op kerstavond zeker reserveren. Echt een vraag voor MarcelG trouwens.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #195
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Key West Christmas Eve

    Kerst avond in Key West.

    Met kids, "Benihana" (Japans)
    Brazalina (Braziliaans steak house)
    OutBack

    Met kids is altijd moeilijk, de restaurants die al wat aan kerst doen zijn in het algemeen de wat duurdere restaurants.
    Ik heb het al eerder gezegd, behalve de verlichting op en aan alle huizen is kerst niets bijzonders hier, ik vond het veel leuker in NL.
    Het is wel druk, maar de mensen lopen nog steeds in korte broek en op teen slippers.

    Zonder kids,
    915 "915 Duval St"
    Martins
    The Grand
    Bagatelle

    Dit zijn volgens mij de betere restaurants tijdens de kerst en hebben misschien een kerst menu, vele restaurants draaien gewoon door op hun bestaande menu, dat ze al hebben zolang ik hier woon.
    Het is hier ook omgekeerd, amerikanen gaan veel uit eten dus op feestdagen eten ze thuis.

  6. Top | #196

    Standaard Key West

    Na 2 avonden Key west kan ik niet anders zeggen dan: wat een enorme tegenvaller is dit! Na het lezen van menig bericht op dit forum leefde ik hier erg naar toe. Maar het is me echt enorm tegen gevallen. Het is nu wat rustiger qua tourisme in key west, maar ook al was het rustiger, dan nog kan ik me niet echt voorstellen dat ik hier veel meer schik had gehad. Over sloppy Joe's wordt regelmatig gesproken, maar ik weet zeker dat ik in een lokale kroeg , meer plezier heb met het gezelschap waar ik nu mee was, dan in sloppy joe's.

    Desalniettemin is het ritje vanaf cape canaveral niet voor niets geweest. Het hotel ( Sheraton Suites) is echt boven verwachting goed. En ik had er al veel verwachting van, na het lezen van enkele reactie's op booking.com.
    morgen gaan we de lokale golf baan hier uitproberen en deze schijnt behoorlijk te zijn verbetert de laatste paar jaar
    Een bericht hierover zal nog volgen!

    nog ff snel een toevoeging: de eerste avond liepen we vanaf het zuiden richting het noorden in duval street, Ik liep samen met een kameraad en binnen no-time werden we uitgenodigd door enkele vrouwelijke strippers. Nog geen 100 meter later werden we haast besprongen door een aantal mannen met een piepklein broekje aan (je raadt het al; een gay-bar). ik mag hopen dat jullie niet zoiets overkomt!

  7. Top | #197
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Raalte
    Berichten
    51

    Standaard Re: Key West

    Ik kan niet anders zeggen dan dat ik de kameraad was en we werden idd besprongen Sloppy joe's was een tegenvaller, maar ik geef ze morgen nog een kans, vandaag een waardeloze band. Sheraton Suites is echt heel erg goed(Y) tegenover het strand, goed zwembad en ruime kamers met 2 flatscreens!!

    Ik ga er vanuit dat we in een rustige week zitten, maar voor zover is het de lange rit niet waard! misschien verander ik nog van mening later deze week...

  8. Top | #198
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Key West

    Zoals zo veel zaken blijven verwachtingen en werkelijkheid persoonlijk. Wij waren vorig jaar in de zomer 2 nachten in Key West en we vonden het heel leuk. We waren dan wel in Juli daar. Zo zullen er nog wel meer zijn die positieve en negatieve ervaringen hebben t.o.v. de verwachtingen.
    Mochten jullie nog in Florida zitten een fijne vakantie verder.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #199
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Key West

    Key west is heel erg rustig in Sept en Oct tenminste tot 23 Oct, dan start het Fantasy Fest.
    Het is momenteel zo rustig omdat wij normaal gesproken volop slecht weer hebben (orkanen etc).
    Het is dit jaar extreem mooi weer voor de tijd van het jaar, maar er is idd niets te beleven op het gebied van entertainment.
    Ik heb nooit last van de gay's, normaal flirten ze met andere mannen waarvan zij denken dat die ook gay zijn.

    Het is allemaal wel veel goedkoper in deze rustige tijd en daar komen ook heel wat mensen op af, en dan kun je dus verwachten dat S.J geen 1000 dollar band laat spelen voor 30 bezoekers waarvan er 25 een flesje water drinken. Dit is geen aanval op iemand maar gewoon zakelijk gezien.
    Sorrie dat ik het zo uitdruk, maar de goedkope periode trekt een totaal ander soort bezoekers.
    Daar is niets mis mee verder, het verschil zit duidelijk in leeftijd en mentaliteit.



    Eenvoudig gezegd April t/m Augustus is Key West op zijn best met een paar evenementen en feestdagen in de overige maanden uitgezonderd.

  10. Top | #200
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Raalte
    Berichten
    51

    Standaard Re: Key West

    No objection taken Ik kan uitleggen dat de homobar in een bepaald stadium van de avond was idd.. En zakelijk gezien begrijp ik dat ze er geen grote band neer zetten, logisch wanneer er maar een 50 mensen in je café zitten, alhoewel?? Wil een caf;e als de S.J. zijn goede naam niet altijd bewaren, dat lijkt mij belangrijker dan een keer een keer een waardeloze band neerzetten omdat er te weinig mensen zijn.. Zal een verschil van mening zijn lijkt me.

    Voor de rest kan ik vertellen dat een taxi chauffeur ons heeft uitgelegd vandaag dat het seizoen pas na kerst echt begint voor hun. Maar als je niet komt zoals wij voor het avondleven. Dan is het hier perfect vertoeven moet ik zeggen, tot nu toe is het weer perfect en het strand trekt erg overdag

    Maar ik ben geen kenner en ik moet uitgaan van deze enkele ervaring..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •