Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 31 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #181

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Dag Monique,
    Jouw berichtje is van juni 2008, dus ben benieuwd of je nog online bent.
    Wij gaan eind maart a.s. naar Florida en zullen begin april Key West bezoeken. Heel toevallig ook het Doubletree Grand Key Resort geboekt. Ben heel benieuwd hoe het jullie bevallen is. Ook ben ik benieuwd naar de duur van de shuttle service naar het centrum en de kosten daarvan. Als je de auto bij het hotel kunt parkeren, is dit natuurlijk veel handiger.
    Marlous

  2. Top | #182
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Hoi Marlous,

    Ja ik ben nog online. Wij vonden het hotel het mooiste wat we tijdens onze vakantie hebben gehad. Hele mooie ruime kamers, mooi zwembad en goed ontbijt. Hier moet je wel voor betalen. Wat de shuttle betreft, deze gaat regelmatig en is geheel gratis. Volgens mij ben je in een kwartiertje in het centrum. Hij gaat ook weer regelmatig terug zodat je tijd genoeg hebt daar. Wij vonden het heel handig. Goede keuze in ieder geval.

    Groetjes Monique

  3. Top | #183

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Dag Monique,
    Dank voor je reaktie. De foto sprak al boekdelen, maar altijd leuk een reaktie te horen van iemand die er geweest is. We starten in Miami en als eerste dan de Key West. Handig om eerst in te checken en vervolgens met de shuttle weer terug naar het centrum te gaan. Verheug me er op.
    Is het aan te raden om koelelementen mee te nemen voor de 15-daagse reis en die in het hotel telkens weer in te vriezen? Een handige opvouwbare koeltas heb ik nog wel.
    Groet,
    Marlous.

  4. Top | #184
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Hoi Wendy,,

    Ja wat is wijsheid? Eerlijk gezegd zou ik niet kiezen voor de lange reis. Wij vonden Key West heel leuk maar ik zou er niet zo'n lange reis voor over hebben eerlijk gezegd. De weg er naar toe vond ik erg tegenvallen en erg lang. Wij zijn vertrokken vanaf Fort Lauderdale naar Key West en vanaf Key West naar Key Largo. Sommigen zijn helemaal lyrisch over Key West maar eerlijk gezegd heb ik het gezien. Reken er maar op dat je blij bent dat je er bent als je vanaf Miami in Key West aankomt. Om dan 's avonds nog helemaal terug te rijden naar Key Largo lijkt me vrij zwaar. Vooral ook omdat Key West naar mijn idee het leukst is in de avond. In Key Largo kun je ook wel vermaken. Wij hebben daar een boottocht gemaakt met een glasbodemboot over een koraalrif. Dit was ook heel leuk.

    En Marlous,
    Wij hebben geen koelelementen meegenomen. Onderweg is altijd wel iets te koop, meestal gekoeld. De meeste hotels hebben een koelkast dus daar bewaarden wij het gewoon in. Maar ook dat is ieder voor zich. En mocht je nog meer foto's willen zien dan stuur maar een pm dan stuur ik evt nog wat op.

    Groetjes Monique

  5. Top | #185
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Als je in Key West wil verblijven, kan ik je het Southernmost Point Guest House echt van harte aanbevelen. Dit is een typisch Victoriaans pand met maar een paar kamers. Wij hebben onze ogen uitgekeken en genoten van de schitterende tuin met zwembad. Het voordeel is dat deze guesthouse nogeens betaalbaar is ook en zeer goed gelegen is. Zie ook www.southernmostpoint.com

  6. Top | #186
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Key West: Womenfest

    Misschien is het maar beter als man dan niet in zo'n bar binnen te gaan...Kwestie van je juwelen niet te verliezen...[-X[-o<ops:

  7. Top | #187
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard

    Wij zitten ook in dubio;

    We vertrekken op een zaterdag ochtend uit Orlando. We willen dan naar Miami rijden en vervolgens daar slapen. Op de zondag willen we dan naar de keys. Het liefst naar Key west.....MAAAR, we moeten de dag erna (maandag) weer naar Brandenton (gulf coast) naar onze villa, dit is dan volgens de routeplanner minimaal 7 uur rijden :-(

    Wat is nu wijsheid? Key West overslaan en het bij Key Largo laten? Of op de zondagochtend naar Key West rijden vanuit Miami en dan savonds terug naar Key Largo (dan zou de reis op de maandag 3 uur minder lang duren)..

    optie 1:
    zaterdagochtend vertrek vanuit Miami
    Key Largo overnachten
    Zondagochtend rijden vanuit K.Largo naar Brandenton (4 1/2 uur)

    of

    Optie 2;
    zaterdag ochtend vertrek uit miami
    Key west overnachten
    Zondagochtend rijden van k. west naar Brandenton (6 1/2 uur)

    Het is dus of key largo (minder lang rijden) of key west (en langer rijden....

    Wat adviseren jullie?

    Gr,
    Wendy
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-04-09 om 21:04. Reden: berichten samengevoegd

  8. Top | #188
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Is dit te doen (Keys-kust)

    Je bedoelt Bradenton denk ik?

    Wil je niet alleen maar rijden maar ook nog enkele minuten kunnen genieten tussendoor zou ik voor optie 1 gaan. Dan kun je nog de Everglades, Sanibel Island, ... aandoen. Volgens Google Maps is optie 2 overigens bijna 7 uur rijden.

  9. Top | #189
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    Het heeft weinig zin om naar Key West te rijden en meteen de volgende dag weer 7 uur in de auto te zitten naar Bradenton. Je zit dan alleen maar in de auto. Het is echt een flink stuk rijden!

  10. Top | #190
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Key West vs. Key Largo

    Hoi Wendy,

    Ik zou het bij Key Largo laten. Key West is leuk om een keer gezien te hebben maar ik zou er de zeer lange autorit niet voor over hebben. De weg naar Key West toe viel ons ook tegen. En Key Largo is ook leuk om een keer gezien te hebben dus mijn advies: Key Largo.

    Groetjes Monique



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •