Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 31 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #161
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    63

    Standaard Key West: 1 dag

    Hallo, een vraagje voor de Florida Keys/Key West experts:

    In September gaan we met 4 volwassenen naar Florida en is onze standplaats Orlando. Ik heb 2 nachten in Key Largo geboekt en we willen dus van Key Largo naar Key West en s avonds weer terug naar Key Largo. Heb net dit deel van het forum (bijna) helemaal doorgelezen en al wat leuke dingen opgeschreven die we kunnen doen/zien als we daar zijn, maar kan iemand ons een soortement van programmaatje in elkaar zetten voor die dag zoals waar het de moeite waard is om onderweg te stoppen en hoe we onze ene dag daar zo goed mogelijk kunnen indelen. Ben bang dat we anders als kip zonder kop van hort naar her gaan sjezen :wink: en dat zou zonde zijn. Alvast bedankt... Als ik de fotos zie en de onderwerpen lees denk ik bij voorbaat al dat we er nodig langer terug moeten ...

    2011: Florida http://www.flo2011.blogspot.com/
    2010: New York 2x
    2009: Florida http://2009amerika.blogspot.com/

  2. Top | #162
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Key West in 1 dag

    Hoi Nita,

    Wij hadden dit in eerste instantie ook zo gepland. 2 Nachten Key Largo en van daaruit een dagje naar Key West. Ik heb dit echter omgezet naar 1 nachtje Key Largo en 1 nachtje Key West. Ik ben blij dat we dit zo gedaan hebben want het is toch nog best een eindje van Key Largo naar Key West. Verder vind ik Key West het leukste bij avond. Als je dan nog helemaal terug moet is wel een lange trip. Wij zaten in het Double Tree Grand Key resort en dit was heel luxe. Echt een mooi hotel met mooi zwembad en erg luxe kamers met terras aan het zwembad en bar. Ik weet niet waar jullie voor Key Largo zitten of erna maar ik zou aanraden een overnachting in Key West te doen.

    Groetjes Monique

  3. Top | #163
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Key West in 1 dag

    Ik zal dan maar niet zeggen dat we vanuit Miami Beach naar Key West gaan met 4 of 5 volwassenen en 's avonds/'s nachts weer terug

    Ik weet het, je kan er beter overnachten want het is een lange rit, maarja het stond eigenlijk niet op het schema en we wisselen gewoon om de 2 uur van rijder. En als het echt niet meezit zoek ik onderweg op de Keys wel ergens een hotel of motel of wat we ook maar vinden als het echt niet te doen is.

    Wat ik wil doen is jetski/waterscootertrip rondom het eiland, beetje winkelen, wat eten daar.. iets in die geest.

  4. Top | #164
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Key West in 1 dag

    Het rijden maak ik me ook niet druk om, ik doe vaak genoeg een heen en weertje, naar Miami dan.
    Het verschil is natuurlijk dat ik dan maar eventjes wat in Miami iets moet doen of ophalen of zo.
    Het is gewoon jammer dat je niet genoeg tijd hebt om Key West te beleven.

    Een Jetski tour is goed te doen, neemt zo'n twee uur in beslag, daarna even wandelen over Duval ST, drankje bij Sloppy Joe's, dan terug naar Miami, eten onderweg bij Piere's, (milemarker 80) in Islamorada aan je linker hand.
    Vooral genieten van het uitzicht tijdens de rit.

    Als je zoiets doet, dan maak je er gewoon het beste van voor een 1dags trip.

  5. Top | #165

    Standaard Re: Key West in 1 dag

    Hoi Nita,

    Ik weet niet of je van het vroege opstaan bent? Anders zou ik heel vroeg opstaan en er een hele lange (en leuke) dag van maken. Uitgaande van geen file :

    Uurtje of 9 vertrekken ->

    10.00 - 11.00 Bij MileMarker 35: Bahia Honda State Park, een van de mooiste stranden van heel Florida (naar mijn mening) Lekker even een uurtje luieren.

    12.00 aankomst op Key West.

    12.00 -15.00 : bezienswaardigheden je in gedachte had. Vast even naar de SouthernMostPoint,misschien een drankje halen bij Sloppy Joe's en misschien nog wat andere punten die je in gedachte had. Als je niet te gek doet heb je aan 3 uurtjes meer dan genoeg, want die afstanden zijn allemaal erg klein op het eiland zelf.

    15.00 - 17.00: Naar het Zachary Taylor State Park , om daar weer even te luieren op het strand. Even lekker liggen en eventueel zelfs een klein tukkie doen :razz:

    17.00 - 21.00: Wandelen over Duval Street, sfeer proeven , winkeltjes kijken enzo.Alvast een restaurantje kiezen waar je 's avonds gaat eten. Je wandelt naar Mallory Square voor de zonsondergang. Beetje optredens kijken, zonsondergang kijken, terug slenteren naar Duval Street en lekker eten.

    21.00 - 23.00: Terugweg.

    Een hele lange dag! Maar met de stranduurtje meegepakt best goed te doen.

    Succes met je beslissing! Ik zou het doen, want ik vond de sfeer op Key West erg leuk!

    groeten Bonnie

  6. Top | #166
    Regelmatige Bezoeker kaboens's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    41

    Standaard Key West: Womenfest

    Ik zie dat er vanaf 2 september tot 7 september er een womenfest wordt georganiseerd op Key West. Laten wij nu van 2 tot 5 september in Key West zitten en dan ook nog in hotel Southernmost waar volgens de website meerdere evenementen worden gehouden.

    Wat moet ik me hier bij voorstellen? Lopen er allemaal leuke (lesbische) dames rond die meedoen aan een miss wet t-shirt competitie :razz: of is het een thee kransje met allemaal lesbische dames ops:

  7. Top | #167
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Womenfest

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaboens Bekijk Berichten
    Ik zie dat er vanaf 2 september tot 7 september er een womenfest wordt georganiseerd op Key West.
    Als je dit uitgevonden hebt, heb je toch ook al lang gelezen wat het inhoudt? Ook in Disney zijn er overigens speciale dagen voor Gays and Lesbians. Dan lopen er allemaal leuke mensen rond, ja. Verder niks..........\\/



  8. Top | #168
    Regelmatige Bezoeker kaboens's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Womenfest

    Owh het was ook zeker niet denigerend bedoeld hoor! Vind het juist wel wel leuk dat we juist dan daar zitten. Maar ik vroeg me alleen eigenlijk af wat het precies inhoudt. Is het een groot feest of loopt men alleen maar rond en is het dat verder?

  9. Top | #169
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Womenfest

    Inderdaad een evenement voor de gay comunity en dan speciaal voor vrouwen, er zijn diverse bars op upper Duval waar er tijdens die week geen mannen binnen mogen komen. Dus heel veel lesbische dames in Key West gedurende die week.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 02:54.

  10. Top | #170
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    zuid gelderland
    Berichten
    6

    Standaard Key West: Hotel reserveren met de kerstdagen

    We gaan met de kerstvakantie naar florida en willen op 25 en 26 december in Key West verblijven. De prijzen van de hotels en B&B's die in dit forum worden besproken (metname downtown) zijn dan niet bepaald mis :cry:. Is het reeel om op de bonnefooi te gaan en daar een moteltje te zoeken of zit rond die dagen alles vol. Wellicht kan één van de residents ons adviseren. We zijn met 4 volw. en 2 kids (5-9).

    Tips voor een betaalbare plek zijn uiteraard welkom .
    1970: Canada - VS, 1982: California & Nevada, 1983: Florida - VS-Oostkust - Canada, 1996: California - Hawaii - Fiji - NZ. - Bali - Hongkong, 1998: AUS -Thailand - Indonesie, 2008: Florida (dec.)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •