Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 31 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #141
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Zeilen vanuit Key West

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swassie Bekijk Berichten
    Ja, een half dagje of eventueel een sunset cruise
    We hebben veel mogelijkheden, maar alles is zeilen en iets anders er aanvast.

    Zeilen Sunset trip
    Zeilen + Snorkel trip
    Zeilen + snorkel + jetski + parasail + waterspelen + banaan ride incl ontbijt en lunch.
    Zeilen + Snorkel + Kayak trip
    www.parasolkw.com/trips hier kun je ze zien en wat de kosten zijn.

  2. Top | #142
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Zeilen vanuit Key West

    Misschien heb je wat aan deze link
    http://www.keywesttravelguide.com/schooners.html
    Anders loop je gewoon langs de haven er zijn zat zeilboten die daar liggen en waarmee je een trip kan maken.

  3. Top | #143
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Uitstapje naar de Keys en Everglades vanuit Orlando

    Ik kwam deze boottocht tegen. http://www.seakeywestexpress.com/Default.htm
    Je vaart dan vanaf FT Myers of Marco Island naar de key's. Ik vond het wel een leuke optie om het rijden af te wisselen met een bootocht langs alle prachtige stranden en keys. Wie weet zie je dolfijnen onderweg. Ik twijfel nog....wil deze trip ook wel graag doen! Prijs valt ook wel mee. Bekijk de site maar eens.
    Je vaart om 9 uur weg en bent om 12.30 in de Key's. Ze varen ook vanuit Miami zie ik net......

  4. Top | #144
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Key West of Key Largo?

    Wij hebben in ons reisschema gekozen voor 2 nachten Key Largo. We willen dan de dag van aankomst een tocht maken met een glasbodemboot en de 2e dag wilden we naar Key West rijden en dezelfde dag weer terug. Kennissen zijn in mei geweest en adviseerden ons toch naar Key West te gaan. Zij hadden daar het Double grand tree hotel en vonden het geweldig. UFV heeft dit hotel echter niet in het pakket vandaar dat we toen ook voor Key Largo hebben gekozen. Ik begin nu echter toch te twijfelen. Als we 1 nacht in Key Largo willen annuleren betalen we 25 euro annuleringskosten en moeten we zelf het hotel in Key West nog boeken. Wie kan mij adviseren? Ik zie er een beetje tegenop om na een hele dag in Key West rondgestruind te hebben, nog helemaal terug te rijden naar Key Largo.

    Groetjes Monique

  5. Top | #145
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Ik zie er een beetje tegenop om na een hele dag in Key West rondgestruind te hebben, nog helemaal terug te rijden naar Key Largo.
    Juist deze zin maakt het antwoord erg gemakkelijk
    Zeker als je ook nog de zonsondergang op Mallory Square wilt meemaken is het verstandig om een overnachting op Key West zelf te boeken.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  6. Top | #146
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Zij hadden daar het Double grand tree hotel en vonden het geweldig.
    Ik gok er op dat je het DoubleTree Grand Key Resort bedoelt. Ik heb er geen ervaring mee, maar het ziet er wel schitterend uit.

    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-05-08 om 13:54.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #147
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Ja klopt, ik had het omgedraaid zag ik wel. Het schijnt ook een schitterend hotel te zijn volgens onze kennissen. Er is ook een shuttleservice naar het centrum, fijn zwembad etc. Maar op Key Largo hebben we denk ik ook wel een mooi hotel. Dat is niet echt het punt. Het is meer het verblijf in Key West. In 1994 zijn we ook in Florida geweest en hebben toen wegens tijdgebrek de Keys over moeten slaan. Nu wilde ik ze dus beslist zien. Weten jullie hoe ik het beste dat hotel evt. kan boeken? Rechtstreeks bij het hotel of zijn er andere mogelijkheden?

    Groetjes Monique

  8. Top | #148
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    57

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Absoluut naar Key West gaan en daar een nachtje slapen!
    Leuk tip: Courtney's Place
    Betaalbaar, in het oude centrum en rechtstreeks via Internet te boeken

  9. Top | #149
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Courtney's was inderdaad perfect, helaas hebben ze daar verandering in personeel gehad.
    Het onderhouds personeel is er niet meer, een dame bij het ontbijt die erg onvriendelijk is etc.
    Om precies te zijn op 5 mei hadden wij daar klanten van ons zitten (Nederlndse niet veel eisende familie) die mij belde en een paar klchten hadden, ik ben er persoonlijk naar toe gegaan, het eerste wat mij opviel was dat het meeste van de verlichting kapotte lampen had en het dus erg donker was om naar je kamer te komen, het zwembadje was zo smerig dat een hond er nog niet in zou willen springen, ik vond het zo slecht en heb ze naar een andere accomodatie heb overgebracht, zij vroegen daar niet eens om, maar waren achteraf wel heeeeeel erg blij, zij verbleven voor 5 dagen en ik wilde dat zij dus wel iets normaals hadden om te verblijven.
    Natuurlijk hebben wij achteraf Courtney's en andere bookings agents aangesproken, het regent klachten en er is tot op heden niets veranderd.

    Courtney's was perfect en nu dus niet meer ze zijn niet de eerste of enigste waar dit gebeurd is, je ziet het vaak gebeuren als ze goedkoper zijn dan vergelijkbare accomodaties, voor je het weet hebben ze geen geld voor de service.
    Zij zullen zeker niet leeg staan, want er zullen altijd mensen komen die dit niet weten en dus goedkoop willen zitten.
    Helaas dat ze achteraf zeggen dat Key West niet zo leuk was.
    Maar ja.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 02:29. Reden: full quote eruit

  10. Top | #150
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    57

    Standaard Re: Key West of Key Largo?

    Hoi Marcel,

    Heel erg bedankt voor je berichten over Courtney's Place. Ik heb pas nog iemand aanbevolen om erheen te gaan, die kan ik maar beter even bellen!
    Wat ontzettend jammer zeg! Wij hebben het er zo ontzettend naar onze zin gehad. Ons appartement (C1) was brandschoon en we hadden absoluut geen klachten.

    Toch goed dat er zo'n forum is, anders kom je hier niet achter...

    Groet,
    Sander



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •