Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 31 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #111
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: wie heeft er ervaring met een waterscooter huren in key west?

    Ik weet dat je online kunt boeken voor de rondrit om Key West. Wij gaan echter op rondreis en weten nog niet precies wanneer we in de Key West zijn (is afhankelijk van wat we onderweg voor leuks tegenkomen)
    Kunnen we erop gokken om het ter plaatse te boeken? Of is de kans dan groot dat alles vol zit. We gaan volgende week al! En zullen waarschijnlijk rond de 26e in Key West zijn. We zullen daar zon 2 dagen verblijven.
    (in een ander topic vond ik dat je alleen in april moest boeken en dat je anders ook wel terplaatste terecht kan)

  2. Top | #112
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: wie heeft er ervaring met een waterscooter huren in key west?

    't Is nu niet druk, dus gewoon "bonnefooien" !!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #113
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard 1 Dag Keys

    Op 19 juli gaan wij van Orlando nog 3 dagen naar Miami Beach. Verblijvend dan nog 3 dagen in Newport Beach (North Beach). Waren eigenlijk van plan om de Keys te gaan bekijken maar we hebben dat niet helemaal goed ingeschat denk ik. Een dagje ,,op en neer'' is volgens mij te veel van het goede. Om nu nog een overnachting te boeken vinden we wat overdreven. Alhoewel.....

    - Is het de moeite waard om bijv. tot Key Largo te gaan of iets verder (De hele dag in de auto zitten is natuurlijk ook niets)
    - Willen eigenlijk wel met een ,,glasboot'' maar moet je dan echt in Key West zijn
    - Tips, bezienswaardigheden wat op 1 dag is te behappen.

    Is het boeken van een overnachting voor 3 personen in die periode ter plaatse te doen of moet je toch van tevoren boeken?

    Een ieder alvast bedankt voor de tips!!!!!

    WIJZIGING: Sorry heb reeds zelfde onderwerp over hoofd gezien. Reacties mogen uiteraard toch.
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 12-06-07 om 12:36. Reden: Sorry, heb een topic over hoofd gezien dus onnodig geplaatst, reacties toch welkom

  4. Top | #114
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: 1 Dag Keys

    Key Largo is vanuit Miami nog wel te doen, als je 's morgens op tijd weg gaat.
    Echter, Key Largo heeft bij lange na niet de sfeer van Key West.
    Ik zou zelf niet voor een dag Key largo kiezen maar voor een overnachting in KW.
    Er is altijd wel overnachtingsmogelijkheid te regelen ter plaatse, misschien niet je voorkeurshotel, maar als je ter plaatse wilt beslissen is dat zeker mogelijk.
    Eric

  5. Top | #115
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    16

    Standaard Re: wie heeft er ervaring met een waterscooter huren in key west?

    hey zijn er ook andere plaatsen waar ze jetski's verhuren? Miami? Cocoa Beach?

  6. Top | #116
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: wie heeft er ervaring met een waterscooter huren in key west?

    :-D
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg Bekijk Berichten
    Hi Esther er zijn veel verhuur bedrijven met in principe twee mogelijkheden.

    Je huurt een waterscooter (worden hier allemaal jetski genoemd) voor een bepaalde tijd waarmee je in een ridng area mag rondvaren.
    Hier is niets te zien het gaat echt om het jetskien.

    Of je gaat per jetski mee met een Island tour, dit is een tour van ongeveer 1 1/2 uur en gaat geheel rond Key West, dit is erg interessant en naar mijn mening meer waarde voor je geld.

    Sinds er zoveel bedrijven zijn en de prijzen liggen hetzelfde zou ik persoonlijk gaan met een bedrijf dat de nieuwste en beste ski's bezit.

    www.island-watersports.com



    Bovenstaande website helpt je misschien nog een beetje
    Krijg je die vrouwen er ook bij?? :-D

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  7. Top | #117
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: wie heeft er ervaring met een waterscooter huren in key west?

    Krijg je die vrouwen er ook bij?? :-D
    Anthonie
    Je hebt het helemaal verkeerd begrepen.
    Je huurt de vrouwen, en krijgt er dan een jetski bij cadeau.
    Dat is omdat prostitutie illigaal in in de VS.

    Eric

  8. Top | #118
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: wie heeft er ervaring met een waterscooter huren in key west?

    Reserveringen voortijdig zijn niet belangrijk voorwat betreft het jetskien.

    Het enigste waarvan ik altijd zeg reserveren is als je naar de Dry Tortugas wilt, deze trips zitten vaak vol, er mogen ook maar 200 mensen per dag daar komen.

  9. Top | #119
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: 1 Dag Keys

    Ik kan je aanbevelen om minstens één overnachting te nemen. Je zult er absoluut geen spijt van hebben. Op deze manier kun je alles wat rustiger bekijken, hoewel het gezien de beperkte tijd waarschijnlijk bij het bezichtigen van de hoogtepunten zal blijven. 's Avond ga je lekker nog even naar Mallory Square om naar de zonsondergang te kijken om daarna te gaan genieten van de vele restaurants en barretjes die Key West rijk is. Dan is het toch lekker dat je 's avonds niet helemaal terug hoeft naar Miami.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 03:27. Reden: full quote eruit

  10. Top | #120
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: 1 Dag Keys

    wij hebben toen bij Day's inn overnacht kan niet missen als je vanaf al die bruggen eindelijk op Key west ben is dat het eerste hotel links tegenover je.
    Schoon hotel niks op aan te merken
    binnen 10 min zit je in de stad waar alles gebeurd. (met auto)

    Maar ik zou voor 1 dag niet al die moeite gaan doen om in Key west aan te komen,er is zoveel moois te beleven wij zijn 1 dag geweest maar dat is naar mijn mening ook nog veel te kort.
    Ik zou je aanrade om een hotel te pakken op Key west.

    Dennis
    Laatst gewijzigd door deh78; 13-06-07 om 21:44.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •