Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 31 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #91
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: twijfel key west of key largo...

    Je kunt vanuit het Pennekamp park en vanuit KW met Glassbottom boten naar de reefs varen zonder duiken.

    Misschien wel uit meer plaatsen, maar deze ken ik uit eigen ervaring.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 02:28. Reden: full quote eruit

  2. Top | #92
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    ringfield
    Berichten
    23

    Standaard Re: twijfel key west of key largo...

    Hallo Bemmel47,
    Wij stonden vorig jaar december voor hetzelfde dilemma. Wij zijn (2 volw en 3 kids,7,9,11) ook vanuit Maimi Beach vertrokken naar de keys. Wij wilden ook met dolfijnen zwemmen maar hebben uiteindelijk gekozen voor Discovery Cove Orlando.
    We zijn rustig op weg gegaan en hebben regelmatig stops gehouden om van de prachtige natuur etc etc. te genieten.Om 15:00 waren we in Key West. Nog even zwemmen bij het Hotel (voor de kinderen) en toen op pad. Er is echt veel te zien daar. Denk aan mallory-square, winkeltjes, gewone amerikanen en volslagen gestoorden (travestieten etc etc)..Om 12:00 s'avonds nog een ijsje eten en toen naar bed. De volgende dag nog even wat rondkijken bij de haven want in die nacht waren 3 ongelooflijke grote cruise-schepen aangekomen. We konden het niet laten om even aan boord te gaan.
    Om 12:00 s'middags vertrokken richting Naples waar we om 14:00 nog even de alligatorfarm in florida city bezochten. Ook een echte aanrader.
    S'avonds om 19:00 weer in het Hotel aangekomen. Iedereen was total loss, maar ja je komt er (tot nog toe) 1x.
    Gewoon het maximale (voor die dag) eruit halen en doen waar je zin hebt.

    Veel plezier

    Joho
    ringfield
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 02:29. Reden: full quote eruit

  3. Top | #93
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Key West: Duval Beach

    Hoi hoi iedereen,

    onze vakantie komt steeds dichterbij!!! Jippie!!!!

    Nu heb ik hier al super veel info gevonden maar ik zit nog met een paar praktische vragen over Duval Beach.
    Ik heb al gevonden waar het strand ligt maar ik vroeg me af, ben je verplicht een strandstoel te huren of mag je vrij op dit strand op je strandlaken liggen?
    Ik las ook dat er weinig parkeergelegenheid is in de buurt??? Waar kunnen we ons dan best parkeren zonder dat we constant muntjes in onze parkeermeter moeten steken???

    En als iemand nog do's en don'ts weet in key west, tips zijn steeds welkom!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  4. Top | #94
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Duval Beach (club)

    Je mag volgens mij vrij het strand op, maar parkeren is inderdaad een crime.
    Er zijn wat P-terreinen, maar die zijn klein.
    Eric

  5. Top | #95
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Duval Beach (club)

    Vorige week was ik nog op het strand van Key west, ik weet niet meer hoe het heette maar we liepen er naar toe. Het was het dichtst bij de hotels. Eventueel huur je een fiets. Er was bijna niemand op het strand en later begreep ik waarom. Ik ben daar nl. in 1.5 uur tijd behoorlijk verbrand, dus opgepast. Key West vonden we geweldig en hadden er langer willen blijven. Fijne tijd toegewenst.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 04:05. Reden: full quote eruit

  6. Top | #96
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Duval Beach (club)

    tnx pieter!

    wij zijn hier al goed aan het zonnen zodat we een onderlaagje hebben zodat we op reis minder kans lopen om te verbranden.

    nog leuk dat het hier mooi weer is, zo hebben we weer menige zonnebankbeurten uitgespaard zodat we meer centjes hebben om op reis te spenderen!!!:razz:
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  7. Top | #97
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Duval Beach (club)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieterpostma Bekijk Berichten
    Er was bijna niemand op het strand en later begreep ik waarom. Ik ben daar nl. in 1.5 uur tijd behoorlijk verbrand, dus opgepast.
    Op Duval Beach zijn ook parasols te huur. Een andere optie is om met je strandstoel onder de palmbomen te gaan liggen. Op deze manier kun je het gemakkelijk een hele dag uithouden. En als het je echt allemaal te veel wordt, dan kun je je altijd nog met lekkere cocktail terugtrekken in de schaduw van de Duval Beach Club.

  8. Top | #98
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Duval Beach (club)

    Stel je er niet te veel van voor. Het strand is namelijk erg klein, maar het heeft wel alles wat je voor een dagje strand nodig hebt. Als je vandaag toch naar het strand gaat, zwaai dan even naar de webcam. Dan kunnen we gelijk zien hoe jij je vermaakt. Ik ben benieuwd.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 04:05. Reden: full quote eruit

  9. Top | #99
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Bullrun (Ontario - Key West)

    Vandaag zei Tom (onze oudste van 17) dat hij het jammer vond dat-ie niet meer in Florida was (we hebben trouwens allemaal last van heimwee). Hij had namelijk op internet gezien dat op 12 mei de Bullrun vanuit Ontario van start was gegaan en op 18 mei zal eindigen in Key West. Hij is namelijk helemaal weg van mooie auto's. Bij deze rit zouden ook diverse beroemde mensen meerijden. Omdat we er toch steeds meer over denken om volgend jaar mei weer te gaan(het is ons zó goed bevallen), vroeg ik me af of deze rit elke jaar wordt gereden. Iemand mee bekend ??

  10. Top | #100
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Bullrun

    Effe googlen bracht deze link op Bullrun.com ziet erna uit als een jaarlijks event net zoals the canonball run hier in europe die onlangs is stop gezet ivm een dodelijk ongeluk!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •