Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 31 EersteEerste ... 192728293031 LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #281
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Over een aantal weekjes vertrekken wij richting The Keys en zoeken nog wat leuke tips om daar de tijd door te komen. Wij hebben al een lijstje maar zijn benieuwd of er verder nog leuke tips zijn voor het gebied tussen Key Largo en Islamorada als we onderweg zijn naar Marathon

    Oh ja, het voeren van Tarpons bij Robbie's vinden wij niets aan....
    At the moment on a roadtrip through Texas

  2. Top | #282
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Boot huren, zeevissen, picknicken op Sombrero Beach, Marathon.
    Eten met zonsondergang bij de Seven Mile bridge.

  3. Top | #283
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Picknicken op Sombrero Beach is wel een leuke voor als we te vroeg zijn om in te checken in ons hotel ( Hyatt Place Marathon ) ligt op paar minuutjes rijden ;-)

    Sunset-dinner bij Seven Mile Bridge lijkt ons wel wat ( zijn gek op sunsets ) , welk restaurant kun je ons aanraden ? ( Op ons lijstje staat in ieder geval http://www.tarpon-creek.com/menu , maar deze ligt weer stukje terug richting Islamorada en geen zicht op de sunset zo te zien op Google Maps )
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-07-17 om 22:00. Reden: q
    At the moment on a roadtrip through Texas

  4. Top | #284
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Bij Robbies kun je meer dan alleen tarpons voeren. Er is een klein marktje en lekkere strandstoelen bij een klein strandje waar je bv. even wat kunt gaan drinken of lekker even uitrusten.

    Wandeling over (een stukje van) de Old seven miles bridge vonden wij ook leuk. Je kunt onderaan de weg een gezellig plekje aan het water zoeken om een meegebrachte picknic te doen.

    Boottocht met glass bottom boat bij het John Pennekamp park vonden wij zeer de moeite waard.

  5. Top | #285
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Dat marktje heb ik inderdaad gezien op tv bij Gator Boys, dat zag er wel leuk uit. Fotograferen bij Old Seven Miles stond al op het programma, maar weet (nog) niet waar ik precies moet zijn voor de mooie spot(s). Ook John Pennekamp stond al op de list , dit is het eerste wat we daar willen gaan bezoeken ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-07-17 om 22:01. Reden: q
    At the moment on a roadtrip through Texas

  6. Top | #286
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Ik bedoelde de Sunset Grill onder aan de Seven Mile bridge.
    Ik moet daarbij wel opmerken dat wij steeds in de winter geweest zijn, en ik dus niet weet hoe de zonsondergang in de zomer is.
    Zelf hebben wij ook erg genoten van de sunset bij Lazy Days op Marathon, en goed gegeten. Maar ik denk dat je bij Lazy Days in de zomer niet veel van de Sunset ziet.

  7. Top | #287
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Islamorada: https://theaterofthesea.com/ wij gaan hier op de terugweg vanuit Key West altijd heen om te zwemmen met o.a. dolfijnen. Zeer leuke en ongedwongen sfeer en zelf zoveel foto's maken (van dichtbij) als je wilt. Aanrader!


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  8. Top | #288
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Hey Jose, Elstars en Fitzroy,

    Bedankt voor jullie bovengenoemde tips, we nemen ze mee op onze 'pick-list' ( Willen ook nog e.e.a. bewaren voor onze opvolgende trip )
    At the moment on a roadtrip through Texas

  9. Top | #289
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Ik ben onlangs op Islamorada geweest bij het Whale Harbor seafood buffet. Ik was hier al eens eerder geweest, een aantal jaar geleden, en we hadden er waanzinnig lekker gegeten in een redelijk drukke, maar oergezellige zaak. Een paar maanden erna is er brand geweest en de zaak is jaren dicht geweest, en in april weer heropend.

    Nou kwamen we op een dag dat je mag verwachten dat het druk is, nl. op vaderdag. Maar dit sloeg alles: we hebben een halfuur in de rij gestaan om een reserveringsnummertje te krijgen en toen zou het nog een keer 1 tot 1 1/2 uur duren voor we aan de beurt zouden zijn.

    We hebben dat uur doorgebracht bij de bar boven, en ons vermaakt om de broodmagere barista die kennelijk meer interesse had om haar anorexia-lijf aan de mannen te showen dan om haar werk te doen. Via een SMSje kregen we bericht dat we aan de beurt waren.

    De zaak was overvol en bij elke plek van het buffet onstonden rijen, waarbij het niemand duidelijk was welke rij voor welk onderdeel was, en meermalen ontstonden ruzies tussen klanten over vermeend voordringen. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer.

    Ondanks de drukte was het eten nog altijd even tongstrelend als altijd, dat wel. Misschien dat het op een rustiger moment leuker was geweest.

  10. Top | #290
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: The Keys / Key West

    Wij hebben 2 weken geleden, op de terugweg vanuit Key West, ook gegeten bij de Sunset Grille, aan de voet van de Seven Miles Bridge met uitzicht op brug. Ik denk dat de zonsondergang hier prachtig is. Een fantastische lokatie. Ik heb je een PB'tje gestuurd met meer informatie. Het was er 's middags ook heel erg druk, mijn tip is wel te reserveren als je hier 's avonds wil eten. Wij konden kiezen uit een tafel in het restaurant of bij het zwembad. Wij hebben het restaurant op de 1e etage gekozen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •