Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 31 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 306

Onderwerp: The Keys / Key West

  1. Top | #171
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Hotel reserveren met de kerstdagen?

    De kans is klein dat het je zal lukken om voor een dubbeltje op de 1e rang te zitten.....

    Kerst en een druk bezochte touristische plek....... en dan ook nog eens in het midden van het gebruen willen zitten...
    Wil je er dan echt zitten dan zal dat geld kosten als er nog beschikbaarheid is met kerst want ook dat zal misschien erg moeilijk worden.
    Dit soort periodes heeft iedereen vrij niet alleen wij, Kerst is een vrije dag voor velen. En die mensen gaan dus ook met kerstvakantie en dan gaan ze ook naar plekken waar wij naartoe willen gaan dus bv Key West.

    Die mensen boeken allemaal op tijd dat wil zeggen ruim van te voren en betalen dan al meer dan een gewone dag in mei ergens omdat kerst in het hoogseizoen valt.
    Dus hoe minder kamers hoe hoger de prijs.....

    Ik vrees voor jou dat het een paar dure nachten zullen worden.

    Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen, mss dat je ergens geluk hebt en iets goedkopers opduikelt, laat ons vooral ook de afloop weten.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  2. Top | #172
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    zuid gelderland
    Berichten
    6

    Standaard Re: Hotel reserveren met de kerstdagen?

    Na een zaterdagje surfen en prijzen vergelijken, hebben we afgelopen weekend kamers geboekt, omdat het risico inderdaad te groot is dat we dadelijk onze "geniet"-tijd kwijt zijn aan het vinden van een kamer. Kost wat, maar daar krijgen we ook weer wat voor terug zullen we maar zeggen.
    Bedankt voor jullie reacties.
    1970: Canada - VS, 1982: California & Nevada, 1983: Florida - VS-Oostkust - Canada, 1996: California - Hawaii - Fiji - NZ. - Bali - Hongkong, 1998: AUS -Thailand - Indonesie, 2008: Florida (dec.)

  3. Top | #173
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Key West: Met kids

    Wij zijn onze vakantie voor april / mei aan het plannen. Eigenlijk zou ik heel graag naar key west willen en ook een weekje Orlando.
    Bijv. drie dagen Duck key (met de dolfijnen) op Hawk's Cay resort en twee dagen Key west en dan 2 dagen om heen en terug te rijden met hotelovernachting.
    Het lijkt me heel leuk en mooi maar is het het inpakken en verkassen wel waard. Ik heb een zoon van 13, een dochter van 11 en een dochter van net 4. Ik vraag me af of er voldoende te doen is voor ze op bijv. Key west. Zijn er mensen die ervaring hebben op de Keys met kinderen. Ook mensen die me kunnen vertellen welke villa in Hawk's Cay resort het meest geschikt is. Er zijn namelijk zoveel keuzes en je kunt op hun site niet echt zien wat nou de beste ligging is.
    Welk hotel zou op Key west geschikt zijn voor ons? De meeste hotels gaan toch uit van 4 personen maar we zijn met z'n 5 en en ik wil graag gewoon online boeken.
    Laatst gewijzigd door petrajessy; 23-01-09 om 21:51.

  4. Top | #174

    Standaard Re: Key west met kids

    Nou als ik op google zoek met Key West and Children, vind ik de volgende site http://www.keywestattractions.org/key-west-for-kids.php

    Verders ben ik ook al een paar keer in Key West geweest, en echt wel dat daar van alles is te beleven. Bijvoorbeeld een boottocht waarbij je bij een ondiep stukje water stopt om lekker even te snorkelen om vervolgens te gaan Kanoën en daarna weer lekker met de zonsondergang terug gaat zeilen. Dat is dan de halve dagtocht maar je kunt natuurlijk ook de hele dag of de ochtendtocht kiezen.

    Verder kun je met de boot naar Dry Tortugas NP.

    Verder kun je daar prima fietsen en heb je er een mooi strand.

  5. Top | #175
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Key west met kids

    Key West heeft best veel te bieden voor gezinnen. Misschien staan sommige activiteiten ook op de site die hierboven is aangegeven, maar hieronder nog wat voorbeelden:

    Key West Aquarium http://www.keywestaquarium.com
    Het mag dan niet zo'n groot aquarium zijn en is gnoeg te zien voor een kind. Er is zelf een 'touch tank' waarbij zoals de naam al zegt de kinderen de beesten kunnen aanraken.

    Key West Shipwreck Treasures Museum http://www.shipwreckhistoreum.com
    Ga terug in de tijd en laat je leiden door piraten die jou laten zien, wat er allemaal is gevonden in de zee. Acteurs, lasereffecten, films en toegang tot de 'observation tower' maken dit tot een spannend uitje voor de kids.

    Pirate Soul Museum http://www.KeyWestHunt.com
    Een piraten museum doet altijd goed bij kinderen!

    Discovery Undersea Tours http://www.discoveryunderseatours.com
    Een tocht met een glasbodemboot. Zeker met het koraalrif en de prachtige vissen is dit een leuke boottocht.

    Florida Keys Eco-Discovery Center
    Op een leuke speelse educatieve manier leren kinderen over het koraalrif en over de dieren die op het eiland voorkomen. D.m.v. 'touch screens', spelletjes en videos komen ze steeds meer te weten.

    Key West Butterfly and Nature Conservatory http://www.keywestbutterfly.com/
    Prachtige vlinders vliegen rond in een grote tropische kas en komen gewoon op je hand zitten.

    Conch Tour Train
    Met een treintje het eiland rond. Altijd leuk, zowel voor de ouders als voor de kinderen.

    Sunset Celebration at Mallory Square
    Dit lijkt me juist voor kinderen heel erg leuk. Acrobaten, een kattenshow, vuurspuwers, koorddanser etc. vermaken het publiek voor, tijdens en na de zonsondergang.

    Florida Wild Bird Center in Islamorada. Dit is echt een aanrader! Zorg dat je net voor 15:30 er bent, want dan is het "pelican feeding time"! (Mile Marker 93.6 bayside).


    Key Encounters (291 Front Street at Clinton Square Market, upper level)
    http://www.akeyencounter.org/
    Een indoor "jungle" waar je parrots, vogels en andere locale diersoorten treft. Ook zijn er films te zien over de 'wildlife' van Florida. Toegang is gratis. Open van zondag - vrijdag van 11:00 uur tot 18:00 uur.

    Een leuk restaurant om te ontbijten of voor een lunch is Blue Heaven. (729 Thomas Street, Key West) Zeer geliefd bij zowel de locals, de toeristen en natuurlijk bij de kinderen. De kippen lopen hier gewoon rond, onder tafel, op de paden. Het eten is er zeer goed. Alles is lekker vers en ook de bediening is super vriendelijk!



    Of gewoon een dagje strand aan Duval Beach. Lekker onder een palmboom en lunchen bij het Southernmost Beach Club (restaurant op het strand). Of aan de overkant een lekker ijsje halen. Je ziet het er is genoeg te doen. Voor mij geen vakantie in Florida zonder Key West!

  6. Top | #176
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Key west met kids

    hoi

    hebben gezeten in southernmost guesthouse dus niet het hotel met 5 personen een ruime slaapkamer-woonkamer en keuken zeer leuke acccom. vor ik dacht 125 dollar incl ontbijt.
    Wij vonden het een aanrader mochten het zwembad van de overburen gebruiken was zeer mooi. zit op de hoek van southern point iets lopen want zit aan het rustige deel van duvalstreet.
    Didier
    Mocht je foto;s willen dan hoor ik het wel

  7. Top | #177
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Key west met kids

    Wij hebben in het southernmost hotel gezeten (tegenover southernmost guesthouse) in een mooie kamer ook met 5 personen. Het zijn eigenlijk 4 persoonskamers, maar we hebben er een rolloway bed bij gekregen. Het hotel is laagbouw (1 verdieping buiten de bg. Zoals Didierc al aangeeft het zit in het rustige gedeelte van Duval Street tegenover de vlindertuin die ook leuk is voor kinderen. Als je wat fotos's wil zien van de kamer dan hoor ik het wel of kijk anders op mijn site van vakantiefoto's (Florida 2008) dag 5, 6 en 7
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  8. Top | #178
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Key west met kids

    Wij hebben ons ook prima vermaakt 1 dag op Key West (zonder overnachting), maar ik vond het niet super of zo, zeker niet voor onze kinderen. Maar goed, alle kinderen zijn anders :-\" ! Het piratenmuseum vonden we overigens een regelrechte tegenvaller; kostte aardig wat en je bent er zo doorheen .... Wij dan tenminste. Het allerleukste vonden we de scooter huur en lekker over Key West scheuren ;-) ! Ook deze dag is uiteraard op onze weblog te vinden. Wij vonden het snorkelen op Key Largo overigens geweldig !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #179
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Key west met kids

    De vlindertuin op Key West is inderdaad een leuke bezienswaardigheid. Buiten de vlinders vindt je er ook allerlei tropische vogels.



  10. Top | #180
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Key West met kids

    Het festijn 's avonds op mallorysquare waarbij de zonsondergang gevierd wordt is een apparte happening waardoor een overnachting in de buurt toch wel nodig is. Key West is zo ie zo anders las de rest er boven.
    Heeft s avonds echter wel een hoog partygehalte in Duvalstreet

    Gr. Didier



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •