Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: do's and don'ts

  1. Top | #11
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: do's and don'ts

    Wij dobberden er in februari... Graadje of 25 die dag... Maar we hebben ook 19 graden en 32 graden gehad, die vakantie. Ohh nog 81 dagen en dan gaan we weer.. Kelly park staat niet op de agenda, maar als ik het zo zie.... Wil ik vanavond nog die kant op.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: do's and don'ts

    Dat Kellypark had ik nog niet eerder voorbij zien komen maar ziet er wel erg mooi uit. Wij hopen in de vakantie inderdaad niet alleen Disney-achtige dingen te doen, maar dit af te wisselen met natuur/ cultuur. En ach..., als het in december te koud is om rond te dobberen in zo'n rivier dan gaan we gewoon nog een keer weer terug, toch?

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: do's and don'ts

    Afgelopen jaar op 5 december heerlijk rondgezwommen in Kelly Park!
    het was "slechts" 25 graden waardoor het zeer rustig was in het park.

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    89

    Standaard Re: do's and don'ts

    Hi Judith,

    Mocht je aan de jaarwisseling in een van de parken denken, is leuk maar abnormaal druk, dat maakt het weer minder leuk!
    Ik heb het in 2011 gedaan, heb er geen spijt van maar zou het niet weer doen en ook niet aanraden.

    Alle rides waren 2 uur plus wachttijd en de populaire zoals spacemountain 4 uur!

    Later in de middag ging het park dicht omdat het vol zat en kon je ook alleen een richting oplopen in bepaalde plekken.
    Als je terug wou moest je net als op de snelweg een stuk doorlopen en dan ergens om een kruising weer de andere richting op.

    Vuurwerk was wel erg mooi, maar die kan je ook vanuit het Hotel zien volgens mij.

    Orlando zelf is ook veel drukker in die periode, rest van Florida valt mee.

    Wat wel erg leuk is, is dat de dag na kerst alle shops op iets van 70% discount clearance staan. )

    kerst avond is echt alles dicht, reserveer dus een restaurant vooraf, ik had vanuit Nederland een plek bij TGIF in Destin (panhandle) gereserveerd en ben blij dat ik dat deed, toen ik daar aankwam stond een rij van meters buiten te wachten voor een plek.
    Wij konden gelijk doorlopen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •