Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 117

Onderwerp: Busch Gardens: Sheikra !!!

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    ëén woord: SHEIKRA!!

    En dan ben je verpest. Echt waar. Ik kwam er uit en wilde nog een keer!!! Daarna was geen enkele rollercoaster nog interessant. De Hulk in Islands of Adventure was nog een beetje leuk, maar niets is meer eng. Wie de SHEIKRA heeft gedaan .... geeft me gelijk!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    43

    Standaard

    Inderdaad.....na de Sheikra ben je verpest. Daarna is het toch allemaal een beetje minder spectaculair (maar nog wel gaaf hoor). Wij waren er op 15 september...perfect: wachttijd 5 minuten.....dus snel nog maar een keertje geweest.

    Groeten,

    Thijs

  3. Top | #13
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Super!
    Alleen t aanzicht al als je aan komt lopen, de mensen die supernat worden door het water dat de sheik-ra verplaatst :wink: en natuurlijk de rit zelf. Er bestaat nog zo'n zelfde rit in Alton Towers (UK) maar de sheik-ra is toch niet iets spectaculairder.

    En voor degene die na de sheik-ra geen achtbanen meer "leuk" vinden....probeer Six Flags magic mountain of Cedar point maar eens

  4. Top | #14
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan
    En voor degene die na de sheik-ra geen achtbanen meer "leuk" vinden....probeer Six Flags magic mountain of Cedar point maar eens
    Vorig jaar april Six Flags MM, vorig jaar september Alton Towers, dit jaar Cedar Point in de planning... maar nog steeds geen Sheik-ra ervaring helaas :cry:
    Wordt toch weer tijd om volgend jaar een vakantie Florida te plannen

    Erg leuk om op dit forum een mede-pretparkfreak te hebben! 8) :P
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  5. Top | #15
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Als je de Oblivion gedaan hebt in Alton Towers, weet je ongeveer hoe de Sheik-Ra is. Alleen 2 keer zo lang
    Ik moet erbij zeggen dat wij eerst de sheik-ra gedaan hebben en daarna pas de andere achtbanen (ivm drukte) en ik vond ze nog best wel te doen. Vooral de Gwazi vond ik super.

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan
    Als je de Oblivion gedaan hebt in Alton Towers, weet je ongeveer hoe de Sheik-Ra is. Alleen 2 keer zo lang
    Ik moet erbij zeggen dat wij eerst de sheik-ra gedaan hebben en daarna pas de andere achtbanen (ivm drukte) en ik vond ze nog best wel te doen. Vooral de Gwazi vond ik super.
    Deze jongen heeft precies hetzelfde gedaan: first the Sheikra en daarna de anderen. Zeker Gwazi was daarna nog super

    Greetz,

    Mr T

    Check this out: http://www.floridaforum.nl/viewtopic...asc&highlight=

  7. Top | #17
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    bush gardens staat nietop mijn lijstje, maar door sheikra begin ik toch te twijfelen. Daar montu,kuba en gwazi nog eens bij en ik heb goesting genoeg om er naartoe te gaan. Alleen is mijn schema al zo druk, dan moet ik iets anders laten vallen en ik weet niet of het dat waard is.

  8. Top | #18
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christophe
    bush gardens staat nietop mijn lijstje, maar door sheikra begin ik toch te twijfelen. Daar montu,kuba en gwazi nog eens bij en ik heb goesting genoeg om er naartoe te gaan. Alleen is mijn schema al zo druk, dan moet ik iets anders laten vallen en ik weet niet of het dat waard is.
    Dat is denk ik afhankelijk van wat je op je lijstje hebt, en wat je het leukste vind om te doen. Als je van leuke achtbanen houdt, dan is busch garden imo the place to be. Persoonlijk vond ik Busch Garden heel erg leuk. Vooral de combi pretpark/dierentuin vond ik apart.

  9. Top | #19
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Hoe lang is het rijden naar bush gardens vanuit orlando ? Wij hadden het ook niet op de planning, Maar door sheikra begin ik ook te twijfelen. De auto toch ook nog maar huren dan ? We hebben bij het reisbureau een 4-parken ticket genomen (spijt) . Maar wij hoeven ons daar niet aan te houden, nemen wij gewoon een dag kaart erbij. Groetjes marisca. :P

  10. Top | #20
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christophe
    bush gardens staat nietop mijn lijstje, maar door sheikra begin ik toch te twijfelen. Daar montu,kuba en gwazi nog eens bij en ik heb goesting genoeg om er naartoe te gaan. Alleen is mijn schema al zo druk, dan moet ik iets anders laten vallen en ik weet niet of het dat waard is.
    Dat is denk ik afhankelijk van wat je op je lijstje hebt, en wat je het leukste vind om te doen. Als je van leuke achtbanen houdt, dan is busch garden imo the place to be. Persoonlijk vond ik Busch Garden heel erg leuk. Vooral de combi pretpark/dierentuin vond ik apart.
    ben nogal een disney fan en ga daar niks van laten vallen voor bush gardens. En op coastergebied ben ik voldaan met dueling dragons,hulk,kraken,...
    Geen bush gardens dus voor ons.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •