Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Reisschema roadtripflorida13: rondreis Florida, mei 2013

  1. Top | #11
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Reisschema roadtripflorida13: rondreis Florida, mei 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Spray-on Sport (bij de Walmart/Walgreens). Goedkoop en supermakkelijk.
    Die hebben wij ook altijd!!! ;-)

  2. Top | #12
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema roadtripflorida13: rondreis Florida, mei 2013

    Met een handige draai-sluiting bovenop zodat de boel niet lekt in je tas..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #13
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Reisschema roadtripflorida13: rondreis Florida, mei 2013

    In 2011 hebben we 2 nachten in het Sheraton Suites Tampa Westshore geslapen. Erg goed hotel, dicht bij het vliegveld, en makkelijk bereikbaar. Ruime kamers met een aparte zit/tv kamer, met koelkast en magnetron. Ruim binnenzwembad en groot atrium/ binnentuin.

    Laatst gewijzigd door A.Hofman; 05-04-13 om 00:35.

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard Re: Reisschema roadtripflorida13: rondreis Florida, mei 2013

    Ik zou zelf vanuit Tampa gelijk doorrijden naar Orlando, en daar voor een paar dagen een condo ofzo huren.
    vanuit key west naar fort Meyers kom je langs de Everglades. Als je 's morgens vroeg vertrekt kun je na je bezoek aan de Everglades nog doorrijden naar fort Meyers of een van de andere plaatsen die ja daar wilt bezoeken. Fort Meyers sarasota en clearwater zijn goed te doen vanuit een plaats, hoef je niet steeds te " verhuizen".

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    15

    Standaard Re: Reisschema roadtripflorida13: rondreis Florida, mei 2013

    @nijt, thanks ik heb er een foto van gemaakt.. Wij gaan die ook halen handig inderdaad dat ze niet lekken!
    @hofman, thanks voor het plaatsen van het filpmje.. Het ziet er inderdaad ook goed uit.
    @ mickey, voor ons is het de eerste keer dat we zo'n lange reis gaan maken met een vliegtuig, wel ervaring met autovakanties en we komen rond 17.00 aan in Tampa, dus we zijn bang dat we het dan echt wel zat zijn. Daarom willen we graag 2 nachten in Tampa verblijven om lekker relaxt onze vakantie te beginnen. De andere tip neem ik zeker mee in ons reisschema en ga ik even bespreken. Misschien een hele stomme vraag maar is een condo een appartement of huisje? Ik heb inderdaad van een vriendin gehoord dat je ook goed een huisje kunt huren voor een paar dagen in Orlando en dat dit niet zo duur is..Vaak bij golfbanen in de buurt. Ik moet me er nog even in verdiepen.

    Ik ben echt super blij met alle tips en ideeen op dit forum, want we hebben er echt heel veel aan!!

  6. Top | #16
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisschema roadtripflorida13: rondreis Florida, mei 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickey Bekijk Berichten
    Ik zou zelf vanuit Tampa gelijk doorrijden naar Orlando, en daar voor een paar dagen een condo ofzo huren.
    Helemaal met Mickey eens, het is tenslotte maar 1½ uur rijden (max.) en je kunt dan gelijk relaxen in je condo (appartement, dus ) of villa ("huisje" is een zwaar understatement). Scheelt je i.i.g. extra koffers in en uitpakken.

    Mocht je dit niet willen (maar waarom niet, jullie zijn beide nog jong), die rit direct na de vlucht, dan zou ik 1 nachtje overblijven in Tampa, en dan zoals Elstars zegt, in een hotel met airport shuttle. Dan kun je de volgende ochtend met die shuttle naar het airport terug om de huurauto te halen, en dan (misschien via Bush Gardens ? ) naar Orlando.
    Ik zou het wel weten (één streep naar Orlando ), maar uiteindelijk is het jullie keus.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    15

    Standaard Re: Reisschema roadtripflorida13: rondreis Florida, mei 2013

    Ja, ik denk dat wij er voor kiezen om de eerste nacht in Tampa door te brengen en inderdaad dan de 2e dag misschien te vertrekken naar Orlando..
    Ik laat de koffer gewoon ingepakt, dus zijn we de volgende ochtend zo weg..
    Hebben jullie tips over een condo reserveren in Orlando, ik zou de topic hierover ook nog even lezen...

  8. Top | #18
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisschema roadtripflorida13: rondreis Florida, mei 2013

    Je vindt condo's verspreidt over de hele Kissimmee area, dus het ligt er maar net aan waar je zitten wilt, en wat je "er bij" wilt hebben, aan faciliteiten, clubhouse, groot zwembad, tennisbaan, noem maar op.
    Veel genoemd op dit forum is bijvoorbeeld Cane Island, maar ook Windsor Palms en Windsor Hills zie je wel eens voorbij komen. Die hebben veel van die "extra's".

    Maar er zijn er echt honderden. Wij hebben in het verleden wel eens in Laguna- en Royal Palm Bay (aan Poinciana Blvd) gezeten. Ook goed bevallen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    15

    Standaard Re: Reisschema roadtripflorida13: rondreis Florida, mei 2013

    Wij zijn net terug van onze eerste keer florida, wat een indrukken en wat geweldig!!!! heel veel mooie en gave dingen mee gemaakt!!We kwamen tijd te kort in onze 3 weken..we hebben heel veel aan het forum gehad en gaan zeker nog een keer terug, bedankt iedereen!!!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •