Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Temperatuur 's avonds

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Temperatuur 's avonds

    Wij gaan 23 april t/m 11 mei naar Florida, kan iemand mij vertellen of het 's avonds erg afkoelt en dat het dus raadzaam is om oom truien en lange broeken mee te nemen?

  2. Top | #2
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Temperatuur 's avonds

    Je weet het nooit 's avonds, een lange broek en een vestje kun je nodig hebben, maar het blijft koffiedik kijken. In de restaurants is het vaak zo koud met de airco dat een vestje of dunne trui goed van pas kan komen. Mocht je het niet bij je hebben er zijn wel een paar leuke shops in Florida.
    Veel plezier in de Sunshine State!

  3. Top | #3
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Temperatuur 's avonds

    wij gaan altijd rond die periode en wij hebben nog nooit een truitje/vest of lange broek nodig gehad sàvonds
    maar inderdaad in de meeste restaurants is het wel wat fris..
    ik neem het in iedergeval nooit mee , het is snel gekocht denk ik altijd maar..
    en daarbij hebben wij rond die periode altijd al een trui en lange broek aan van de reis, want het vertrek uit nederland is dan toch kou
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Re: Temperatuur 's avonds

    Oké bedankt voor jullie antwoorden

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Temperatuur 's avonds

    We zijn net terug uit Florida en afgelopen week zaten we 's avonds om 23 uur buiten en was het nog 25 graden en de volgende avond was het maar 10 graden.
    We zorgen ook altijd dat er een regenjas en vest/trui achterin de auto ligt als we op pad gaan.
    Veel plezier.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Temperatuur 's avonds

    Een vestje in de kofferbak kan nooit kwaad, zelfs in de zomer willen ze die airco nog wel eens zo hoog hebben, dat het echt niet meer fijn is.
    En helemaal als ze je net onder een airco neerzetten.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Re: Temperatuur 's avonds

    Om toch even te profiteren van dit topic: iemand ervaring met het weer begin november (1-16) omdat ik geen flauw idee heb wat ik mee moet gaan nemen.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Temperatuur 's avonds

    Als ik ga, is het in Nederland meestal een stuk kouder dan in de Orlando, dus dan heb ik al een lange (3/4 broek) + vest aan, die kan ik dan daar als het nodig is ook aantrekken.
    Dus in principe neem ik niks extra's mee. Op de terugweg is dat ook altijd handig, want in Nederland is het toch meestal kouder.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Temperatuur 's avonds

    Epfan, wij zijn in 2011 begin november in Florida geweest (Kissimmee). Moet wel zeggen dat ik het snel koud heb (mijn bloed gaat pas stromen bij 25+ graden zeg ik altijd). We hebben gewoon zomerkleding gedragen en zijn ook in de waterparken geweest. De dagen waren wisselend maar voor Nederlandse begrippen zomerweer. Wel heb ik vaker een vestje aangehad. Ook moet het even opwarmen in de ochtend en in de avond koelt het weer af. Als ik op onze vakantie foto's kijk, zie ik veel andere mensen iig in de ochtend ook met een vest oid aan en ook genoeg met korte broek. In de restaurants vind ik het bijna altijd heel koud (maakt niet uit wat het weer buiten is). In het begin is dat wel lekker om af te koelen maar na 10 minuten zit ik te klappertanden.

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Re: Temperatuur 's avonds

    Ok bedankt ik doe namelijk de pretparken aan in orlando en hoop ook echt de 3 grootste waterparken te doen dus zou het warme weer wel handig zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •