Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 87

Onderwerp: Florida-regen: en dan ....?

  1. Top | #21
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    In februari hebben we nooit veel regen en inderdaad, als het regent, gaan we lekker naar de film. Mijn man spreekt/verstaat bar weinig engels en vindt het toch leuk en kan de films best volgen. Vorig jaar zelfs 3 keer geweest omdat we het zo leuk vonden.
    Laatst gewijzigd door reneefrankrijk; 15-03-11 om 14:46.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    De meeste regen die we hebben gehad was tijdens Hurricane Frances. Toen zaten we ook 36 uur in onze hotelkamer. We hadden een hoekkamer in Caribbean Beach, dus prachtig uitzicht op de overtrekkende storm. Gelukkig deed alles het (TV, toilet) en hadden we een goed gevulde koelkast op de kamer.

    Als we in de parken zijn, dan proberen we tijdens een bui te gaan eten (wel snel zijn, want de restaurants stromen snel vol) of een attractie te doen waarbij je wat langer binnen bent. Ook Test Track is een aanrader tijdens regen!

    Dit jaar gaan we weer eens in mei en dan valt het meestal met de regen wel mee.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Testtrack in de regen :?

    Dan kan je in Nederland ook wel het hele jaar in je cabrio rondrijden met het dak open. ;-)


  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Ik rijd ook al met open dak vanaf 12 graden....

    Maar Test Track is hoofdzakelijk overdekt; zodra je op de buitentrack komt geeft regen een extra snel gevoel.

  5. Top | #25
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    we zijn in september geweest en hebben op 2 weken 1dag regen gehad (waarvan de bui ongeveer 2min duurde) we waren net aan het wachten op de parade van Magic Kingdom, het was enorm warm die dag dus wel even een ideale afkoeling. En je bent na 5min ofzo toch weer helemaal droog :-)

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker Meri's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    64

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Wij kwamen vorig jaar op 2 juli aan. En de eerste paar dagen was het zwaar bewolkt met regen. Net of je in Nederland was, maar dan 20 graden warmer. Wij zijn gewoon naar een waterpark gegaan en hebben lekker genoten daar. Het was niet zo druk en nat wordt je toch wel. Ondanks dat het zwaar bewolkt was en wij ons waren vergeten in te smeren, waren we toch wat rood aan de einde van de dag.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Wij zijn afgelopen jaar 3 weken geweest, 2 weken in juni en de eerste week van juli, de eerste 2 weken stralende zon, laatste week de hele week en de hele dag door regen, regen en nog eens regen. Best jammer als je de laatste week gepland had om heerlijk aan het zwembad te liggen, uit te rusten en bij te kleuren..
    Al met al hebben we ons best vermaakt in de malls...al baalden we wel verschrikkelijk!

  8. Top | #28
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Nog nieuwe regen-tips?

    Mij lijkt het MOSI in Tampa erg leuk.
    Of ik ga naar een honkbalwedstrijd in Miami (Marlins) of St. Petersburg (Rays).
    Of ik neem gewoon een dagje rust in hotel of huis, ook erg nuttig - het is ten slotte vakantie!
    Een avondje donnershow bij bijv. Medieval Times (Kissimmee) schijnt ook erg leuk te zijn.
    Bowlen bij King's (Int. Drive Orlando) of in DownTown Disney?
    ....

    En jullie?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #29
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Ik wacht de bui af. Duurt zelden meer dan een uur en in Florida komt na regen zonneschijn. Afgelopen jaar hebben we een uitzonderlijk nat regenseizoen gehad. Welgeteld één keer heeft dat onze plannen doorkruist. We zouden naar Downtown Disney gaan maar we waren Sebring nog niet uit toen we 10 mijl per uur in een regengebied zaten waar we de berm van de weg nog niet konden zien. Heeft mijn zoon de buienradar gecheckt - heel centraal Florida lag eronder en de bui trok met ons mee richting Orlando. Toen zijn we maar omgedraaid.

  10. Top | #30
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Florida-regen: en dan ....?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Toen zijn we maar omgedraaid.
    En wat zijn jullie toen gaan doen?
    (DAT wil ik juist weten!)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-01-14 om 08:01.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •