Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 87

Onderwerp: Florida-regen: en dan ....?

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Florida-regen: en dan ....?

    In Florida kan het soms behoorlijk hard regenen, en soms ook lang.

    Wat doe je dan?

    Waar ga je dan heen, wat ga je dan doen?
    Of: hoe bescherm je jezelf er het beste tegen als je gewoon door wilt gaan met je programma?

    Plaats hieronder je beste tips!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxx

    Ik zal zelf de eerste tip geven:

    Koop een regencape bij de WalMart! Die kost maar een paar kwartjes en beschermt je net zo goed tegen de regen als die van $6 bij Disney!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ga een dagje naar Downtown Disney en ga naar Disney Quest als je een hopper pas hebt natuurlijk!
    Of ga naar Florida Mall en ga lekker shoppen!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    43

    Standaard

    Of ga eens relaxed naar de bioscoop 8)

    Mijn ervaring is dat het 's middags niet zo druk is in de cinema. Wij zijn in september twee keer naar de film geweest in de Festival Bay mall. Wat ook leuk is dat je al een film ziet welke (vaak) nog niet in Nederland uit is. Je bent er zeg maar twee uurtjes "onder de pannen".

    Oh ja.....natuurlijk wel pop-corn en een "bekertje" fris voor het echte bioscoop-gevoel. Have fun.....

    Groeten,

    Thijs

    Ps en als het echt lang regent kan je altijd tegenover de bioscoop in de Festival Bay Mall nog altijd "glow in the dark" midget golf spelen 8)

  4. Top | #4
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Zet je ruitenwissers aan, moeilijke vraag, ik denk dat jullie veel meer ervaring met regen hebben dan wij hier doen.

    Meestal als het regent is het niet voor lange duur, in de goede tijd van het jaar is het ook nog lekker warm water ook, kun je in sommige hotels niet zeggen.(een paar maar)

    Alleen met onweer maak dat je je zelf veilig steld, dat is hier genadeloos en onvoorspelbaar, als tussen de flits en de klap minder dan 30 seconden zit, dan kan de volgende flits de laatste voor je zijn.
    Ik probeer je niet bang te maken, er is al meer over gesproken op dit forum, gelukkig zitten we in de sunshine state en we hebben het nu over showers.

  5. Top | #5
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    De bioscoop is een leuk idee, ik denk wel dat je engels op een behoorlijk niveau moet liggen van de hele familie om het daar naar je zin te hebben.

    Je moet bijna engels kunnen denken om een film te volgen, vertalen in je zelf is haast geen tijd voor, en raak je dus na 10 minuten het verhaal kwijt wat dan?

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    43

    Standaard

    @Marcelg

    Zelf heb ik ervaren dat het nogal meevalt. Er was iemand in ons reisgezelschap wiens engels niet helemaal op niveau was, maar ze gaf aan dat ze het goed kon volgen. Ik denk dat "we" in nederland onbewust meer kennis hebben van de engelse taal (in film/televisie context) dan we ons realiseren.

    Groeten,

    Thijs
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 22:24. Reden: fqe

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Alblasserdam
    Berichten
    38

    Standaard

    De laatste keer dat wij in Florida waren, {aug.2002} heeft het twee weken geregent. Rond een uur of twee bijna elke dag begon het te regenen en dat waren geen korte buien. Wij hebben toen flink zitten balen, achteraf kun je er wel om lachen, ga je naar de sunshine state en dan regent het twee weken. Wij zijn ook echt een paar keer zeiknat geregent en dan moet je nog de bus in met airco, bbrrrrrr kkkkoud!!!

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Ga in mei! Het regent dan aanzienlijk minder dan in de zomer, het is minder benauwd, maar toch een lekkere temperatuur om alles te kunnen doen.

  9. Top | #9
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij hebben vorig jaar dan geluk gehad.
    Wij hadden iedere dag rond 5 uur een korte bui, Het was Juli en Augustus.
    Ik hoop dat jou bericht ons niet gaat overkomen want wij gaan weer de zelfde periode!
    Hoelang regende het dan op een dag ? 3, 4, 5 uur??
    Ik wil wel graag cijfers lezen!!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Als je naar de film wilt, moet je natuurlijk wel een beetje uitkijken welke film je kiest. Geen moeilijke detective of zo.
    Wij zijn vorig jaar naar Charly en de chicoladefabriek geweest, ver voor hij hier uit was, en die film was bv. voor iedereen heel makkelijk te volgen.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 22:25. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •