Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: kiss and ride Disney world?

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker Mara98's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    24

    Standaard kiss and ride Disney world?

    Hallo allemaal,

    Post weinig ...maar vroeg mij even het volgende af.

    Weet iemand of er een zo geheten kiss and ride is op het terrein van Disney World?

    Het kan namelijk zo maar zijn dat mijn hubby geen zin heeft om naar de parken te gaan en ik wel
    Kan hij mij dan gewoon afzetten en aan het eind van de dag weer ophalen?

    Groetjes,

    Martine

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: kiss and ride Disney world?

    Ja, volgens mij geen probleem, je hebt gewoon drop-off service, je vraagt dit gewoon bij de ingang het parkeerterrein, en je moet dan een bepaalde kleur volgen op de weg geloof ik.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker Mara98's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    24

    Standaard Re: kiss and ride Disney world?

    Super Ritchie dank je wel

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    33

    Standaard Re: kiss and ride Disney world?

    Wat houd dit dan in , mijn man zit ook niet echt op te wachten om in actracties te gaan?

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: kiss and ride Disney world?

    Da's niet voor attracties, maar bij de entree van het park.

    Normaal betaal je parkeergeld ($14) om het terrein op te mogen, maar als je aangeeft alleen maar iemand af te zetten bij de ingang, dan mag dat zonder parkeerkosten. Op de weg staan gekleurde strepen, en je krijgt dan de instructie een bepaalde kleur te volgen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: kiss and ride Disney world?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mara98 Bekijk Berichten
    Super Ritchie dank je wel
    Graag gedaan, we zijn hier sneller dan via andere wegen (die naar Rome leiden)
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: kiss and ride Disney world?

    Op het Mom's Panel van Disney wordt het volgende antwoord gegeven (op een vraag specifiek voor drop-off bij Disneys Hollywood'Studios):
    There is a guest drop-off area near the taxi stand at the Hollywood Studios parking lot. When you get to the parking lot, just ask one of the cast member attendants to direct you there.
    Oftewel: vraag ernaar bij de Disney medewerker bij de ingang van het parkeerterrein.

    Nog een antwoord op het Mom's PAnel:
    I noticed the Guest Drop Off area at the Magic Kingdom when I was there in February. So I asked a Cast Member about how to drop off family members. When you pull up to the parking entrance at a park, tell the Cast Member what your plans are, and they will direct you to Guest Drop Off & Pick Up. At the Magic Kingdom, the area is near the taxi stand at the Ticket and Transportation Center. Make sure to ask at each parking entrance to each park where the Drop Off & Pick Up area is so you do not get completely lost.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-03-13 om 15:39.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: kiss and ride Disney world?

    Als ik me niet vergis is ook de parking van Downtown Disney gratis. Daar kan je dan zonder zorgen iemand droppen, die dan vervolgens de gratis monorail kan nemen.
    Of vergis ik me hier?

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: kiss and ride Disney world?

    Bij DownTown Disney komt de monorail helaas niet. Je kunt van daaruit wel de (gratis) Disney bussen nemen naar de diverse parken. Of naar een plek waar de monorail wel komt en van daaruit verder met de monorail (als je dat graag wilt).

    NB: Parkeren bij DownTown Disney is inderdaad gratis. Net als bij de zwemparken Blizzard Beach en Typhoon Lagoon.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: kiss and ride Disney world?

    Daar heeft Disney ook over nagedacht! Vanuit DownTown gaan er geen bussen naar de parken, alleen naar de Resorts. Dan moet je dus eerst een bus nemen naar een Resort en vanaf dat resort naar het park. Over het algemeen ben je dan best even onderweg.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •