Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Budget per dag voor eten/ boodschappen/ benzine?

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Budget per dag voor eten/ boodschappen/ benzine?

    ik ben dan weer de uitzondering ik heb het gered met nog geen 35 euro per dag voor 3 personen inclusief benzine . ontbijten doen we altijd in het hotel/townhouse. vinden we fijner om rustig te eten sochtends. kook meestal zelf savonds op verzoek van de kinderen die het uit eten / fast food al gauw de neus uit kwam en ze vonden het niet zo lekker. alleen de lunch eten we vaak op de plek waar we zijn. dagje strand/kelly park koelbox gaat mee met lekkere dingen . moet wel zeggen ik ben alleen met 2 kinderen en de jongste was toen nog geen 4 en uit eten is niet echt gezellig zo en de kinderen hebben geen zittende kont oftewel dat is geen succes. gezond eten is echt wel betaalbaar vind ik dan . de aardappels uit florida zijn zo lekker ( en ik ben absoluut geen aardappeleter), ik doe gelijk boodschappen en maak dan een menu waarbij ik bv 3 a 4 dagen zelf kook en wat kant en klaar maaltijden voor een luie dag en af toe eten we buiten de deur savonds .

    wij vinden het heerlijk door de supermarkten te struinen op zoek naar eten wat we nog niet kennen en lekkere dingen zoals de bakken ijs , chips , snoep . de kinderen denken mee en helpen met koken.

  2. Top | #12
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Budget per dag voor eten/ boodschappen/ benzine?

    Leuk!! Ik moet ook eerlijk bekennen dat wij (vorig jaar) een stuk minder uitgaven... in 13 dagen 1x getankt...
    Ontbijten deden we na 3 ochtenden en 15000 calorieën niet meer in een restaurant.. we kochten wat te eten (uienbrood, yoghurt, fruit) bij de Walmarkt en aten dat.
    Tussen de middag aten we op de lokatie en 's avonds bij alles wat tussen de Golden Coral en ons motel zat, was met zijn 2en nooit meer dan ? 25 dollar kwijt.. per dag?? 75 dollar, ik denk minder..
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Budget per dag voor eten/ boodschappen/ benzine?

    Wat een goed idee van de Farmers Market voor fruit! Hopelijk hebben ze daar ook gewone appels ipv appels zo groot als meloenen.
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Budget per dag voor eten/ boodschappen/ benzine?

    die Farmers Markets, waar vind je die in orlando en is zo'n markt er de hele week of alleen op bepaalde dagen? Het idee van lekkere verse groenten en fruit staat me wel aan tussen al dat fastfood :-p

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Budget per dag voor eten/ boodschappen/ benzine?

    Er is ook genoeg verse groente en fruit te krijgen bij de supermarkten. De farmers market is volgens maar 1 dag in de week.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Budget per dag voor eten/ boodschappen/ benzine?

    Bij bv Publix is er in ieder geval een ruime keuze :



    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •