Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Mol, België
    Berichten
    38

    Standaard Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)

    Hallo

    Ik lees dat het handig is om iemand erop uit te sturen om fastpasses te halen voor de ganse groep. Het lijkt me inderdaad een goed idee dat mijn man om de fastpasses gaat terwijl ik met de kinderen alvast aanschuif bij een andere attractie (of omgekeerd natuurlijk). Kan degene die de fastpasses is gaan halen dan bij tegukomst gewoon mensen in de rij voorbijsteken tot ie weer bij ons is? Of is dat not-done?

    Groeten

    Katrien

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Fastpass vrijwilliger

    Line Jumping, om welke reden dan ook is Not-Done. Nu zul je in Disney er waarschijnlijk wel mee wegkomen maar er zijn pretparken waar het een reden is om je uit het park te verwijderen.

    Nu is het een park waar ook kleine kinderen komen en niemand zal het erg vinden als je even met ze naar de WC gaat ofzo.
    Maar iemand op Fastpass jacht sturen en later laten aansluiten, ik vind het niet echt netjes.

    Laatst gewijzigd door Njit; 12-03-13 om 15:00.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)

    Ik haal ook wel eens fastpasses voor de rest, maar dan zijn zij in een attractie (achtbaan) waar ik niet in ga.
    Ik zou het zelf ook niet netjes vinden om voor te kruipen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #4

    Standaard Re: Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)

    Not done dus.Ik zou het ook niet doen.
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)

    Wel gezien dat mensen het doen maar ik zelf zou het nooit doen. Bij Disney gaat alles over het algemeen volgens de regels dus het valt wel op en wordt waarschijnlijk niet gewaardeerd door de andere wachtenden. Maar 1 persoon fastpasses laten halen is wel een goed idee. Vaak loop je in je eentje wat sneller en dan kan de rest rustig naar de volgende atteactie lopen of nog even gaan plassen ofzo.

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Mol, België
    Berichten
    38

    Standaard Re: Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)

    Bedankt voor jullie antwoorden! Ik vond het zelf al lastig, maar wilde even checken wat de "gewoonte" was. We doen het dus zeker niet :-)

    We gaan Mushu's strategie volgen...

    Katrien

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker ryan's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)

    Zou het ook niet doen, ik erger me er ook aan als dat voor mijn neus zou gebeuren.
    En het is ook vakantie hè, time management laten we dan doorgaans los.
    Reisverslag LA 2012, Orlando 2013 en voorbereidingen Orlando 2014: http://ryanenhannah.blogspot.com
    Reisverslag Orlando 2010: http://hanenryangoflorida.blogspot.com

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)

    Ik heb het de laatste keer bij Universal Studios wel heel bont gezien. Daar was een stel met een rolstoel (die dus altijd voorrang krijgen en terecht) en die zag ik op een gegeven moment naar buiten komen. Ik geloofde mijn ogen niet maar eenmaal buiten gekomen wisselden zij van plaats en gingen door naar de volgende attractie. De persoon die uit de rolstoel kwam, liep fris en fruitig verder met de rolstoel. Triest.......

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)

    Ach ja, je moet zo'n ding wel het hele park doorduwen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)

    Vorig jaar op pad geweest met iemand in een scootmobiel. Bij veel attracties is er een andere ingang of zijn er speciale plaatsen. Soms ben je daardoor eerder ad beurt maar soms duurt het ook langer en de plaatsen bij shows zijn zeker niet altijd de beste. En inderdaad je bent in het park ook gewoon een stuk minder wendbaar. Dus om wachtrijen te vermijden zou ik het niet doen, het levert even veel voordeel als nadeel op. Een fastpass halen en je tijd overal voor nemen werkt een stuk beter.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •