Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Onveilige wijken in Miami

  1. Top | #11

    Standaard Re: Onveilige wijken in Miami

    Is de wijk Doral, ten westen van het vliegveld, een slechte buurt?
    We willen hier waarschnlijk overnachten na aankomst op Miami International Airport.

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Onveilige wijken in Miami

    Het doet me niet direct een belletje rinkelen. Mensen wat ik heb gesproken uit Miami en in de boekjes heb gelezen is de wijk Opa Locka.
    Daar is het niet zo "veilig" als je er niet bekend bent. Maar in hoeverre dat waar is?... en dan, dar is toch niks te zien dus wat moet je er doen?!
    Hopelijk zijn er anderen die er antwoord op kunnen geven.
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  3. Top | #13
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Onveilige wijken in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten-Annique Bekijk Berichten
    Is de wijk Doral, ten westen van het vliegveld, een slechte buurt?
    Het is een wijk met industrie en een aantal (budget) hotels. Zoals altijd en overal geldt dat je als toerist de nodige voorzorg moet nemen om te voorkomen dat je slachtoffer wordt van beroving. Ik zou me daar in de omgeving van deze hotels niet direct zorgen om maken. En mocht er onverhoopt toch iets loos zijn, dan is het politiebureau daar direct in de buurt!



  4. Top | #14
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Onveilige wijken in Miami

    Doral ziet er goed uit. Mooie huizen vergeleken met Opa Locka, Miami Gardens etc.
    Het jaarinkomen van de gemiddelde bewoner is ook netjes (niet dat dat alles zegt)... ik zou me er niet druk om maken.
    Volgens mij is het een wat rijkere buurt dan andere buurten in Miami Dade County.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker j@cintha's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Vlakbij Amsterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Onveilige wijken in Miami

    Wij zijn afgelopen zomer een aantal dagen in Miami Doral geweest. Het is vooral een wijk in de buurt van de luchthaven waar mensen overdag naar hun werk zijn. Niets mis mee.
    20 a 30 minuten rijden naar SoBe, 20 a 30 minuten naar Key Biscayne maar ook in de buurt van de Dolphin Mall. Alles is gemakkelijk te bereiken dus.
    Geen misdaad of andere rare dingen meegemaakt. En natuurlijk is het waar wat Teleton schrijft, de Miami Police Department is in de buurt.
    Wil je in een mooiere buurt dan is Coral Gable een aanrader of een gezelligere buurt dan naar Coconut Grove.
    2011 New York/Florida, 2012 Florida, 2013 West-USA/Florida, 2014 New York/Florida, 2015 Februari Florida en zomer Florida, 2016 meivakantie Mississippi, Louisanna en Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •