Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: Ojajoh

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Ojajoh

    Wij zijn Dennis, Deborah, Tim (7jr) en Sem (5jr).
    We willen in juli 2014, 3 weken naar Florida (1ste keer). Het duurt helaas nog erg lang, maar zoals we hier al gelezen hebben, gaat er veel tijd in de voorbereidingen zitten.
    We hebben tot nu toe het volgende in gedachte.

    10 dagen kissimmee (Disneyparken) in een huis, daarna langs de westkust (via Clearwater en/of St Pete's Beach) naar beneden met 2 overnachtingen in Napels. Daarna willen we 3 nachten op de Keys (Islamorada) doorbrengen. Dan 2 nachten in Miami en vervolgens via de oostkust weer voor 7 dagen naar Orlando om de overige parken (Seaworld, Universal en Spacecenter) te bezoeken.

    We willen vanuit Napels, Fort Meyers en de Glades bezoeken.

    De uiteindelijke route zal afhangen van ons ticket, dus waar we landen en weer opstijgen (ligt aan de prijs). We vragen ons vooral af hoe jullie aan betaalbare tickets komen. Gaan jullie de sites van alle luchthavens/maatschappijen af, of zijn er andere trucjes. De tickets vinden we nu nog het moeilijkst. Wanneer koop je ze, zo vroeg mogelijk of juist even wachten?

    Alle andere tips zijn natuurlijk ook welkom.

    groetjes

  2. Top | #2
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Even voorstellen: Ojajoh

    Welkom op het forum, je zal hier veel nuttige informatie ontdekken voor jullie reis deze zomer.
    Om tickets te kopen is heel moeilijk want ze kunnen vandaag 200€ duurder zijn dan morgen en vise versa.
    Ik zelf gebruik ook zoekmotors zoals skyscanner en kayak en ik kijk ook de populaire sites af zoals wtc enz...
    dan kijk ik ook nog naar de luchtvaartmaatschapijen af.
    De websites zoals holidaypirates, ticketspy en paperflies kan je soms ook wel scoren.
    En als je gekocht hebt niet meer kijken naar de prijzen.
    Love to Travel



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •