Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: Stoel afstaan op vlucht

  1. Top | #1
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Stoel afstaan op vlucht

    Is er iemand wel eens geld geboden voor zijn plaats in het vliegtuig ?
    Nou bij ons vorig jaar wel bij de incheck bali zijn wij er uit gehaald voor een extra koffer check ( Zoals gewoonlijk ).
    De man van de koffer controle vroeg ons of wij geld wilden verdienen?
    Daar zeg je geen nee op natuurlijk!
    Als wij een vlucht later zouden nemen met een andere maatschappij en ipv orlando in miami zouden landen met alle taxi vergoedingen en hotel vergoeding zouden wij 1900,00 euro cash krijgen.
    Ja, Het over rompelde ons nogal en als je zo snel moet beslissen wordt dat reuze moeilijk!, vooral als je ook nog eens reist met een kind. :?
    Wij kozen voor het zekere en lieten alles gewoon doorgaan hoe het was.
    Maar naderhand toch spijt gehad ( mijn man niet ).
    Ik weet niet wat wij zouden doen als het nog eens voorkomt.
    Het blijft altijd snel beslissen en als je je reis al zo lang hebt gepland en dan in een keer anders wordt is dat heel moeilijk om te zeggen o.k wij doen het!
    Ik denk dat wij toch weer voor onze zekerheid gaan.
    Als wij geen kind hadden gehad hadden wij het waarschijnlijk wel gedaan.
    Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
    Groetjes Marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Als iemand van de koffercontrole ons dat zou aanbieden zou ik hem gelijk aangeven bij de politie :wink:
    Maar zonder gekheid, toen ons vorig jaar zoiets door de Deltadame bij de incheck werd aangeboden wegens dreigende overboeking, hebben we gelijk JA geantwoord. Een latere vlucht via een andere tussenlanding en dan eerder aankomen, met een riante vergoeding, "Komt U maar".
    Definitief uitsluitsel zouden we pas bij de Gate krijgen, en dus helaas , het ging niet door, of gewoon door, het is maar net hoe je het ziet.
    Nu reizen wij met z'n 2-en en zijn redelijk flexibel, maar bij weer zo'n aanbod zouden we er weer op ingaan.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ja in jullie geval wel misschien , maar wij reizen ook nog met een kleine vent van 6 jaar.
    En ipv orlando landen wij in miami.
    Wij moesten in orlando aankomen!, Daar was ons hotel ook!
    Als je dan met een omweg moet onvoorbereid is dat toch anders, maar het is maar net hoe je er tegenover staat.
    Als wij samen waren geweest mijn man en ik dan hadden wij het ook gedaan!
    Groetjes marisca. 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Wij kregen vorig jaar in Orlando met ons 4en door Martinair 300$ per persoon, een diner, overnachting met ontbijt en upgrade naar business class op de vlucht van de dag erna aangeboden. Toen ik vroeg welk hotel dat dan zou worden ging de dame bellen (ervan uitgaande dat ze 4 kandidaten had) en kwam ze even later terug met de melding dat ze helaas nog maar 2 personen nodig had. Ze had dan al snel 2 andere kandidaten. We hebben daarna (tijdens de 4 uur durende vertraging van het vertrek) nog zitten denken dat we eventueel dan maar 2 stoelen hadden moeten aanbieden maar dan moet er ook weer 2x gereden worden om ons op te halen enzo. De meningen waren dus wat verdeeld hierover. Maar als de kans zich nog eens voordoet om met zijn allen een dagje langer te blijven en nog geld toe te krijgen zullen we daar zeker weer op ingaan

  5. Top | #5
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Martinair probeert het altijd voor 300 per stoel tijdens de check in, zodra je bij de gate komt is het 500 per stoel, zij boden ons dus 500 per stoel en business class met continentall, zo'n drie uur later op Miami(met overstap op JFK).
    Wij hadden toegestemd in de gate, maar het was later ook niet meer nodig en kregen we een glaasje champagne voor dat we ook maar opstegen.

    Ik ben inmiddels voorbereid voor dit soort dingen dat als mocht het nog eens gebeuren dan offer ik mezelf alleen voor directe afhandeling en anders zoeken ze maar lekker iemand anders, ik kan me goed voorstellen dat de meeste vakantie gangers hier allemaal echt geen zin in hebben.

    Toen wij dit hadden, was het ook echte op het laatse moment dat wij ons opofferden, en wij gingen naar huis, dus veel interesse is er niet van de reiziggers om zo even 1000 E te pakken, wat overigens meer was dan de tickets ons samen gekost hadden.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nou, ik zit zelfs steeds rond te kijken, of er niet iemand rondloopt die mensen loopt te ronselen. Ik denk dat ik volgende keer een bordje meeneem met " Ik wil wel "
    Dagje later vertrekken of terug, en zo het volledige bedrag van mijn ticket terugverdienen lijkt me wel wat.
    Eric

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    LOL, zo denk ik er dus ook over

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Vraagje, omdat ik wil voorbereid zijn als ze mij dit ooit vragen :wink:
    Is het echt zeker dat je alles wat ze beloven ook krijgt ??

    Als ik die verhalen zo hoor, business class, 300$, dinner, taxi ... dan zou ik zo toestemmen.
    Maar als je dan aankomt en toch geen taxi hebt (of er uren op moet wachten), en het geld nooit krijgt, dan is je vakantie behoorlijk vergald natuurlijk.
    Dat geld, krijg je dat dan in cash of in de vorm van "een korting op je volgende vlucht"? Want als er geen volgende vlucht komt heb je daar natuurlijk ook niet zo veel aan

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Volgens mij proberen ze je af te schepen (in ieder geval bij sommige maatschappijen) met een tegoedbon voor de volgende keer. Dus meteen zeggen: "OK, maar wel cash !!"
    De overige beloftes zoals hotel, eten en taxi's worden naar mijn ervaring inderdaad gewoon voor je geregeld.
    Eric

  10. Top | #10
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik vind en blijf het toch een onzeker iets vinden, Voor hel zelfde geld word je gewoon belazerd.
    Hoe kom je daar zo snel achter?
    En cash 1900,00 op zak vind ik ook iets griezeligs.
    Ik hou niet zo van zoveel cash op zak te hebben, 500,00 is mijn limiet anders voel ik mij daar echt niet prettig bij.
    Het is niet verzekerd en als je bestolen word of je verliest het ben je het gewoon kwijt. weg centen!!! :cry:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •