Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

  1. Top | #1
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

    Zoals het er uit ziet komt er een serieus voetbalstadion in Orlando.
    http://www.wftv.com/news/sports/pro-...-owners/nWRnd/

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #2

    Standaard Re: Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

    Ziet er leuk uit,maar of voetbal echt v/d grond zal komen .Ik betwijfel het.
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

    Lijkt me wel gaaf !!!!! Dan kunnen daar alle speler uit Nederland die nog wat geld willen pakken daar gaan spelen.

    Krijgen de Orlando City Lions wellicht hun eigen stadion, ze moeten het tot nu toe nog steeds doen in de oude Citrus Bowl.
    Laatst gewijzigd door Ritchie; 20-02-13 om 13:00.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #4

    Standaard Re: Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

    Inmiddels 3 jaar later en of het van de grond is gekomen. Inmiddels is Orlando City FC begonnen aan haar 2e seizoen in de MLS. Seasonopener 60.000 man in de Citrus Bowl en een nieuw stadion in 2017 met een capaciteit van 30.000 fans waarvan de beschikbare seizoenskaarten inmiddels al voorverkocht zijn. We zagen vorig jaar zomer al opvallend veel fanatributen in en op auto's zitten. Orlando City FC zal in de toekomst niet meer weg te denken zijn in Central Florida en de mensen zijn zeer enthousiast.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    groesbeek
    Berichten
    33

    Standaard Re: Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

    het is ook hartstikke leuk om een wedstrijd van Orlando City te bezoeken in de citrus Bowl. een enorm leuke en positieve sfeer, BBQ parties buiten helemaal top. en ook het voetbal is leuk. geen gemekker tegen scheidsrechters echt leuk om een keer te doen

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

    Het is er inderdaad van gekomen. Als er een wedstrijd gespeeld wordt kleurt heel Orlando paars en is er veel aandacht van de regionale TV zenders, dus het word nog wel wat daar. Het niveau is acceptabel en de eerste buitenlandse grote namen zijn ook al gesignaleerd, om hun carrière lucratief af te sluiten, zoals vroeger de Nederlanders ook al deden.
    En het blijft natuurlijk prettiger om naar te kijken dan naar de gemiddelde NFL en NBA wedstrijden, waarbij de onderbrekingen voor reclame (ook op het veld) veel langer duren dan de speeltijd. Maar dat is mijn bescheiden mening, en ik hoop dat het voetbal voorlopig verschoont blijft van die commerciële traditie.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

    Ik heb al eens een wedstrijd bezocht, en was een hele leuke belevenis, echt de moeite waard voor de voetbal liefhebber.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #8
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

    Kaarten besteld voor de wedstrijd tegen Vancouver op 26 Augustus. 't Zal ons benieuwen!

  9. Top | #9
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

    Mijn zoon heeft kaarten besteld voor een voetbalwedstrijd die hij gaat bezoeken in juli.
    Naar betaling van de kaarten blijkt dat de kaarten niet geprint kunnen worden maar dat je ze via een ticket app moet downloaden .
    Het probleem is dat deze app de amerikaanse kaarten niet ophaalt uit het systeem .
    Iemand een idee hoe nu verder ?

  10. Top | #10
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Voetbal in Florida - Zal het er van komen ?

    Als je een iPhone hebt kun je een account aanmaken in de Amerikaanse App store van Apple. Dan kun je de app wel downloaden en je tickets binnenhalen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •