Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34

Onderwerp: Eten vanuit Amerika mee naar NL

  1. Top | #21
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Etenswaar terug naar huis

    Het ruim is idd kouder, maar als je koffer een uurtje of wat staat te wachten om ingeladen te worden, staan ze soms wel eens buiten te wachten ;-) 1 keertje dus gehad dat alles aan elkaar vast gesmolten zat :-)

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  2. Top | #22
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Etenswaar terug naar huis

    Chocola te koud opslaan is ook niet goed, gaat de smaak van achteruit. Maar over het algemeen gooi ik wel het meeste in de koffer.
    Wel oppassen met bepaalde vormen van dingen die je meeneemt. Zo heb je in Amerika van die resealable blikken van Monster, met een draaidop er op. Dat was voor de TSA aanleiding om mijn koffer overhoop te halen en dat was dus echt een puinhoop bij thuiskomst. Gelukkig kon de reisverzekering één en ander vergoeden.

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Welke etenswaren mee terugnemen uit Amerika?

    Over enkele dagen zit onze fantastische reis er alweer op. Maar ik ga niet naar huis voordat ik in een supermarkt lekkere dingen heb ingeslagen voor thuis. Natuurlijk een aantal smaken M&M's, Oreo's en Reese. En de kids willen Poptarts meenemen.

    Maar wat mag ik wat jou betreft absoluut niet vergeten mee te nemen? Bijv lekkere sauzen, kruiden, mixen etc. Gaat dat trouwens wel goed in de koffer met flesjes saus of heb ik rotzooi thuis?
    Medicijnen zijn niet nodig, die gebruiken we thuis ook haast nooit. Ik zoek echt etenswaren.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Welke etenswaren mee terugnemen uit Amerika?

    Ik zou gewoon meenemen wat je zelf wilt, smaken verschillen. Wat je zelf lekker vindt en thuis wilt gebruiken, kun je uiteraard meenemen, maar het is handig om te zorgen dat dingen niet uit de verpakking komen en door je hele koffer worden verspreid. Misschien verpakken in een tasje ofzo?
    Wij nemen zelf nooit etenswaren mee naar huis, hoogstens een zakje Ghiradelli's chocolade.

  5. Top | #25
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Welke etenswaren mee terugnemen uit Amerika?

    Wij slepen een jaar voorraad pindakaas ,Range en diverse andere dressings mee naar huis
    nog nooit een kliederboel gehad in de koffers
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #26
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Welke etenswaren mee terugnemen uit Amerika?

    Wij nemen ook altijd vitamines, voedingssupplementen, hydro cortizonezalf en ook diversen cosmetica van de bekende merken, echt stukken goedkoper dan hier.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  7. Top | #27
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welke etenswaren mee terugnemen uit Amerika?

    Afgelopen keer wat kruidenmixen meegenomen en Blue Cheese dressing. Maar het is maar net wat je lekker vind natuurlijk
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #28
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Welke etenswaren mee terugnemen uit Amerika?

    Voorheen namen we pepperjack kaas mee en chocolade. Maar gezien de hoge temperaturen, hebben we dit afgelopen keer niet gedaan. Wel chocolade gekocht op het vliegveld voor in de handbagage. Wel erg duur. Dus volgende keer koop ik het lekker weer in de supermarkt en stop het dan alsnog in de handbagage
    Maar hou je van taarten bakken? Genoeg keuze bij bijv. Walmart...
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #29
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Welke etenswaren mee terugnemen uit Amerika?

    Had de laatste keer amper etenswaren. Voorheen altijd veel M&Ms maar dat is niet goed voor mijn nieuwe eetpatroon... haha.
    Wel een koffer vol Bath and Body Works spullen, Yankee Candles, en cosmetica en wat thuismedicijnen (paracetamol vind ik altijd super, zelfde werkstoffen, maar werkt altijd veel beter. Zal wel tussen mijn oren zitten)
    Het is inderdaad heel persoonlijk, wat vindt je lekker?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #30
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Welke etenswaren mee terugnemen uit Amerika?

    Welke merk en smaak kruidenmixen kun je aanbevelen Nijt? Daar ben ik altijd voor in.

    Ook wil ik een Jack Daniels saus meenemen, maar welke ?? BBQ Honey Smokehouse of Brown Sugar BBQ of Steakhouse of Masterblend? Kon ik alles maar voorproeven voordat ik insla
    Ik hou wel van een zoete saus en ook rooksmaak vind ik lekker. Welke is dan de meest geschikte ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •