Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Captain-oats

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Even voorstellen: Captain-oats

    Hoi allen,

    Ik lees al enige tijd mee op dit forum, en nu maar toch de stap genomen om ook mee te reageren..

    Wie ben ik? Ik ben Tim, een 23 jarige jongen woonachtig in Rotterdam. In het dagelijkse leven ben ik verpleegkundige op een afdeling voor revalidatie en palliatieve terminale zorg.

    In november 2011 ben ik voor het eerst naar Florida geweest, namelijk in Orlando met een villa in Kissimmee, en sindsdien ben ik ook besmet met het Florida virus!

    Juni 2012 ben ik voor de 2e keer geweest en nu ga ik in september 2013 weer... en ik kan NIET wachten!

    Ik hoop dat ik een leuke en nuttige tijd kan meemaken op dit forum. Ook heb ik veel foto's gemaakt van mijn vorige Florida trips, zal eens kijken of er hier een geschikte plek voor is om deze met jullie te delen.

    Groetjes,

    have an amazing day!

    Tim



    @ Ecpot
    Laatst gewijzigd door captain-oats; 14-02-13 om 11:45.

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: Captain-oats

    Hallo Tim, en welkom op dit fraaie forum voor de verwende vakantieganger (vrij naar Ton )

    Leuk hè, zo'n besmetting met het vriendelijkste virus dat er is. Dat overkomt bijna iedereen die voet aan land heeft gezet in FL.
    En dan is er ook nog een speciaal slachtofferforum waar je alles kwijt kunt, en bovendien alles vragen kunt over jouw virus.

    Ik weet zeker dat je hier veel info zult vinden over de favoriete vakantiebestemming, en als je jouw foto's wilt delen, daar is ook al een speciaal hoekje voor gecreëerd; het Foto's & Video's subforum.


    Veel plezier ermee, en ook met de voorpret op weg naar je 3e bezoek.


    Groeten, Gerrit.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Even voorstellen: Captain-oats

    Hoi Gerrit,

    bedankt voor je reactie en ontvangst!
    Tof, dat er ook zo een subforum is. Zal even de komende dagen in mijn foto-albums (op de laptop natuurlijk ) wat leuke foto's uitzoeken en die daar plaatsen!

    Groetjes,
    Tim



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •