Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: San & Ien

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    23

    Standaard Even voorstellen: San & Ien

    Hoi! Wij zijn San & Ien, getrouwd (met elkaar), in de dertig en woonachtig in Almere.

    Toen we in 2010 voor het eerst een grote reis gingen maken, ontdekte ik, Ien dus, hoe leuk ik het vond om zoiets tot in detail voor te bereiden. Ik maakte daarbij veel gebruik van een groot Amerika-forum. Voor de kleinere trips vond ik een Europa-forum, waar ik zelf ook veel tips aan anderen kon geven.

    En nu kom ik hier omdat we een reis naar Florida op de planning hebben staan. We waren al twee keer in Amerika, maar nog nooit in Florida, dus we zoeken heel veel informatie!!!

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: San & Ien

    Welkom beide. Voor Florida-info heb je het juiste adres gevonden We zien jullie vragen vanzelf verschijnen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Even voorstellen: San & Ien

    Dag San & Ien,
    Welkom op dit informatieve forum over Florida.
    Je zal hier heel veel informatie vinden op dit forum.
    Heel veel leesplezier en moesten er nog vragen zijn zal dat hier met heel veel plezier beantwoord worden
    Love to Travel

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Even voorstellen: San & Ien

    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb ons reisplan al in het subforum gezet. En Njit, jullie recentste reisverslag heb ik met 'uit'; veel ideeën uit opgedaan!

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Even voorstellen: San & Ien

    In november schreef ik mijn laatste (niet zo vrolijke) berichtje en omdat ik inmiddels flink gekalmeerd ben, gooi ik dit topic even omhoog. Dan wordt dit mijn nieuwe laatste berichtje

    Inmiddels hebben we onze Orlando-reis er op zitten en zijn we onze tweede Florida-trip al aan het plannen en kom ik met veel zoekzaken toch weer op dit forum terecht



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •