Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Miami / Key West

  1. Top | #1

    Standaard Miami / Key West

    Hallo,

    Mijn vriend en ik zijn van plan in september (duurt helaas nog even) naar Miami te gaan voor 10-12 dagen. We willen ook een paar dagen naar Key West. Wat is dan een mooie verdeling qua tijd?
    Zat zelf te denken aan 6 dagen Miami en 4 dagen Key West. Of is 4 dagen Key West te lang?

    En zijn er bij Miami beach ook strandtenten met lekkere ligbedden? Of alleen van die plastic strand bedjes? Het moet namelijk wel een relax vakantie worden. Lekker naar het strand, beetje rond kijken, shoppen en lekker uit eten...

    Alle info is welkom.

  2. Top | #2
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Miami / Key West

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anke1986 Bekijk Berichten
    En zijn er bij Miami beach ook strandtenten met lekkere ligbedden? Of alleen van die plastic strand bedjes?
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik me helemaal geen ligbedjes kan herinneren op Miami Beach...

    Persoonlijk zou ik in Miami geen relaxtvakantie kunnen houden Te veel te zien en dus meer op pad dan op het strand... Ook in de omgeving is genoeg te doen. Maar ik ben dan ook niet de persoon die van dat soort vakanties houdt, dus ben niet echt een voorbeeld hahaha... Alhoewel we in Curacao wél die sfeer van relaxtijd hebben gevoeld! Dus vergelijk het daar in ieder geval niet mee.
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 10-01-13 om 06:41.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Miami / Key West

    Amerika kent geen strandtenten zoals wij die kennen. Bij Miami beach is her en der verhuur van bedjes en parasols. In herrinering waren dit houten bedjes met een kussen. Er zijn barretjes ed. Je moet alles zelf meenemen. Amerikanen liggen liever bij het zwembad dan op het strand.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Miami / Key West

    Ik zou sowieso niet 6 dagen in Miami willen zitten.. maar da's persoonlijk natuurlijk.. Ik ontspan me veel meer in een waterpark in Orlando.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Miami / Key West

    Er zijn hier en daar wel strandbedjes te huur, deze zijn van hout met een heerlijk kussen. Er zijn geen strandtenten, zoals bv op Scheveningen etc, wel lopen er verkopers rond met water, frisdrank, sigaren etc etc.
    Voor een relaxvakantie zoals jij aangeeft zou ik kiezen voor een ander deel van het Caribisch gebied, bv Mexico of Cuba.

    4 dagen op Key West is wel lang, in 1 dag tijd heb je het hele eilandje wel rondgelopen en bekeken. Als je een uitgaanstype bent is het s avonds wel leuk op Duvalstreet.

  6. Top | #6

    Standaard Re: Miami / Key West

    Bedankt voor alle reacties en informatie.

    Ik had ook niet verwacht dat het hetzelfde is als Curacao. Ben al 3x op Curacao geweest en de sfeer die daar is is bijna niet te overtreffen. Maar het kon zijn dat Miami beach of stranden in de buurt ook wel strandtenten hebben met lekkere ligbedden.

    Mexico ben ik ook al eens geweest, maar ik vind de reis opzicht naar dat soort bestemmingen erg prijzig. Volgens mij word dat elk jaar duurder ofzo!

    Heeft iemand misschien ervaring met cruises naar de Bahama's? Zijn er ook cruises die langer dan 1 dag op dezelfde locatie blijven?

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Miami / Key West

    Miami en Key West zijn ook redelijk duur qua overnachtingen.
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-01-13 om 18:13.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8

    Standaard Re: Miami / Key West

    Ja ik weet het, maar dat is op zich niet zo'n ramp, aangezien een retourticket maar ruim 500 euro kost in september!

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker travelbug's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    19

    Standaard Re: Miami / Key West

    Hé, wij gaan ook voor een 12-tal dagen naar Florida, maar maken er rondrit. Wij verblijven 2 nachtjes in Miami en 3 nachten in Key West. Ik weet niet of dit jullie ding is maar indien wel ... hier vind je onze planning.
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...iami-juli-2013

    Grtjs en veel plezier!!

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    51

    Standaard Re: Miami / Key West

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans van Demen Bekijk Berichten
    Er zijn hier en daar wel strandbedjes te huur, deze zijn van hout met een heerlijk kussen. Er zijn geen strandtenten, zoals bv op Scheveningen etc, wel lopen er verkopers rond met water, frisdrank, sigaren etc etc.
    Voor een relaxvakantie zoals jij aangeeft zou ik kiezen voor een ander deel van het Caribisch gebied, bv Mexico of Cuba.

    4 dagen op Key West is wel lang, in 1 dag tijd heb je het hele eilandje wel rondgelopen en bekeken. Als je een uitgaanstype bent is het s avonds wel leuk op Duvalstreet.
    Het is maar net waar je van houdt en dat is voor een ieder weer anders. Wij vinden 4 weken nog te kort op Key West en de Key's



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •